فیلم‌های کمپانی دیزنی در سال ۲۰۲۱

این کمپانی با ساخت فیلم‌های تازه، باسازی‌های اکشن زنده از انیمیشن‌های کلاسیک و فیلم‌هایی از دنیای سینمایی مارول و جنگ ستارگان، فروش بسیاری در گیشه بدست آورده است

فیلم‌های کمپانی دیزنی در سال 2021

با ما همراه باشید تا در ادامه به معرفی فیلم‌های کمپانی دیزنی تا آخر سال 2021 میلادی بپردازیم. کمپانی دیزنی به یکی از استودیوهای بزرگ تبدیل شده است.

این کمپانی با ساخت فیلم‌های تازه، باسازی‌های اکشن زنده از انیمیشن‌های کلاسیک و فیلم‌هایی از دنیای سینمایی مارول و جنگ ستارگان، فروش بسیاری در گیشه بدست آورده است. تا پایان سال 2021، چندین فیلم از این کمپانی قرار است بر روی پرده سینماها اکران شوند. در طی سال‌های گذشته، کمپانی دیزنی با بازسازی‌های اکشن زنده‌ای همچون کروئلا (Cruella) و ملفیسنت (Maleficent) و همچنین انیمیشن‌هایی همچون یخ‌زده 2 (Frozen II) توانسته تا به موفقیت‌های قابل توجهی دست پیدا کند. با این حال، فیلم‌های این کمپانی در ادامه سال 2021 تمام نشده و چندین فیلم دیگر قرار است در ماه‌های پیش‌رو اکران شوند.

چندی پیش، کمپانی دیزنی فیلم گشت و گذار در جنگل (Jungle Cruise) با بازی دوئین جانسون و امیلی بلانت را به اکران درآورد و همچنین این فیلم در سرویس دیزنی پلاس نیز عرضه شد. کمپانی دیزنی علاوه بر مجموعه فیلم‌هایی از دنیای سینمایی مارول و جنگ ستارگان، فیلم‌های دیگری نیز در دست ساخت و تولید دارد. همچنین، کمپانی دیزنی چندی پیش کمپانی فاکس قرن بیستم را خریداری کرد و از طریق این کمپانی، چندین فیلم ترسناک و ترسناک نیز قرار است امسال اکران شوند.


دیزنی در فوت و فن


در ادامه مطلب به معرفی فیلم‌های کمپانی دیزنی در طی سال 2021 خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است که فیلم‌های آینده دنیای سینمایی مارول و همچنین جنگ ستارگان در این لیست جایی ندارند و این لیست فقط فیلم‌های خود استودیو دیزنی را معرفی می‌کند.

فیلم مرد آزاد (Free Guy)

فیلم مرد آزاد، فیلمی کمدی و علمی-تخیلی نوشته مت لیبرمن و زاک پن است. این فیلم محصولی از استودیو قرن بیستم است که تحت نظر کمپانی دیزنی اکران خواهد شد. این فیلم قرار است در تاریخ 13 آگوست 2021 اکران گردد. فیلم مرد آزاد به کارگردانی شان لوی و با بازی رایان رینولدز و جودی کامر است. این فیلم درباره یک بازی ویدیویی جهان باز است که در آن، رایان رینولدز نقش یک بانکداری به نام گای را بازی می‌کند که متوجه می‌شود او در حقیقت، یک انسان حقیقی نیست و یک کاراکتر از بازی است.

فیلم خانه شب (The Night House)

فیلم خانه شب، فیلمی ترسناک با بازی ربکا هال است. ربکا هال در این فیلم نقش شخصیتی بیوه به نام بث را به تصویر می‌کشد. پس از مرگ همسرش، بث رویاهایی می‌بیند که منجر می‌شود تا او رازهای غیرمنتظره‌ای را کشف کند. فیلم خانه شب به کارگردانی دیوید بروکنر است و این فیلم برای اولین بار در طی جشنواره فیلم ساندس در سال 2021 اکران شد و قرار است در تاریخ 20 آگوست 2021 بر روی پرده سینماها اکران گردد.

فیلم تعطیلات دوستانه (Vacation Friends)

جان سینا در فیلم تعطیلات دوستانه نقش‌آفرینی می‌کند. این فیلم در مورد زوجی است که دوستانشان مزاحم ازدواجشان می‌شوند. در کنار جان سینا، دیگر بازیگران فیلم شامل ایوونه اورجی، لیل رل هاوری و مردیث هاگنر است. این فیلم قرار است از طریق سرویس آنلاین هولو عرضه شود و قرار نیست بر روی پرده سینماها اکران شود. در تاریخ 27 آگوست 2021 این فیلم بر روی سرویس هولو عرضه می‌گردد.

فیلم چشم‌های تامی فی (The Eyes Of Tammy Faye)

فیلم چشم‌های تامی فی داستان فراز و فرود بشردوستی به نام تامی فی بیکر و همسرش جیمی بیکر را روایت خواهد کرد. جسیکا چستین و اندرو گارفیلد قرار است نقش‌های اصلی این فیلم را ایفا کنند. وینسنت داونفریو، چری جونز و چند تن دیگر نیز قرار است نقش‌های مکمل فیلم را بازی کنند. این فیلم محصول کمپانی سرچلایت است که قرار است در تاریخ 17 سپتامبر 2021 به طور اختصاصی در سینماها اکران گردد.

فیلم همه در مورد جیمی صحبت می‌کنند (Everybody’s Talking About Jamie)

فیلم همه در مورد جیمی صحبت می‌کنند با بازی مکس هاروود و ریچارد ای گرنت است. این فیلم، فیلمی موزیکال و اقتباسی از نمایش‌نامه‌ای به همین نام است. کارگردانی فیلم در دستان جاناتان باترل است. این فیلم داستان دختری شانزده ساله به نام جیمی را بازگو می‌کند که در حال دنبال کردن رویاهای خودش است. این فیلم قرار است در تاریخ 17 سپتامبر 2021 بر روی سرویس آنلاین آمازون پرایم عرضه گردد.

فیلم آخرین دوئل (The Last Duel)

فیلم آخرین دوئل بر اساس کتابی به همین نام نوشته اریک جاگر است. اتفاقات این فیلم در قرن چهاردهم میلادی رخ می‌دهد و داستان دو دوست صمیمی را دنبال می‌کند که یکدیگر را به دوئل دعوت می‌کنند چراکه یکی از آنها متهم به تجاوز به همسر دیگری است. این فیلم توسط ریدلی اسکات کارگردانی شده و فیلمنامه آن نیز توسط مت دیمون، بن افلک و نیکول هولوفسینر نوشته شده است. این فیلم با بازی مت دیمون، بن افلک، آدام درایور و جودی کامر است. فیلم آخرین دوئل قرار است در تاریخ 15 اکتبر 2021 در سینماها اکران شود.

انیمیشن ران اشتباه رفته (Ron’s Gone Wrong)

انیمیشن ران اشتباه رفته، انیمیشنی سینمایی محصول استودیو قرن بیستم است. اتفاقات فیلم در آینده رخ می‌دهد و داستان شخصی به نام بارنی و دوستی‌اش با رباتی خراب به نام ران را روایت می‌کند. این فیلم توسط جین-فیلیپ واین و سارا اسمیت کارگردانی شده است. صداپیشگان این انیمیشن نیز شامل زاک گالیفیاناکیس، جک دیلن گریزر، اولیویا کولمن، اد هلمز و جاستیس اسمیت است. انتظار می‌رود که این فیلم در تاریخ 22 اکتبر 2021 علاوه بر اکران در سینماها، بر روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس نیز عرضه شود.

فیلم گزارش فرانسوی (The French Dispatch)

فیلم گزارش فرانسوی به کارگردانی وس اندرسون است. این فیلم در جشنواره کن 2021 اکران شد ولی اکران آن در سینماها به دلیل گسترش ویروس کرونا با تاخیر روبه‌رو شد. این فیلم، داستان یک روزنامه‌نگار آمریکای در فرانسه را روایت می‌کند. فیلم گزارش فرانسوی با بازی بیل موری، بنسیو دل تورو، آدرین برادی، تیلدا سوئینتن، فرانسیس مک‌دورمند، جفری رایت، اون ویلسون و تعدادی دیگر است. این فیلم قرار است در تاریخ 22 اکتبر 2021 بر روی پرده سینماها اکران شود.

فیلم انتلرز (Antlers)

فیلم انتلرز، فیلمی ترسناک است که قرار بود تا در آوریل سال 2020 اکران شود اما اکران آن به 29 اکتبر 2021 موکول شد. این فیلم محصول کمپانی سرچلایت (زیر مجموعه کمپانی دیزنی) است و بازیگرانی همچون کری راسل و جسی پلمونز در آن ایفای نقش می‌کنند. فیلم انتلرز به کارگردانی اسکات کوپر است.

انیمیشن انکانتو (Encanto)

انیمیشن انکانتو، محصولی از استودیو والت دیزنی است. اتفاقات این فیلم در کلمبیا رخ می‌دهد و داستان فیلم، خانواده مادریگالز را دنبال می‌کند. انکانتو به هر کدام از فرزندان این خانواده قدرت‌هایی عطا کرده است، البته به جز میرابل. حال، میرابل از آنجا که خودش قدرتی ندارد، به دنبال آن است تا از انکانتو محافظت نماید تا همه آن از بین نرود. انیمیشن انکانتو قرار است در تاریخ 24 نوامبر 2021 اکران شود.

فیلم کوچه کابوس (Nightmare Alley)

فیلم کوچه کابوس به کارگردانی و نویسندگی گیلرمو دل تورو است. فیلم کوچه کابوس، یک فیلم هیجان‌انگیز و روانشناختی است. این فیلم با بازی بردلی کوپر، کیت بلانشت، رونی مارا، ویلم دافو و تونی کولت است. این فیلم قرار است در 3 دسامبر 2021 بر روی پرده سینماها اکران شود.

فیلم داستان وست ساید (West Side Story)

فیلم داستان وست ساید، اقتباسی تازه از نمایش موزیکالی به همین نام محصول سال 1957 است. این فیلم تازه به کارگردانی استیون اسپیلبرگ است. انسل الگورت و ریچل زیگلر قرار است نقش تونی و ماریا را در این فیلم بازی کنند. این فیلم قرار بود تا در دسامبر سال 2020 اکران شود اما با تاخیرهای مکرری به دلیل شیوع ویروس کرونا مواجه شد. فیلم داستان وست ساید قرار است در 10 دسامبر 2021 بر روی پرده سینماها اکران گردد.

فیلم کینگزمن (The King’s Man)

فیلم مرد شاه یا کینگزمن، سومین فیلم از مجموعه فیلم‌های کینگزمن است. در این فیلم، بار دیگر تعدادی از جنایتکاران به دنبال آن هستند تا میلیون‌ها انسان را از روی زمین از بین ببرند. در مقابل، سازمان مخفی مردان پادشاه یا کینگزمن قرار است جلوی وقوع این رخداد فاجعه‌آمیز را بگیرد. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی متیو وان است. در این فیلم، رالف فینز، جما آرترتون، ریس ایفانز، متیو گود، تام هولندر، دنیل برول و دیمین هانسو نقش‌آفرینی خواهند کرد. فیلم کینگزمن پس از تاخیرهای مکرر، سرانجام قرار است در تاریخ 22 دسامبر 2021 بر روی پرده سینماها اکران شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان