فیلم و سریال‌های نتفلیکس در سال ۲۰۲۱ – بخش اول

این سریال بر اساس فیلمی کره‌ای به نام آقای هندی، خانم هونگ (Mr. Handy, Mr. Hong) است. این سریال، داستان عاشقانه بین یک زن واقع‌بین که به یک دهکده ماهیگری کوچک نقل مکان می‌کند را با یک کارگر ساده روایت می‌کند. این سریال در تاریخ ۲۸ آگوست عرضه خواهد شد.

فیلم و سریال‌های نتفلیکس در سال 2021 – بخش اول

نتفلیکس هر ساله چندین سریال جدید به همراه فیلم‌های تازه را بر روی سرویس آنلاین خود عرضه می‌کند. سال 2021 نیز استثنا نیست. در ادامه سال 2021، کمپانی نتفلیکس قصد عرضه چندین فیلم و سریال جدید را دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا فیلم و سریال‌های جدید سرویس آنلاین نتفلیکس در چهار ماه پایانی سال 2021 را به شما معرفی کنیم.

فیلم او همه چی تمام است (He’s All That)

He’s All That

این فیلم بر اساس فیلمی به نام She’s All That محصول سال 1999 است. در این فیلم، یک دختر معروف در دنیای مجازی با بازی ادیسون رایی با دوستانش شرط می‌بندد که او می‌تواند هم‌کلاسی پسر خود با بازی تانر بوکانان را به فرد مشهوری در مدرسه تبدیل کند. ریچل لی کوک نیز قرار است نقش مادر ادیسون را به تصویر بکشد. این فیلم قرار است در تاریخ 27 آگوست عرضه شود.

سریال زادگاه چاچاچا (Hometown Cha-Cha-Cha)

این سریال بر اساس فیلمی کره‌ای به نام آقای هندی، خانم هونگ (Mr. Handy, Mr. Hong) است. این سریال، داستان عاشقانه بین یک زن واقع‌بین که به یک دهکده ماهیگری کوچک نقل مکان می‌کند را با یک کارگر ساده روایت می‌کند. این سریال در تاریخ 28 آگوست عرضه خواهد شد.

فیلم زندگی پسامرگ در مهمانی (Afterlife of the Party)

Afterlife of the Party

این فیلم با بازی ویکتوریا جاستیس در نقش اصلی است. ویکتوریا جاستیس نقش زنی را بازی می‌کند که در هفته جشن و مهمانی تولدش می‌میرد. با این حال، به او شانس دیگری داده می‌شود تا اشتباهاتش را درست کند تا تصمیم گرفته شود آیا او ارزش آمدن به بهشت را دارد یا خیر. فیلم زندگی پسامرگ در مهمانی قرار است در تاریخ 2 سپتامبر عرضه شود.

سریال انیمیشنی نیروی کیو (Q-FORCE)

این سریال همانند سریال آرچر، یک سریال انیمیشنی بزرگسالانه در مورد جاسوسان است. سریال نیروی کیو، گروهی از ماموران مخفی غیرمتعارف را دنبال می‌کند که سعی دارند تا در سازمان جاسوسی‌شان، خود را ثابت نمایند. شان هیز، پتی هریسون، واندا اسکایز، لوری متکالف، دیوید هاربر و چند تن دیگر قرار است صداپیشگان این سریال باشند. این سریال در تاریخ 2 سپتامبر پخش خواهد شد.

سریال سرقت پول (Money Heist)

پنجمین و آخرین فصل از سریال سرقت پول قرار است در تاریخ 3 سپتامبر 2021 عرضه شود. اولین بخش از فصل پنجم این سریال قرار است در سپتامبر پخش شود و نیمه دوم فصل پنجم نیز در دسامبر پخش خواهد شد. این سریال پس از پخش فصل پنجم به پایان خواهد رسید.

فیلم ارزش (Worth)

فیلم ارزش، فیلمی درام بر اساس اتفاقات و خاطراتی از کتاب ارزش زندگی چیست؟ (What Is Life Worth) نوشته کنت فینبرگ است. مایکل کیتون قرار است در این فیلم نقش‌آفرینی کند. این فیلم در مورد یک وکیل است که به عنوان مسئول صندوق حمایت از قربانیان یازده سپتامبر انتخاب شده است. این فیلم در تاریخ 3 سپتامبر عرضه خواهد شد.

سریال در آستانه (On the Verge)

On the Verge

این سریال جدید ساخته جولی دلپی است. او همچنین در این سریال نقش‌آفرینی می‌کند. اتفاقات این سریال در لس آنجلس رخ می‌دهد و داستان چهار زن مختلف را در آستانه بحران میانسالی دنبال می‌کند. این سریال در 7 سپتامبر پخش خواهد شد.

سریال در دل شب (Into the Night)

سریال در دل شب، سریالی علمی-تخیلی و بلژیکی است. اتفاقات این سریال در درون یک هواپیما رخ می‌دهد و این در حالی است که تمام موجودات زنده در مواجه با خورشید در حال نابودی هستند. فصل دوم سریال در دل شب قرار است در تاریخ 8 سپتامبر پخش شود.

فیلم جی‌جی+ای (JJ+E)

این فیلم بر اساس رمانی به نام وینتروایکن نوشته نویسنده سوئدی متس وال است. این فیلم، فیلمی عاشقانه و نوجوانانه است که رابطه بین دو دانش‌آموز از زمینه‌های مالی و اجتماعی متفاوتی را دنبال می‌کند. آنها عاشق یکدیگر شده‌اند و زمانی که به یک مدرسه می‌روند، رابطه‌شان وارد مرحله جدیدی می‌شود و مورد آزمایش قرار می‌گیرد. این فیلم قرار است در تاریخ 8 سپتامبر عرضه گردد.

فیلم کیت (Kate)

Kate

مری الیزابت وینستید قرار است در این فیلم اکشن نقش‌آفرینی کند. او نقش اصلی فیلم به نام کیت، یک آدمکش، را به تصویر می‌کشد که تنها بیست و چهار ساعت زمان تا مرگش فرصت دارد و از آن زمان برای پیدا کردن قاتل خودش و انتقام گرفتن از او استفاده می‌کند. وودی هارلسون و مایکل هویزمن دیگر بازیگران فیلم هستند. این فیلم قرار است در تاریخ 10 سپتامبر عرضه شود.

سریال لوسیفر (Lucifer)

سریال لوسیفر مدت‌ها پیش کنسل شده بود اما به لطف درخواست طرفداران، کمپانی نتفلیکس حقوق این سریال را خریداری کرد. نتفلیکس فصل‌های چهارم و پنجم این سریال را ساخت و حالا قرار است فصل ششم این سریال، آخرین فصل سریال لوسیفر باشد. در این فصل از سریال، لوسیفر قرار است تا خودش تبدیل به خدا شود و باید با مشکلات سر راهش روبه‌رو شود. فصل ششم و پایانی سریال لوسیفر در تاریخ 10 سپتامبر عرضه خواهد شد.

فیلم طعمه (Prey)

فیلم طعمه، فیلمی هیجان‌انگیز و آلمانی است که داستان گروهی از دوستان را در طی یک کوهنوردی در طبیعت دنبال می‌کند. آنها متوجه می‌شوند که یک تیرانداز مخفی و مرموز در حال شکار آنها است. این فیلم در تاریخ 10 سپتامبر بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس قرار خواهد گرفت.

فیلم کتاب‌های شبانه (Nightbooks)

در این فیلم خانوادگی و ترسناک، کریستن ریتر نقش یک جادوگر شیطانی را بازی می‌کند که یک پسر بچه را با نیرنگ به دام می‌اندازد تا در خانه‌اش، برای او داستان‌های ترسناک بگوید تا اینکه او و دیگر زندانی‌ها تصمیم به فرار می‌گیرند. این فیلم قرار است در تاریخ 15 سپتامبر عرضه گردد.

سریال انیمیشنی عمه پارتی در شیکاگو (Chicago Party Aunt)

سریال انیمیشنی عمه پارتی در شیکاگو، سریالی کمدی و بزرگسالانه است که با صداپیشگی لورن اش در نقش اصلی است. دیگر صداپیشه‌گان سریال نیز شامل کریس ویتاسکی، جان و آیک بارینهولتز، کتی ریچ و چند تن دیگر است. این سریال قرار است در تاریخ 17 سپتامبر عرضه گردد.

فیلم پدری که کوه‌ها را جابه‌جا می‌کند (The Father Who Moves Mountains)

فیلم پدری که کوه‌ها را جابه‌جا می‌کند، فیلمی درام و رومانیایی است. در این فیلم، پسر یک افسر اطلاعاتی بازنشسته در کوهستان گم می‌شود و او تمام تلاش خود را به کار می‌برد تا پسرش را پیدا کند. این فیلم قرار است در تاریخ 17 سپتامبر بر روی سرویس نتفلیکس عرضه گردد.

سریال آموزش جنسی (S** Education)

این سریال در طی دو فصل گذشته خود موفق شده تا سروصدای زیادی به پا کند. فصل سوم این سریال قرار است ادامه داستان‌های دانش‌آموزان دبیرستان موردیل را بازگو کند. فصل سوم سریال قرار است در تاریخ 17 سپتامبر 2021 بر روی سرویس نتفلیکس عرضه شود.

سریال بازی مرکب (Squid Game)

در این سریال، صدها غریبه که به دنبال بدست آوردن پول هستند، دعوتی برای سریع پولدار شدن دریافت می‌کنند. آنها قرار است تا بازی‌های احمقانه‌ای از کودکی‌شان را برای ده‌ها میلیون دلار بازی کنند. هر چند، گروهی مرموز و نقاب‌دار هر حرکت آنها و عواقب مرگبار آن را مشاهده می‌کنند. این سریال کره‌ای در 17 سپتامبر عرضه خواهد شد.

فیلم اعترافات یک دختر نامرئی (Confessions of an Invisible Girl)

این فیلم بر اساس رمانی نوشته تالیتا ربوکاس است. این فیلم، یک اثر کمدی و بلوغانه محصول کشور برزیل است. داستان فیلم در مورد دختری شانزده ساله است که خانواده‌اش باید به ریودژانیرو برود تا با پدربزرگ و مادربزرگش زندگی کنند و او قرار است تا به یک مدرسه جدید برود.

این مطلب ادامه دارد …

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان