تزیین تولد کم هزینه با ۴۰ طرح و ایده جالب

در این مطلب ایده های زیبایی از تزیین تولد کم هزینه را خدمت شما عزیزان ارائه خواهیم داد. هدف از این مطلب قرار دادن ایده های کاربردی و شیک برای برگزاری یک جشن تولد خاطره انگیز با کمترین هزینه و زمان می باشد.

تزیین تولد کم هزینه با 40 طرح و ایده جالب

درست است که امروزه شکل اجرای مراسم رنگ و بوی تجمل و لاکچری بودن به خود گرفته است، با وجود این زیبایی همیشه در گران قیمت و متجمل بودن نیست. طلا همیشه در لابلای خاکستر مدفون است. پس شما می توان گوهر احساس خود را حتی به ساده ترین و کم هزینه ترین روش ها نیز به مخاطب مورد نظر خود ابراز کنید. در ادامه قصد داریم ایده های شیکی از تزیین تولد کم هزینه را به نمایش بکشیم.

ایده های شیک و خاطره انگیز تزیین تولد کم هزینه

جشن تولد مراسمی است که در سالروز تولد فرد گرفته می شود. یک سری از وسایل مورد نیاز این جشن کاربردی و برای تمامی سنین، جنسیت و … مشترک می باشد که دیزاین های زیبا و متفاوتی بنا به سلیقه ی شخصی افراد را پذیرا می شوند. و اما برخی از وسایل و تزیینات در رتبه ی دوم اهمیت قرار دارند که می توان در صورت تمایل آنها را فاکتور گرفت. برای برپایی یک جشن تولد ساده و کم هزینه و تزیین آن نیاز به فاکتور گرفتن این اقلام یعنی درجه 2 ها دارید.

انواع نمونه های منحصر به فرد دیزاین تولد کم هزینه

ایده های دیزاین تولد کم هزینه

جشن تولدها را نادیده نگیرید، تاثیری که این مراسم بر روی روحیه ی افراد می گذارد باید مهم دانست. جشن ها از جمله جشن تولد می تواند فرصت مناسبی برای احیای رابطه های آسیب دیده یا حتی آسیب ندیده، همچنین ابزاری برای بیان نهفته های دل دانست. برپایی جشن تولد می تواند با همراهی مهمانی و حضور افراد مختلف و شلوغی و ریخت و پاش همراه ساخت. یکبار هم یک جشن ساده و خلوت خانوادگی و دوستانه را امتحان کنید. در زیر به معرفی ایده های زیبا و کاربردی تزیین تولد کم هزینه خواهیم پرداخت.

ایده های زیبای دیزاین تولد کم هزینه

تزیین و طراحی تولد کم هزینه

1 – تزیین میز تولد با تور و حریر

با به کارگیری حریر و تور می توانید میز تولد خود را دیزاین نمایید. به این صورت که جای رومیزی را با تور عوض کنید و به جای بهره بردن از پوشش رومیزی از تور بهره ببرید. همچنین می توانید در صورت تمایل تورهای رنگی زیبا و متنوعی را تهیه و با استفاده از آن میز تولد خود را دیزاین نمایید.

تزیینات شیک و دوست داشتنی تولد کم هزینه

2 – تزیین میز تولد با بادکنک

بادکنک آرایی در واقع یکی از ایده های اصلی دیزاین مراسم و مهمانی های مختلف شمرده می شود که می توان از آن برای دیزاین میز تولد نیز بهره برد. به این صورت که بادکنک هایی را باد نموده، با استفاده از نخی نازک به شکل ریسه وصل کرده و به قسمت زیر میز متصل نمایید.

انواع ایده های زیبای تزیین تولد کم هزینه

یا بادکنک هایی (با رنگ سفید و لاتکس) را باد نموده، و در کنار یکدیگر قرار دهید تا شکل یک ابر را بسازند. سپس این بادکنک ها را در بالای میز بچسبانید.

 روش دیگری نیز وجود دارد؛ استند بادکنک 7 یا 13 شاخه ای دیزاین میز تولد خود را به انجام برسانید. ایده های ارائه شده همراه با زیبایی چشمگیری که دارند، هزینه و وقت کمی را نیاز دارند.

اگر فرد صاحب تولد، مخاطب خاص شما است می توانید میز تولد خود می توانید ایده ی عاشقانه ی بادکنک های قلبی شکل قرمز را برای دیزاین انتخاب کنید. به کارگیری گل های رز سرخ در کنار این بادکنک ها حسابی فضایی رمانتیک ایجاد می کند.

تزیینات شیک تولد کم هزینه

3 – تزیین میز تولد با تصاویر

تصاویر یکی از عناصر و به بیانی اهرم های قدرتمند در دیزاین محسوب می شوند که به روش های مختلفی می توان از آنها برای تزیین بهره برد. به این صورت که عکس های دلخواه (عکس های خانوادگی و دوستانه و یا …) خود را چاپ نموده و به بخش های مختلف نظیر دیوار، میز، بادکنک ها بچسبانید.

تزیین تولد کم هزینه برای خوش سلیقه ها

4 – تزیین میز تولد با ریسه های رنگی

بادکنک هایی از رنگ های متفاوت دلخواه را باد نموده، در کنار یکدیگر گذاشته، و به کمک چسب بادکنک به دیوار اتصال دهید. در پایان نیز می توانید از جادوی یک ریسه یhappy بهره ببرید.

همچنین می توانید کوکی، کیک و غیره را با رنگ سفید انتخاب نموده، و از ریسه های رنگارنگ با اشکال و طرح های گوناگون ستاره، قلبی و دایره بهره ببرید.

تزیینات منحصر به فرد تولد کم هزینه

5 – تزیین تولد با شمع

بی دلیل نیست که این همه از شمع در ادبیات و محافل ادبی و تصاویر احساسی می گویند و می نویسند. شمع آرایی تولد از ایده های پرکاربرد و مهم دیزاین جشن تولدها می باشد که به انواع تزیینات می توان از آن بهره برد. یکی از بهترین گزینه ها شمع وارمر است که تنوع رنگی بالایی را شامل می شود.

ایده های خارق العاده و خلاقانه ی دیزاین تولد کم هزینه

6- تزیین دیوار و سقف با بادکنک

دیزاین با استفاده از بادکنک و یا به بیانی بادکنک آرایی یکی از روش هایی است که برای تزیین بخش های مختلف منزل به کار گرفته می شود. به کمک چسب بادکنک و نخ های نامرئی به بادکنک ها شکل داده و سپس بر روی هر نقطه از دیوار و یا سقف می خواهید، بچسبانید.

تزیین تولد کم هزینه برای خوش لسیقه ها

تزیین تولد کم هزینه و دوست داشتنی

انواع طرح های لاکچری تزیینات تولد کم هزینه

مدل دیزاین جشن تولد با هزینه کم

همانطور که در بالا مشاهده کردید روش های و ایده های ارزانی برای دیزاین تولد وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید به تزیینات جشن تولد خود و دیگران بپردازید. در ادامه نیز تصاویری شیک و به یاد ماندنی از انواع تزیین کم هزینه برای تولد افراد در رده های مختلف را ملاحظه می کنید.

انواع نمونه های ایده آل دیزاین تولد کم هزینه

ایده هایی لاکچری از دیزاین تولد کم هزینه

انواع ایده های دیزاین تولد کم هزینه

انواع نمونه های ایده آل و ناب تزیین تولد کم هزینه

ایده هایی جذاب برای زیباسازی تولد کم هزینه

انواع نمونه های خلاقانه دیزاین تولد کم هزینه

دیزاین های شیک تولد کم هزینه

انواع طرح های زیبای دیزاین تولد کم هزینه

طرح های لاکچری تزیین تولد کم هزینه

تزیین تولد کم هزینه برای سلیقه ها و سنین مختلف

انواع نمونه های ایده آل دیزاین تولد کم هزینه

ایده های بینظیر دیزاین تولد کم هزینه

تزیینات زیبا و دوست داشتنی تولد کم هزینه

تزیین تولد کم هزینه و ساده برای تمامی سنین

انواع نمونه های لاکچری دیزاین تولد کم هزینه

تزیین تولد کم هزینه برای خوش سلیقه ها

ایده های عالی دیزاین تولد کم هزینه

نمونه های منحصر به فرد تزیینات تولد کم هزینه

انواع ایده های دوست داشتنی تزیینات تولد کم هزینه

تزیین تولد کم هزینه برای سلیقه های مختلف

انواع نمونه های ایده آل دیزاین تولد کم هزینه

تزیینات شیک و منحصر به فرد تولد کم هزینه

دیزاین و طراحی تولد کم هزینه

انواع تزیین تولد کم هزینه

انواع نمونه های جذاب تزیین تولد کم هزینه

ایده های متنوع و متفاوت دیزاین تولد کم هزینه

در پایان باید گفته شود که جهت اجرای یک جشن تولد ساده و بی نظیر باید بخش های مختلف منزل از جمله دیوار، سقف، میز تولد، وسایل تولد از جمله کیک تولد و حتی در را در نظر داشته باشید. این کار را می توانید با بهره گیری از کاغذهای رنگارنگ و کمی سلیقه و خلاقیت به انجام برسانید. برای آشنایی با انواع تم تولد بر روی لینک کلیک کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان