آموزش طراحی ناخن با ورق طلا برای افراد مبتدی

در این بخش از آرایش ناخن مجله آرگا با آموزش طراحی ناخن با ورق طلا را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید مهارت لازم را در زمینه این مدل دیزاین ناخن بدست آورید.

آموزش طراحی ناخن با ورق طلا برای افراد مبتدی

امروزه طراحی ناخن با ورق طلا به یکی از پرطرفدارترین دیزاین ها تبدیل شده و شما می توانید به کمک این ورق دیزاین های خاص و متفاوتی را برای ناخن هایتان داشته باشید.

نحوه طراحی ناخن با ورق طلا

برای دیزاین ناخن ها روش های زیادی وجود دارد و شما می توانید به کمک ورق طلا و تور و شابلون و … طرحی مناسب را روی ناخن های خود ایجاد نمایید. در مطالب قبلی دیزاین ناخن با تور را مشاهده کردید در ادامه نحوه دیزاین ناخن ها با ورق طلا را پیش رو خواهید داشت.

طراحی ناخن با ورق طلا

آموزش دیزاین ناخن به کمک ورق طلا

ابتدا باید وسایل مورد نیاز را تهیه کنید سپس اقدام به دیزاین ناخن هایتان نمایید.

طرح ناخن با ورق طلا

روش اول : وسایل مورد نیاز

  • چسب مخصوص ورق طلا
  • لاک ناخن
  • تاپ شاین

مراحل دیزاین ناخن

1. قبل از استفاده از ورق طلا لاک را روی سطح ناخن هایتان بزنید و اجازه بدهید تا لاک خشک شود سپس روی ناخن هایتان را چسب مخصوص ورق طلا بزنید و چند لحظه صبر نمایید تا چسب به صورت کامل بی رنگ و خشک گردد.

طراحی ناخن به کمک ورق طلا

2. توجه داشته باشید که ورق طلا بسیار نازک است از این رو برای جدا کردن آن باید دقت لازم را داشته باشید و بعد از جدا کردن ورق طلا آن را روی سطحی از ناخن ها که چسب زده اید بچسبانید و به کمک انگشت ورق طلا را روی ناخن هایتان فیکس نمایید. ورق طلا را می توانید روی ناخن به صورت ضربدری یا هر گونه شکل دلخواه خود بچسبانید.

چسباندن ورق طلا روی ناخن ها

3. بعد از چسباندن ورق طلا روی ناخن ها باید روی سطح ناخن ها را تاپ شاین بزنید.

مدل طراحی ناخن با ورق طلا

روش دوم

1. تیپ ها را روی سطح ناخن ها بچسبانید سپس مراحل مانیکور ناخن ها را انجام بدهید.

2. ضد قارچ یا پرایمر بزنید و به مدت سه دقیقه صبر نمایید.

3. فویل های مخصوص با رنگ طلایی را آماده کنید سپس آن ها را روی هر قسمت صدف ناخن که تمایل دارید بچسبانید.

4. پرایمر را روی سطح ناخن ها بزنید و مراحل کاشت ناخن پودری یا کاشت با ژل را انجام بدهید.

دیزاین ناخن با ورق طلا

مدل های ناخن طلاکوب

کاشت طلا کوب به دیزاین ناخن ها به کمک ورق طلا گفته می شود که شما می توانید بعد از کاشت ناخن خود از این مدل ایده بگیرید و طرحی خاص را روی سطح ناخن هایتان ایجاد نمایید همچنین می توانید ناخن های طبیعی و اصلی خود را به کمک این مدل دیزاین نمایید که بهتر است ناخن هایتان مقداری بلند باشند تا جذابیت طرح تکمیل شود.

توجه داشته باشید که همه سطح ناخن ها یا بخش کوچکی از آن ها را می توانید به کمک ورق طلا دیزاین کنید همچنین می توانید روی یک یا چند ناخن خود این طرح را پیاده سازی نمایید و سایر ناخن هایتان را به کمک یک رنگ ساده لاک دیزاین نمایید.

دیزاین شیک ناخن به کمک ورق طلا دیزین زیبا ناخن با ورق طلا مدل های طراحی ناخن با ورق طلا طراحی ناخن شیک با ورق طلا طراحی ناخن زیبا و شیک با ورق طلا مدل دیزاین ناخن با ورق طلا دیزاین ناخن با ورق طلا طراحی ناخن زنانه با ورق طلا طراحی زیبا ناخن با ورق طلا دیزاین ساده ناخن با ورق طلا طراحی ناخن زنانه و دخترانه با ورق طلا مدلهای طراحی ناخن با ورق طلا دیزاین ناخن با ورق طلا طراحی ناخن دو رنگ با ورق طلا طرح ناخن طلاکوب مشکی طراحی ناخن ساده و خاص با ورق طلا طراحی ناخن با ورق طلا دیزاین ناخن طلاکوب دیزاین ناخن با رنگ سفید و ورق طلا

در این مطلب توجه شما همراهان عزیز را به انواع مدل های دیزاین ناخن به کمک ورق طلا جلب کردیم که امیدواریم این طرح لاک ناخن مورد توجه تان قرار گرفته باشد و از مشاهده مدلهای متنوع آن نیز نهایت بهره را برده باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان