پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزله‎ زده خراسان رضوی

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در پی وقوع زمین لرزه ای با شدت ۵.۲ ریشتر در ساعت ۸ و ۳۲ دقیقه امروز دوشنبه ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۰ در حوالی شهر قوچان استان خراسان رضوی، آسیبی به شبکه اپراتور اول تلفن همراه کشور وارد نشده و هم اکنون بدون هیچگونه قطعی و به شکل نرمال در حال سرویس دهی به تمامی مشترکان خود در این استان است.

پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزله‎ زده خراسان رضوی

با وجود وقوع زلزله 5.2 ریشتری در حوالی قوچان در استان خراسان رضوی، ترافیک شبکه در مناطق زلزله زده، روان و بدون اختلال است.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در پی وقوع زمین لرزه ای با شدت 5.2 ریشتر در ساعت 8 و 32 دقیقه امروز دوشنبه 22 شهریورماه 1400 در حوالی شهر قوچان استان خراسان رضوی، آسیبی به شبکه اپراتور اول تلفن همراه کشور وارد نشده و هم اکنون بدون هیچگونه قطعی و به شکل نرمال در حال سرویس دهی به تمامی مشترکان خود در این استان است.

بر اساس این گزارش، دقایقی پس از وقوع زلزله که کانون آن در 30 کیلومتری قوچان و در عمق 6 کیلومتری زمین گزارش شده است، تیم های فنی همراه اول در مناطق زلزله زده حاضر شده و از سرویس دهی مناسب شبکه اطمینان حاصل کردند.

کانون این زمین لرزه در 30 کیلومتری قوچان و 107 کیلومتری مشهد و در عمق 6 کیلومتری زمین گزارش شده است.

همراه اول با توجه به شبکه گسترده خود در کشور، اعلام آمادگی کرده همچون گذشته، از طریق رومینگ ملی پذیرای مشترکان سایر اپراتورها در این مناطق باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان