طرز تهیه شیک بلوبری با طعم منحصر به فرد

با آموزش طرز تهیه شیک بلوبری خدمت شما عزیزان رسیده ایم تا با این رسپی شما را شگفت زده کنیم. نوشیدنی ها و بستنی های بلوبری از جمله مواردی هستند که موجبات آشنایی شما را با این طعم فراهم ساخته اند، قصد داریم با شیک بلوبری این تجربه را تحول ببخشیم.

طرز تهیه شیک بلوبری با طعم منحصر به فرد

شیک بلوبری یکی دیگر از شیک های خوشمزه است که طعم ترش و شیرین و یا به بیانی ملس آن را می توان از اصلی ترین دلایل محبوبیتش بدانیم. شیک ها همانند بسیاری دیگر از نوشیدنی ها دارای تنوع بالایی می باشند. از شیک گیلاس، شیک فندق، شیک نوتلا گرفته تا شیک بلوبری هر کدام طعم منحصر به فرد خود را دارا بوده و ذائقه طرفدار خود را می طلبند. شیک بلوبری یکی از نوشیدنی های پرطرفدار در رستوران های فست فودی و کافی شاپ ها به شمار می رود که البته می توانید به آسانی در منزل نیز آن را تهیه نمایید. در این مطلب برای آشنایی با طرز تهیه شیک بلوبری همراه آرگا باشید.

در واقع معنای شیک «شیر به هم زده» است، یا به بیانی ساده تر روش ساخت آن مخلوط شیر و بستنی می باشد که خیلی زیاد تکان داده می گردد. در کافی شاپ ها شیک در دستگاه شیک ساز تهیه می گردد، ولی شما می توانید در منزل با استفاده از مخلوط کن تهیه نمایید. در خوش طعم بودن این شیک هیچ جای شک و تردید نیست چرا که اصلی ترین مواد تشکیل دهنده ی آن سیروپ و یا بستنی میوه ی بلوبری(با نام های دیگر تمشک آبی، زغال اخته آبی، سیاه گیله» از خانواده ی توت ها می باشد.

اموزش روش تهیه شیک بلوبری

مواد لازم

  • 1/2 پیمانه شیر
  • 2 قاشق غذاخوری خامه
  • 300 گرم بستنی وانیلی
  • 3 قاشق غذاخوری سیروپ بلوبری

طرز تهیه شیک بلوبری خوشمزه

برای درست کردن این شیک می توانید به 2 صورت عمل کنید: اول اینکه ابتدا بستنی، شیر، بلوبری و خامه را درون مخلوط کن و در صورت دسترسی داشتن درون اسموتی میکسر بریزید تا به طور کامل ترکیب و یکنواخت شوند.

مایع غلظت دار به دست آمده را درون لیوان ریخته و با استفاده از خامه تزیین نمایید. در نهایت هم با نی نوش جان کنید.

دوم اینکه ابتدا فقط شیر را درون مخلوط کن به هم بزنید. بعد سیروپ بلوبری و بستنی را به آن افزوده و به خوبی هم بزنید تا ترکیبی یکنواخت به دست آید.

این مایع البته غلیظ را درون لیوانی بکشید و پس از تزیین با خامه نوش جان نمایید.

آموزش شیوه ی تهیه شیک بلوبری

نکات طلایی تهیه شیک بلوبری

1. جهت جلوگیری از بریده گردیدن و لخته شدن این شیک بهتر است شیر کم چرب را به کار ببرید.

2. همچنین این نوشیدنی خنک را بهتر است سریعا میل نمایید. زیرا که هم تازه است و هم با این کار از لخته و بریده گردیدن آن پیشگیری کرده اید.

آموزش شیوه تهیه شیک بلوبری

شیک بلوبری یک نوشیدنی خنک می باشد. این شیک اغلب با بستنی (آیس میلک) و شیر و سایر افزودنی ها همچون طعم دهنده ها و شیرین کننده ها مثل کارامل، شهد میوه، باتر اسکاچ، سیروپ، سس شکلات تهیه می گردد.

باز هم یک همراهی دیگر به پایان رسید و از شما برای این همراهی متشکریم. به عنوان سخن پایانی می توانید برای آشنایی با انواع نوشیدنی سرد بر روی لینک ارائه شده کلیک نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان