جابه‌جایی۵۴ درصد‌ی ائمه جمعه

انتقاد امام جمعه سابق لواسان از یک بیانیه

دنیای اقتصاد : به دنبال عزل ناگهانی امام جمعه لواسان و صدور بیانیه‌ای در همین ارتباط از سوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مبنی بر استقرار دفتر امام جمعه در خارج از لواسان، امام جمعه سابق لواسان در گفت‌وگو با «ایسنا» این موضوع را به‌شدت رد کرد

بنده از اول صبح تا آخر وقت در محل کارم حضور داشتم و به جز زمان‌هایی که برای تدریس به حکیمیه می‌رفتم، باقی زمان را در دفتری بودم که خودم ساختم و قبل از من وجود نداشت. لواسانی همچنین گفت: بنده نه استعفا داده‌ام و نه اظهار تمایل برای ترک این مسوولیت داشته‌ام. هیچ‌گاه هم اظهار خستگی یا پشیمانی نداشته‌ام و همواره تاکید کرده‌ام که نظر مشورتی من این است که روند باید ادامه پیدا کند. وی همچنین گفت: در بیانیه شورای سیاستگذاری مطالبی گفته شده که روح من هم از آن خبر نداشت.   شورای سیاست‎گذاری ائمه جمعه پیش از این طی بیانیه‌ای اعلام کرده بود امام جمعه لواسان برکنار نشده؛ بلکه خودش هم برای خروج از مسوولیت اظهار تمایل کرده بود.

   جابه‌جایی54 درصد‌ی ائمه جمعه

در خبری دیگر به گزارش خبرگزاری فارس، معاون سازمان‌دهی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: مساله‌محوری و حرکت به سمت برنامه، مبنای تغییر و جابه‌جایی ائمه جمعه است و 54 درصد این تغییرات و جابه‌جایی‌ها با ملاک جوانی و بومی‌گزینی اتفاق افتاده است. به گفته علی نوری، 891 امام جمعه در 419 شهرستان و 472 شهر، بخش و دهستان فعالیت می‌کنند که طی سه سال و نیم گذشته، 216 تن از آنان به دلیل بازنشستگی، درگذشت، استعفا یا کنار گذاشتن از مسوولیت، این موقعیت را به کلی ترک کرده‌اند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان