النصر عربستان - تراکتور ایران

پناه بر غیرت

دنیای اقتصاد : النصر عربستان از ساعت ۲۰:۳۰ در قطر به مصاف تراکتور ایران خواهد رفت. النصر تیم قدرتمندی است اما آنچه باعث نگرانی هواداران تراکتور در این مسابقه است نه قدرت تیم حریف که وضعیت تیم تراکتور است

با این حال تراکتور بحران زده فقط با 16 بازیکن راهی قطر شد و حتی نتوانست فهرست تیمش را تکمیل کند! همین شرایط باعث شد برخی نمایندگان مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی هم نسبت به وضعیت تراکتور واکنش نشان بدهند. تراکتور تلاش می‌کند تیمی از پیش بازنده نباشد و امیدواریم قرمزپوشان تبریزی نمایشی دلچسب مقابل النصر عربستان ارائه بدهند. از سوی دیگر برخی رسانه‌های عربستانی مدعی شده‌اند که النصر فقط یک مدافع در بازی با تراکتور در اختیار دارد و همین مساله می‌تواند شاگردان فیروز کریمی را به برد و صعود از این مرحله‌ امیدوارتر کند. البته حسین عبدالغنی پیشکسوت فوتبال عربستان و مدیر اجرایی باشگاه النصر گفته که هر تیم بزرگی دنبال قهرمانی است و ما هم هیچ بهانه‌ای نداریم. آماده برگزاری بازی با تراکتور و صعود به مرحله یک چهارم نهایی هستیم. شرایط هرچه که باشد، غیبت بازیکنان و... این یک مسابقه فوتبال است که 90 دقیقه برگزار می‌شود. مهم‌ترین چیز این است که پیروز شویم و به مرحله بعد صعود کنیم.

مدیر اجرایی النصر از غیبت عبدالرزاق حمدالله در این مسابقه به عنوان یک اتفاق تاثیرگذار یاد کرد و افزود: مطمئن هستم که سایر بازیکنان بهترین عملکرد را خواهند داشت. تالیسکا هم آمادگی کاملی برای این مسابقه دارد و به تمام نفرات خود اعتماد داریم. این مسابقه دشوار ممکن است شاهد تولد یک ستاره جدید باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان