۶ صفحه اینستاگرام برای خرید دکوری های خوش رنگ و لعاب

کار با اهالی فن: ما مردمی هستیم که چشم‌های‌مان به زیبایی عادت ندارد! کمتر پیش می‌آید که در خیابان راه برویم یا در فضاهای بسته بنشینیم و از زیبایی‌های بصری لذت ببریم؛ زیرا این زیبایی‌ها در دوروبرمان به‌ندرت وجود دارند

کار با اهالی فن: ما مردمی هستیم که چشم‌های‌مان به زیبایی عادت ندارد! کمتر پیش می‌آید که در خیابان راه برویم یا در فضاهای بسته بنشینیم و از زیبایی‌های بصری لذت ببریم؛ زیرا این زیبایی‌ها در دوروبرمان به‌ندرت وجود دارند. زیبایی‌های بصری همان اشیا و طراحی‌های جادویی‌ای هستند که بدون آنکه خودمان بفهمیم روحیه‌مان را عوض می‌کنند و مانند بمب انرژی چشم‌مان را از خستگی‌های روزمره نجات می‌دهند.

مدتی است که بازار لوازم چوبی و تزیینی تکانی به خودش داده و طرح‌های شاداب و خوش‌رنگ و لعابی را جایگزین طرح‌های سنگین و کلاسیک کرده است. تا کی می‌خواهیم با خرید وسایل کلاسیک عتیقه‌جات خانه‌مان را از انرژی مثبت محروم کنیم؟ اکنون بهترین فرصت است برای تنوع بخشیدن به دکوری‌های خانه. برای این تنوع‌بخشی می‌توانید با چیدانه سری به فروشگاه‌های زیر بزنید و کمی انرژی بهاری به خانه‌های‌تان بیاورید.

ایلمان

اسمش هست «خوشحالی‌فروشی ایلمان» و مدت‌هاست با همین شعار اجناسی خوشحال‌کننده را به مشتریانش عرضه می‌کند. در این فروشگاه بیش از هر چیز اجناس گل‌گلی که مرغوب‌ترین بمب‌های انرژی برای خانه هستند به چشم می‌خورد. فقط حواس‌تان باشد برای رفتن به اینجا حتما اول سری به صفحه اینستاگرامش بزنید و با یک تماس به فروشگاه از موجودیت آن محصول اطمینان حاصل کنید.

  • نشانی: میرداماد، ضلع جنوب غربی میدان محسنی، مجتمع تجاری آرش
  • تلفن: 26422632
  • اینستاگرام: iilman.ir

خانه صورتی

کلیات فروشگاه از اسمش مشخص است. این فروشگاه خوش رنگ و لعاب قبل از هر چیز جان می‌دهد برای خرید جهیزیه. غیر از جهیزیه هم اگر قصد دارید کلا سنت استفاده از رنگ‌های سنگین مثل قهوه‌ای و... را در دکور خانه رها کنید به این فروشگاه سری بزنید. به یاد داشته باشید اگر کلا می‌خواهید بروید سمت صورتی کردن خانه، رنگ تعدیل‌کننده آن (مثلا سفید یا خاکستری) را هم در خانه داشته باشید؛ این‌طوری خانه‌تان شبیه خانه باربی نمی‌شود و اصالت خودش را حفظ می‌کند.

  • تلفن: 09128915192
  • اینستاگرامhome_lux

لوکس گالری (خانه لوکس)

این یکی فقط فروش آنلاین دارد. اگر در خرید وسایل تزیینی وسواس چندانی ندارید و آدمی هستید که اجناس با یک نگاه دل‌تان را می‌برند به صفحه این فروشگاه یا کانال تلگرامش (آدرسش در صفحه اینستا درج شده) سری بزنید. برای خرید غیر حضوری فروشگاه مطمئنی است و تنوع اجناسش هم راضی‌کننده است.

  • تلفن: 09191010855
  • اینستاگرامluxgallery

خانه ایرانی

اسمش کمی غلط‌انداز است و ذهن را سمت اجناس کلاسیک و دست‌ساز می‌برد اما ماهیت فروشگاه متفاوت است و در آن اجناس مدرن و خوش‌رنگ و لعاب بیشتر به چشم می‌خورد. برای رفتن به این فروشگاه وقت زیادی بگذارید تا کاملا همه اجناس ریز و درشتش را بررسی کرده و بعد انتخاب کنید. قطعا با تنوع محصولی که خانه ایرانی دارد با انتخاب سختی مواجه خواهید بود.

  • آدرس: بزرگراه رسالت غرب به شرق، بعد از پل سیدخندان، خیابان شهید همایی، روبه‌روی خیابان هشتم
  • تلفن: 22311516
  • اینستاگرام: persianhome.ir

گالریا

این یکی دیگر همه ویژگی‌های مثبت را با هم دارد؛ هم اجناسش تنوع خوبی دارند و به درد بخورند و هم تعداد شعب آن زیاد است. در هر نقطه غرب و شرق تهران که باشید می‌توانید سری به فروشگاه گالریا بزنید و برای خانه‌تان عیدی بخرید!

  • نشانی: شعبه یک: پاسداران، پایین‌تر از سه‌راه اقدسیه، نبش تنگستان یکم. تلفن:22829713 / شعبه دو: سعادت‌آباد، میدان کاج، مجتمع تجاری سروستان. تلفن:22074860 / شعبه سه: بعد از فلکه اول صادقیه، نبش مجتمع تجاری صدف. تلفن:44220171 / شعبه چهار: میدان صنعت، مجتمع تجاری میلاد نور. تلفن:88085180
  • اینستاگرامgaleria.iran

خانه سفید

در گزارش‌های‌مان از خانه‌های مختلف ثابت شد بسیاری از خانم‌های باسلیقه خرده‌ریزهای دوست‌داشتنی این فروشگاه را می‌پسندند. یادتان باشد هنگام بازدید از خانه سفید بین انتخاب اجناس جورواجور سنتی و مدرن آن گمراه نشوید و سبک خانه‌تان را فراموش نکنید که اگر این توصیه‌ها را از یاد ببرید با سبدی پر از وسایلی که هر کدام در عین زیبایی بی‌ربط به فضای خانه‌تان هستند، برمی‌گردید!

  • نشانیشعبه یک: میدان ونک، مرکز خرید آسمان. تلفن:88652673 / شعبه دو: میدان هروی، مرکز خرید گلستان. تلفن:22942260
  • اینستاگرام: whitehouse_2014

شما هم به ما بپیوندید...
شما هم می توانید گالری خود یا گالری های جذابی را که می شناسید از طریق لینک همکاری با تحریریه چیدانه به ما معرفی کنید تا در مطالب بعدی، آن ها و محصولات شان را به مخاطب ها نشان دهیم.

مطالب بیشتر:
اینستاگرام و کارآفرینی ایرانی، 7 کسب و کار کوچک در دکوراسیون (1)
ایکیا محبوب ترین برند برای دکوراسیون مقرون به صرفه

10 صفحه اینستاگرام برای خرید گیفت عروسی زیبا
اینستاگرام و صنایع کوچک ایرانی، 7 کسب و کار در دکوراسیون (2)

7 صفحه اینستاگرام که لوازم شیک دکوراسیون منزل می فروشند

نویسنده: لیلا شکیب مهر ؛ تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر