ایده های جذاب چیدن لوازم دکوری روی کنسول ها!

لوازم دکوری: مطلب تزئین اپن آشپزخانه با وسایل ساده دکوری را به یاد دارید؟ در آن مطلب به وسیله های تزیینی که می توان آن ها را روی کانتر یا پیشخوان آشپزخانه قرار داد اشاره کردیم، اما امروز می خواهیم به سراغ میز کنسول های زیبایی که حتما شما هم یکی از آن ها را در دکوراسیون داخلی خانه تان دارید، برویم و ببینیم که چگونه می توانیم به وسیله آن ها چهره زیب ...

لوازم دکوری: مطلب تزئین اپن آشپزخانه با وسایل ساده دکوری را به یاد دارید؟ در آن مطلب به وسیله های تزیینی که می توان آن ها را روی کانتر یا پیشخوان آشپزخانه قرار داد اشاره کردیم، اما امروز می خواهیم به سراغ میز کنسول های زیبایی که حتما شما هم یکی از آن ها را در دکوراسیون داخلی خانه تان دارید، برویم و ببینیم که چگونه می توانیم به وسیله آن ها چهره زیبا تری به دکوراسیون داخلی خانه مان ببخشیم پس چیدانه را همراهی کنید تا در انتهای مطلب با تعداد زیادی ایده به سراغ کنسول های خانه تان بروید. 

آینه قدی پشت میز کنسول در طراحی دکوراسیون داخلی خانه

آینه های قدی پشت میز کنسول های کوتاه در دکوراسیون داخلی 

اگر میز کنسول تان کوتاه است و فکر می کنید که نمی تواند خودشان را خوب در دکوراسیون داخلی خانه نمایان کند، در پشت آن یک آینه قدی بگذارید تا همه چیز را تحت تاثیر خودش قرار دهد. همچنین می توانید یک صندلی هم برای کنسول های تان تهیه کنید تا راحت تر از آینه استفاده کنید. 

نورپردازی زیر کنسول ها در دکوراسیون داخلی خانه

نورپردازی کنسول ها در طراحی دکوراسیون داخلی خانه 

گاهی تاثیر انجام کارهای کوچک مثل نورپردازی، بی شباهت به معجزه نیست. برای زیر کنسول تان ریسه ها نورانی تهیه کنید و آن ها را کار بگذارید. بعد هم روی کنسول را با گلدان های مختلف پر کنید، بعضی از این گلدان ها می توانند پر از گل باشند و بقیه شان خالی. بعد از انجام کار دو قدم عقب بروید و نمای زیبای کنسول تان را از نظر بگذرانید. 

آباژور روی کنسول های مدرن

تزیین کنسول های با آباژور ها و تندیس های زیبا  

خب آینه ها که عضو های جدا نشدنی از کنسول ها هستند و حتما بالای هر کنسول آینه های دیواری پیدا می شود. اما برای روی کنسول ها آباژورهایی با ظاهری خلاقانه و متفاوت جذاب است. آباژور را یک سمت کنسول بگذارید و در سمت دیگر هم یکی یا دو تندیس و مجسمه قرار دهید. 

تابلوهای نقاشی زیبا و هنرمندانه برای بالای کنسول ها

تابلو به جای آینه در بالای میز کنسول ها

کمی تابو شکنی در مورد قانون های نانوشته دکوراسیون داخلی منزل هم بد نیست، مثلا به جای این که از آینه ها در بالای کنسول استفاده کنید از تابلوهای نقاشی هنرمندانه و یا عکس هایی که خودتان آن ها را گرفته اید استفاده کنید. برای روی خود کنسول هم می توانید از تضاد در وسیله های تزیینی استفاده کنید، یک سمت تنگ ها و ظرف های شیشه ای را قرار دهید و در سمت دیگر ظرف های سنگی، تضاد در طراحی دکوراسیون خانه همیشه جواب می دهد. 

ظرف های تزیینی قدیمی برای کنسول های قدیمی

ظرف های آنتیک برای کنسول های روستیک 

کنسول ها فضای خوبی را برای شما به وجود می آورند تا بتوانید کلکسیون های مختلف خودتان را به نمایش بگذارید. اگر به جمع آوری کلکسیونی از ظرف های آنتیک و قدیمی مثل ظرف های نقره دارید بهترین جا برای نمایش آن ها کنسول ها هستند. 

مجسمه های فانتزی روی کنسول ها

زیر کنسول ها هم به اندازه رویشان مهم است 

نمی شود که فقط به روی کنسول ها توجه کرد، پس خلاقیت و نوع آوری چه می شود؟ حالا که همه به روی کنسول های شان توجه می کنند، شما اولین کسی باشید که برای زیر کنسول های تان هم برنامه دارید. زیرکنسول ها را می توان با صندلی های عثمانی، پوف ها و یا حتی سبد هایی مثل عکس بالا پر کرد. 

کنسول های معلق به سبک مدیترانه ای

شلف هایی برای بالای کنسول ها 

برای بالای کنسول های تان می توانید شلف هایی با عرض کم در نظر بگیرید. این شلف ها می توانند از جنس خود کنسول ها باشند و یا نه می توانند از مواد و مصالحی متفاوت تر ساخته شده باشند. در هر صورت این هم یکی دیگر از راه هایی است که می توانید کنسول های تان را تزیین کنید. 

ما دوست داریم بدانیم شما چگونه کنسول های زیبای تان را در دکوراسیون داخلی خانه تزیین می کنید؟ ایده های خود را با ما در بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه در میان بگذارید. 

مطالبی که شاید دوست داشته باشید آن ها را بخوانید: 7 دکوری چوبی برای تزئین دکوراسیون منزل
11 صندوقچه قدیمی در دکوراسیون امروزی
با لباس های کهنه یک کوسن زیبا و ارزان درست کنید!
خودتان بسازید: جا انگشتری زیبا برای نگهداری حلقه های شما
گل های مصنوعی و 7 ایده جالب در دکوراسیون منزل
جای عکس های چاپی قدیمی در دکوراسیون منزل تان خالی است!

نویسنده : شمیم آقازاده؛ گردآوری در تحریریه چیدانه 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان