ماهان شبکه ایرانیان

سبک های دکوراسیون داخلی ؛ سبک انتقالی

سبک انتقالی : ترکیبی از مبلمان، سطوح، مواد و مصالح، و پارچه‌های سنتی و مدرن و دارای طراحی ماندگار و کلاسیک است

سبک انتقالی : ترکیبی از مبلمان، سطوح، مواد و مصالح، و پارچه‌های سنتی و مدرن و دارای طراحی ماندگار و کلاسیک است. خطوط مبلمان ساده اما پیچیده‌اند و در آن‌ها بیش‌تر از خطوط صاف و در مواردی از خطوط نرم استفاده می‌شود. پارچه‌ها به گوناگونی طرح‌های گرافیکی هستند و در کاناپه‌های پرتزئین با روکش‌های بافت‌دار و چارچوب‌های چوبی مورد استفاده قرار می‌گیرند.با چیدانه همراه باشید تا در کنار هم جزئیات بیشتری را از سبک انتقالی بشناسیم. 
 

اتاق نشیمن به سبک انتقالی

رنگپالت رنگی سبک انتقالی برای ایجاد فضایی ساده و روشن فاقد رنگ است. قهوه‌ای تیره به ترکیب رنگ‌های خنثی مانند خاکستری، قهوه‌ای روشن، و وانیلی عمق می‌بخشد.

مطالب پیشنهادی : تاثیر رنگ آشپزخانه در روحیات شما

زیبایی چشم نواز با رنگ های متضاد
 

استفاده از مبلمان با رنگ روشن در فضا نشیمن

وسایل تزئینی : در سبک انتقالی در انتخاب وسایل تزئینی رویکردی دقیق و مینیمالیستی وجود دارد؛ برای مثال یک گلدان سفالی بر روی طاقچه پنجره قرار می‌گیرد، عکس‌هایی با زمینه سفید و قاب‌های سیاه یا نقره‌ای بر روی دیوار نصب می‌شوند، و یا یک سینی چوبی محلی برای قرارگیری یک شمعدان نقره‌ای مهیا می‌کند. چنین ترکیب‌هایی کنتراست فوق‌العاده زیبایی با مبلمان به وجود می‌آورند.

مطالب پیشنهادی : ساخت وسایل دکوری زیبا با روزنامه های قدیمی

 

پرده های آبی رنگ در اتاق نشیمن به سبک انتقالی

 

پارچه : عدم وجود رنگ فضای خوبی برای پارچه‌هایی نظیر پارچه‌های مخملی زیتونی در یک کاناپه و یا یک پارچه کتان سفید و لطیف در یک صندلی به وجود می‌آورد. گزینه‌های مناسب دیگر در سبک انتقالی چرم‌های نرم، پارچه‌های بافت‌دار، و پارچه‌های جیر هستند.

مطالب پیشنهادی : ترکیب جالب از بافت های مختلف در دکوراسیون منزل

انتخاب مناسب ترین پارچه برای رومبلی و پرده در نشیمن
 

استفاده از تابلو های سیاه و سفید در فضا نشیمن

مبلمان : از خطوط منحنی و صاف در سبک انتقالی استفاده می‌شود. چنین ترکیبی هم سلیقه مردانه و هم سلیقه زنانه را راضی نگه می‌دارد. اندازه مبلمان در این سبک نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک است. عدم وجود تزئینات زیاد و طراحی برجسته تمرکز را بر روی مهارت در طراحی نگه می‌دارد.

مطلب پیشنهادی : چه نوع مبلمانی بخریم؟

به ما بگویید سبک مورد علاقه شما چیست؟ نظرات خود را با ما در قسمت بحث و گفتگو در میان بگذارید.

منبع : ترجمه شدن توسط تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان