انتشار آپدیت بزرگ برای هواوی واچ فیت

بهترین ساعت هوشمند بازار بهتر از قبل شد

انتشار آپدیت بزرگ برای هواوی واچ فیت

بهترین ساعت هوشمند بازار بهتر از قبل شد

Huawei Watch Fit یکی از مقرون به صرفه‌ترین ساعت‌های هوشمند بازار با صفحه نمایش بزرگ AMOLED و قابلیت‌های غنی است. اخیراً هواوی یک آپدیت جدید دیگر برای واچ فیت منتشر کرده که با تغییرات و بهبودهای بزرگی همراه است و این ساعت هوشمند را بهتر از قبل می‌کند.

ژوئن امسال هواوی یک آپدیت برای واچ فیت عرضه کرده بود که قابلیت‌های جدید و مهمی همچون امکان تعریف کلمه عبور برای قفل صفحه و پاسخ دادن به پیام‌های کوتاه دریافتی را به این ساعت اضافه کرد. خبر خوب اینکه اخیراً هواوی یک آپدیت جدید دیگر برای ساعت هوشمند Watch Fit منتشر کرده است که با بهینه سازی‌های بزرگ برای قفل صفحه، افزایش سرعت کلی دستگاه و رفع برخی مشکلات همراه است.

آپدیت ماه سپتامبر 2021 واچ فیت هواوی تحت نگارش 1.0.5.20 منتشر شده است و نسخه نرم افزار ساعت کاربران را از نگارش پیشین 1.0.5.12 به 1.0.5.20 ارتقا می‌دهد. این آپدیت موجب بهبود قابلیت تعریف کلمه عبور برای قفل صفحه و افزایش امنیت ساعت هوشمند کاربر می‌شود. همچنین اعلان‌ها برای نمایش بهتر در حضور کلمه عبور، بهینه‌سازی شده‌اند و بهتر از همیشه نمایش داده می‌شوند.

تغییر مهم دیگر این آپدیت به بهبود پایایی و پایداری ارتباط بلوتوث مربوط می‌شود. این آپدیت، پایداری ارتباط بی‌سیم و متصل شدن واچ فیت به گوشی یا تبلت کاربر را بهبود می‌بخشد تا از یک تجربه بهتر و بی‌نقص برخوردار شوند. هوآوی در این آپدیت جدید مشکل نمایش غیرعادی رکورد تمرین‌ها در برخی شرایط خاص را هم برطرف کرده است.

بهبودها و تغییرات آپدیت جدید واچ فیت هوآوی به همین جا ختم نمی‌شود و با نصب این آپدیت از عملکرد سریع‌تر برخوردار می‌شوید. آپدیت جدید واچ فیت با وجود تغییرات بزرگ، تنها 6.5 مگابایت حجم دارد و به راحتی از طریق اپلیکیشن Huawei Health قابل دریافت و نصب است.

برای دریافت این آپدیت جدید کافی است به اپلیکیشن Health بر روی گوشی خود بروید و از متصل بودن آن به ساعت واچ فیت اطمینان حاصل کنید. سپس به بخش Firmware رفته و این آپدیت جدید واچ فیت را دریافت و نصب کنید. دقت داشته باشید میزان شارژ باتری ساعت هوشمند شما پیش از شروع آپدیت باید بالاتر از 20 درصد باشد.

دریافت و نصب آپدیت جدید واچ فیت هوآوی تنها چند دقیقه طول می‌کشد و از عملکرد بهتر و سرعت بیشتر بهره‌مند می‌شوید.

ساعت هوشمند Huawei Watch Fit با قیمت مناسب و گارانتی معتبر در بازار ایران هم در دسترس علاقه‌مندان است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان