بهترین روش‌هایی که شما را زیباتر می‌کنند

بهترین روش ها برای زیباتر شدن شما؛ این روز‌ها همه به دنبال این هستن که همیشه و همه جا شیک و زیبا به نظر برسن؛ اما این کار به نظر سخت میاد اون هم وقتی که خانم شاغلی باشید که باید به کار‌های خونه برسه و یا بچه‌های کوچیکی دارید که باید به اون‌ها رسیدگی کنید و دوست دارید با رسید همسرتون با زیباترین چهره به پیشوازش برید

فرادید؛ این روز‌ها همه به دنبال این هستن که همیشه و همه جا شیک و زیبا به نظر برسن؛ اما این کار به نظر سخت میاد اون هم وقتی که خانم شاغلی باشید که باید به کار‌های خونه برسه و یا بچه‌های کوچیکی دارید که باید به اون‌ها رسیدگی کنید و دوست دارید با رسید همسرتون با زیباترین چهره به پیشوازش برید. یا اینکه مو‌های شما کم پشت شده و این حس خوبی بهشما نمیده. یه راه پیش و پا افتادش اینه که مدام لوازم آرایش به همراه خودتون داشته باشید و در اولین فرصت ازشون استفاده کنید. اما راه حل‌های زیاد دیگه‌ای وجود داره که می‌تونید با استفاده از اون‌ها بدون هیچ دردسری همیشه یک خانم زیبا و یا یک اقای جنتلمن و شیک باشد. راه حل‌هایی مثل بوتاکس، لیزر مو‌های زاید، کاشت ابرو و کاشت مو می‌تونن با کمترین درد سر شما را تبدیل به کسی بکنن که همیشه دوست داشتید باشید.

 

1. لیزر موهای زائد

یکی از روش‌هایی که شما را از دردسر‌هایی که مو‌های زائد صورت و بدنتان راحت می‌کنه لیزر مو‌های زائد هستش. دیگه به راحتی می‌تونید ضرب‌المثل بکش خوشگلم کن را فراموش کنید، چون به کمک لیزر مو‌های زائد می‌تونید بدون درد از شر هر چی موی زائد در بدن و صورتتون دارید راحت بشید. به کمک دستگاه‌های لیزر مو‌های زائد با گذروندن 8 تا 10 جلسه که ماهی یک بار در کلینیک لیزر مو‌های زائد برگزار می‌شه می‌تونید برای سال‌ها از درد‌های که در حین اپیلاسیون و اصلاح صورت تحمل می‌کردید، دور باشید و همیشه صورتی بدون مو‌های زائد داشته باشید، یه نکته‌ای که باید گفت: بشه این هستش که شاید تعداد جلسات برای آقایون بیشتر باشه؛ چون مو‌های ضخیم تری دارند. البته باید به این نکته توجه کنید که دستگاهی که انتخاب می‌کنید با رنگ پوستتون همخوانی داشته باشه و تعداد جلساتتون را به صورت کامل تمام کنید.

این روز‌ها دو دستگاه هستن که بهترین کلینیک‌های لیزر مو‌های زائد طرفدارای زیادی دارن یکی از دستگاه‌ها الکساندرایت و دیگری دستگاه لیزر دایود هستش. در صورتی که پوست روشنی دارید که مو‌های زائد تیره رنگ داره بهترین دستگاه برای شما دستگاه الکساندرایت هست و در غیر اینصورت بهتره به مراکزی مراجعه کنید که از دستگاه لیزر دایود استفاده می‌کنن. برای از بین بردن مو‌های زائد دست، پا، زیر بغل و از همه مهمتر صورت می‌تونید روی دستگاه‌های لیزر مو‌های زائد حساب باز کنید.
 

2. بوتاکس

یکی دیگه از مشکلاتی که افراد رو اذیت می‌کنه پیری زودرس پوست هستش. ما به دلیل مراقبت نکردن از پوستمون تو هوای آلوده شهر‌ها به سرعت دچار پیری پوست می‌شیم. اما نگران نباشید و تمام کرم پودر‌های خودتون را کنار بزارید، چون به کمک بوتاکس می‌تونید تمام چین و چروک‌های پوستتون رو با کمترین هزینه و بدون اینکه به قسمت‌های سالم پوستتون آسیب بزنید ترمیم کنید. اگه براتون سواله که بوتاکس رو در کدوم قسمت پوست میشه تزریق کرد و یا تزریقش عوارضی داره یا نه؟ ماندگاری بوتاکس در پوست چه مدت زمان می‌بره؟ بهتر تا آخر مطلب با ما همراه باشید.

بوتاکس درواقع سمی هستش که با تزریق اون به قسمت‌هایی که دچار چین و چروک شدن، عضلات اون ناحیه از پوست را به صورت موقت فلج می‌کنه. این جوری وقتی می‌خندید و یا اخم می‌کنید دیگه چین و چروک‌های پا کلاغی کنار چشم هاتون و یا خط بین ابروتون و از همه مهمترین چین‌های پیشونیتون دیده نمی‌شن. برای تزریق بوتاکس بهتره به بهترین دکتر بوتاکس مراجعه کنید تا به بهترین شکل این تزریق رو براتون انجام بدن. در ضمن بسته به یک سری شرایط ماندگای این روش رو بین 6 ماه تا یک سال متغیر می‌دونن و بعدش برای ترمیم باید مجددا مراجعه کنید.
 

3. کاشت ابرو

‌می‌دونم از کشیدن مداد تو ابرو‌ها و آرایش اون‌ها خسته شدید؛ اما بهتره با تمام لوازم آرایشی مخصوص ابروتون یک بار برای همیشه خداحافظی کنید. چراکه می‌تونید با کاشت ابرو همیشه ابرو‌هایی پر پشت و مطابق با سلیقتون داشته باشید. حسنی که کاشت ابرو داره این هستش که اولا نیاز به لوازم آرایشی ندارید و برعکس روش‌هایی مثل هاشور کاملا ابرویی طبیعی و زیبا دارید.

اگر از بیهوشی می‌ترسید باید بگم کاشت ابرو با بی حسی موضعی انجام میشه. برای ترمیم مو‌های ابروتون بهترین دکتر کاشت ابرو از ناحیه پشت سرتون مو‌هایی انتخاب می‌کنه و این مو‌ها در قسمت ابرو کاشته میشه. به همین راحتی بدون نیاز به حتی یک روز استراحت. اما بعد از کاشت ابرو دیگه ابرو‌هایی کاملا طبیعی دارید که باید بهش رسیدگی کنید. موای کاشته شده شروع به رشد می‌کنند و باید اون‌ها رو اصلاح کنید و یا بچینید. این روش بی درد و کاملا طبیعی می‌تونه زیبایی صورتتون رو چندین برابر کنه و همیشه ابرو‌هایی پرپشت و زیبا داشته باشد.
 

4. کاشت مو

متاسفانه عوامل زیادی وجود داره که باعث میشه مو‌ها شروع به ریزش کنه. این مشکل بین آقایون بیشتر شایع هست و ممکنه اعتماد به نفس اون‌ها در جوانی کاهش بده. اما برای این مشکل هم راه حلی وجود داره که می‌تونه به مقدار قابل توجهی زیبایی شما رو بهتون برگردونه. کاشت مو رو می‌تونیم پرطرفدارترین جراحی زیبایی در ایران دونست. اما اگر به کلینیکی مراجعه کنید که هنوز هم از روش‌های قدیمی برای کاشت مو استفاده می‌کنه مطمئنا نتیجه خوبی نمی‌گیرید. پس بهترین برای این کار بهترین پزشک کاشت مو و بهترین کلینیک کاشت مو رو برای این کار انتخاب کنید.

امروزه اینکه شما تراکم بانک موهاتون چقدر باشه اهمیت نداره برای اینکه روش‌های وجود داره که می‌تونه از قسمت‌های دیگه بدنتون مو‌ها رو به موی سرتون پیوند بده و همچنین دستگاه‌هایی به بازار وارد شده که اگر کلینیک کاشت مو به اون مجهز باشه می‌تونه از مو‌های جدا شدتون بهترین استفاده رو بکنه. جالب بدونید کاشت مو با دستگاه با بیشترین تراکم انجام میشه و دستگاه می‌تونه در هر 1 سانتی متر از سرتون 60 تار مو کاشت کنه.

4 روشی بوتاکس، لیزر مو‌های زائد، کاشت ابرو و کاشت مو به شما کمک می‌کنه تا همیشه و همه جا زیبا باشید و آماده باشید که در جامعه حضور فعالی داشته باشید. خوشبختانه برای هیچ کدوم از این روش‌ها نیاز نیست وقت زیادی صرف کنید و عامل درد تو همه روش‌ها از بین رفته. پس در صورتی که دچار هر کدوم از این مشکلات هستید وقتشه با یه تحقیق در مورد بهترین کلینیک کاشت مو، بهترین کلینیک لیزر مو‌های زائد، بهترین کلینیک بوتاکس و بهترین کلینیک کاشت ابرو به سمت همیشه زیبا بودن قدم بردارید.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان