انتشار اطلاعاتی تازه از آیفون ۱۳

در خصوص دوربین آیفون ۱۳ نیز باید گفت که برای این گوشی، قابلیت فیلمبرداری پرتره پیش‌بینی شده و شاهد ارتقای عملکرد کلی دوربین و عکاسی در محیط‌های کم‌نور خواهیم بود. از دیگر ویژگی‌های آیفون جدید اپل می‌توان به اضافه شدن نسخه یک ترابایایتی در مدل‌های پرو و رنگ‌بندی‌های جدید اشاره کرد.

اخیرا ویدیویی جدید از گوشی جدید اپل یعنی آیفون 13 در یوتیوب منتشر شده که اطلاعات جالبی را در خصوص آیفون سال 2021 اپل فاش می‌کند.

اگرچه اپل هنوز زمانی دقیقی را برای رونمایی از نسل جدید گوشی‌های آیفون خود اعلام نکرده، اما هرچه به سپتامبر، یعنی ماه مورد علاقه اپل برای رونمایی از آیفون‌های این شرکت، نزدیک‌تر می‌شویم، تصاویر و اطلاعات بیشتری منتسب به این گوشی به بیرون درز می‌کند.

حال ساعاتی پیش کانال یوتیوب ConceptsiPhone ویدیویی را از آیفون 13 منتشر شده که دیدن آن خالی از لطف نیست. با توجه به این ویدیو، می‌توان گفت که آیفون 13 از لحاظ طراحی ظاهری، تفاوت چشمگیری با مدل سال قبلی یعنی آیفون 12 نخواهد داشت.

به عبارتی دیگر، مهندسان اپل چندان به طراحی این گوشی دست نزده‌اند و تغییرات جزیی هستند که از جمله این موارد می‌توان به کوچک‌تر شدن ناچ دستگاه و بزرگ‌تر شدن ماژول دوربین پشتی اشاره کرد. طبق اطلاعات جدید، د اندازه ناچ از 34.83 میلیمتر در آیفون 12، در آیفون 13 به 26.8 میلیمتر رسیده است که این تفاوت، محسوس خواهد بود.

همچنین طول ناچ نیز برابر با 5.35 میلیمتر عنوان شده؛ این در حالی است که طول ناچ در آیفون 12 برابر با 5.3 میلیمتر بود. در تصویر زیر می‌توانید این تفاوت‌ها در اندازه ناچ را مشاهده و مقایسه کنید.
 
آیفون 13
از دیگر ویژگی‌های جدیدی که تاکنون برای آیفون 13 پیش بینی شده می‌توان به برخورداری از نمایشگر پروموشن با نرخ رفرش 120 هرتزی اشاره کرد که می‌تواند واکنش‌پذیری بالا و تجربه بهتری را در حین اسکرول کردن برای کاربر رقم بزند.

همچنین در خبر خبر‌ها آمده که آیفون 13 به قابلیت نمایشگر Always-on مجهز خواهد بود. بدین معنی که همواره ساعت و میزان شارژ باتری روی صفحه نمایش قابل رویت خواهد بود و نوتیفیکیشن‌ها نیز در قالب یک نوار و آیکون نمایش داده خواهند شد. درواقع، پس از دریافت نوتیفیکیشن، دیگر تمامی‌صفحه نمایشگر روشن نمی‌شود و تنها این نوار و آیکون مربوطه ظاهر خواهند شد که می‌تواند در نگهداری شارژ باتری موثر باشد.

در خصوص دوربین آیفون 13 نیز باید گفت که برای این گوشی، قابلیت فیلمبرداری پرتره پیش‌بینی شده و شاهد ارتقای عملکرد کلی دوربین و عکاسی در محیط‌های کم‌نور خواهیم بود. از دیگر ویژگی‌های آیفون جدید اپل می‌توان به اضافه شدن نسخه یک ترابایایتی در مدل‌های پرو و رنگ‌بندی‌های جدید اشاره کرد.

اگرچه در طی هفته‌های اخیر، خبر‌هایی در خصوص تصمیم اپل برای اضافه کردن تاچ آیدی از طریق حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، منتشر شده است، اما اطلاعات تازه‌ای به دست آمده که نشان می‌دهد حداقل تا سال 2022، خبری از این قابلیت نخواهد بود.

همانطور که می‌دانید، همه‌گیری ویروس کرونا باعث تاخیر در عرضه آیفون 12 شد، اما بعید به نظر می‌رسد که این روند در سال جاری و برای آیفون 13 نیز تکرار شود.
 
 
منبع: آی تی ایران
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان