ماجرای دو اتفاق عجیب

قتل عام در گتوند و مهمات سنگین در پایانه غرب

گرچه هنوز پلیس و مقام قضایی، به شکلی رسمی انگیزه داماد از قتل عام خانواده گتوندی را اعلام نکرده است. اما افراد محلی می‌گویند که موضوع به یک اختلاف قدیمی میان قاتل و همسرش بر می‌گردد.

فرادید؛ در شبانه روز گذشته دو اتفاق در تهران و خوزستان رخ داد. در تهران 10 جعبه زاغه مهمات حاوی متعلقات اسلحه تیربار گرینوف در پایانه مسافربری غرب تهران کشف شد. در شهرستان گتوند استان خوزستان نیز داماد، خانواده همسرش را رگبار بست.

به گزارش فرادید؛ ماجرا از این قرار است که داماد خشمگین، ساعت 3 و 45 دقیقه دیروز در شهرستان گتوند به خانه دایی (پدرهمسرش) مراجعه می‌کند و در اقدامی فاجعه بار دایی، دختردایی (همسرش)، زن‌دایی و پسردایی‌اش را به قتل می‌رساند.

البته علاوه بر قتل عام خانواده همسر، یکی از همسایه‌ها نیز در این حادثه زخمی شده است.

پلیس می‌گوید که قاتل فرار‌ی ظرف مدت یک ساعت شناسایی و دستگیر شده است. همچنین در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه کلاشینکف به همراه 13 عدد فشنگ مربوطه کشف شده است.

اما در جریان شناسایی و دستگیری قاتل، تعقیب و گریز نیز رخ داده است. طبق اعلام پلس خوزستان، در عملیات تعقیب و گریز و استفاده از قانون به کارگیری سلاح و آتش متقابل، داماد قاتل را هدف قرار داده است.
 
چهار روز قبل هم در روستای تختیه بخش اسماعیلیه اهواز، اختلاف بر سر پنج هکتار زمین منجر به قتل عام خانوادگی شده بود. در این حادثه نیز قاتل، یک‌ مرد 40 ساله بود که با اسلحه سه پسر عمو و نوه 14 ساله عموی خود را به قتل رساند.
ماجرای دو اتفاق عجیب در گتوند و پایانه غرب تهران!

قتل خانوادگی در گتوند بر سر چه بود؟

گرچه هنوز پلیس و مقام قضایی، به شکلی رسمی انگیزه داماد از قتل عام خانواده گتوندی را اعلام نکرده است. اما افراد محلی می‌گویند که موضوع به یک اختلاف قدیمی میان قاتل و همسرش بر می‌گردد.

البته آن‌ها گفته اند که همسر این فرد یعنی دختردایی‌اش از او طلاق گرفته و دارای فرزند نیز بودند که قبلا هم بر اثر اختلافات، چند بار خانواده همسرش را به قتل تهدید کرده بود.

همسایه‌های خانواده مقتول مدعی اند که داماد عصبانی بر اثر خشم اقدام به فروش خودروی خود کرده و یک کلاشینکف خریده و خانواده دایی خود را به رگبار بسته است.

با این حال فعلا نمی‌توان اظهارات افراد محلی را تایید کرد و باید منتظر اطلاعات رسمی از سوی پلیس و مقامات قضایی ماند، تا مشخص شود که داماد چه انگیزه‌ای برای قتل عام خانواده همسرش داشته است.
ماجرای دو اتفاق عجیب در گتوند و پایانه غرب تهران!

ماجرای عجیب کشف مهمات سنگین در پایانه غرب!

در اتفاقی عجیب، پلیس روز گذشته محموله بزرگی از مهمات سنگین در پایانه مسافربری غرب تهران را کشف کرد. پلیس می‌گوید که تیم عملیاتی کلانتری 209 ترمینال غرب در رصد انبار‌های ترمینال غرب متوجه 10 جعبه زاغه مهمات حاوی متعلقات اسلحه تیربار گرینوف شدند.

براساس اعلام پلیس، قاچاقچیان قصد انتقال این محموله به شهر شیراز را داشته اند.

رئیس کلانتری 209 پایانه غرب در تشریح این کشف می‌گوید که محموله مذکور روز گذشته توسط فردی با خودروی شخصی به پایانه غرب آورده شده و متهم قصد داشت آن را با اتوبوس و تحت پوشش به شیراز منتقل کند که بازداشت شد.

در این میان، سخنگوی گمرک نیز روز‌های اخیر، از  کشف سلاح جنگی با مقادیر زیادی فشنگ در مرز پرویزخان توسط پرسنل گمرک خبر داده بود.  
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان