بافت موی سبدی زیبا و خلاقانه با متدهای روز

در این مطلب تصاویری از انواع مدل بافت موی سبدی زنانه و دخترانه را گردآوری خواهیم کرد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید بافتی متفاوت را روی سطح موهای کوتاه یا بلند خود بزنید.

بافت موی سبدی زیبا و خلاقانه با متدهای روز

بافت موی سبدی از انواع مدلهای جذاب و خاص می باشد و اگر شما تمایل دارید از بافت مویی متفاوت برای بافتن موهای خود استفاده کنید این مدل می تواند برایتان انتخابی مناسب باشد.

مدل های بافت موی سبدی

برای بافت موها می توانید از انواع مدلهای مختلف نظیر بافت مو حصیری و بافت مو تیغ ماهی و سبدی و … استفاده کنید که هر یک از این مدلها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

بافت مو سبدی

بافت موهای سبدی زنانه و دخترانه

این بافت مو جزء بافت موهای ساده و موقتی است و شما می توانید به راحتی و با کمی تمرین در این مدل بافت مهارت لازم را بدست آورید.

برای بافتن موها به شکل سبدی ابتدا از قسمت کناری سر یک لایه از مو را جدا کنید و آن لایه را به سه قسمت مساوی تقسیم نمایید سپس بافتی ساده بزنید و بعد از زدن یک لایه بافت ساده از سمت راست موها را به شکل لایه لایه به لایه بافت موی ساده بیفزایید. توجه داشته باشید که این مدل بافت را می توانید در قسمت کناری یا پشت موها بزنید و جذابیت موهای خود را تکمیل کنید.

در صورت تمایل می توانید همه قسمت های موی خود را به کمک این مدل ، بافت بزنید همچنین می توانید موهایتان را باز کنید و قسمتی از آن ها را بافت بزنید که در این صورت مدل موهای شما خاص و متفاوت تر به نظر می رسد.

اگر تمایل دارید روی موهای هایلایت یا لولایت بافتی را بزنید که مدل موهایتان را خاص و متفاوت کند بافت سبدی می تواند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل به شمار رود.

بافت سبدی برای حضور در مهمانی ها و مجالس نیز انتخابی مناسب به شمار می رود و اگر شما زمان کافی برای رفتن به آرایشگاه را ندارید می توانید این بافت را روی موهای کوتاه و بلند خود بزنید.

مدل بافت مو سبدی بافت موی زنانه سبدی بافت موی سبدی زنانه و دخترانه مدل بافت مو سبدی مجلسی بافت موی شیک سبدی بافت موی سبدی باز بافت مو زنانه سبدی بافت موی شیک سبدی بافت مو زیبا و خاص سبدی بافت موی شیک دخترانه سبدی

اگر تمایل دارید جذابیت ظاهری تان تکمیل شود و مدل مویی متفاوت داشته باشید بهتر است این مدل بافت را در قسمت جلویی موهای خود بزنید همچنین می توانید بعد از بافت موها آن ها را به کمک اکسسوری مو تزیین نمایید که در این صورت مدل موهایتان مجلسی و زیباتر به نظر می رسد. اکسسوری مو را باید در قسمتی مناسب قرار بدهید همچنین این بافت به صورت مدل دار می باشد از این رو بهتر است از اکسسوری هایی ساده برای تزیین موهای خود استفاده کنید.

بافت مو سبدی برای خانم ها و دختران در رده سنی مختلف انتخابی مناسب و ایده آل می باشد و هر چقدر موها بلندتر باشد این مدل بافت جذاب تر به نظر می رسد و تغییرات مثبتی را روی سطح موها و در ظاهر خانم ها ایجاد می کند همچنین اگر شما تمایل دارید ظاهری جوان تر داشته باشید بهتر است از این مدل برای بافتن موهای خود استفاده کنید.

 بافت موی سبدی دخترانه بافت مو شیک سبدی بافت مو شیک سبدی بافت مو زیبا و خاص سبدی بافت موی سبدی زنانه بافت موی زنانه سبدی بافت موی جدید سبدی بافت مو سبدی

در این مطلب بافت موهای سبدی با انواع مدل های متنوع ساده و مجلسی را پیش رو داشتید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان