دیاباته درباره جدایی از ایران می‌گوید

کفش طلا را ندادند و قلبم درد گرفت

دنیای اقتصاد : شیخ دیاباته از آن بازیکنان خارجی است که توانست در ایران محبوب شود. هواداران استقلال به‌شدت از اینکه او از تیم جدا شده ناراحت هستند

دیاباته در رابطه با مشکلات مدیریتی باشگاه استقلال گفت: چیزی که می‌توانم بگویم این است که باید افرادی را در مدیریت استقلال به کار گرفت که به هواداران فکر کنند چون هواداران برای حمایت و انگیزه‌دادن همیشه حضور دارند و اگر افرادی مدیر شوند که استقلال را دوست نداشته باشند، نمی‌توانند کاری انجام دهند. باید استقلال را دوست داشته باشند.

او درباره کار با مربیان استقلال بیان کرد: ابتدا می‌خواهم از تمام مربیانی که در استقلال با آنها آشنا شدم تشکر کنم و برای همه آنها احترام قائلم. استراماچونی باعث شد به ایران بیایم و درست است مربی‌ام است اما او مثل پدرم است. برای اینکه بتوانیم مربیان را قضاوت کنیم باید به نتایج نگاه کرد. امروز من بازیکن هستم و برای همه مربیان احترام قائلم چون برای خود استقلال و هواداران این تیم نیز احترام قائلم.

دیاباته درباره بازگشت به ایران نیز گفت: کسی نمی‌تواند سرنوشت خود را ببیند اما اگر پیشنهاد از باشگاهی بیاید که رفتار خوبی داشته باشد چرا که نه؟ وقتی پیشنهاد باشد چرا به آن فکر نکنم؟ اگر حتی پرسپولیس پیشنهاد بدهد نمی‌توانم نه بگویم چون بازیکن فوتبالم و هوادار نیستم. هر جایی که توپ و زمین فوتبال باشد من می‌توانم بازی کنم.

مهاجم الغرافه قطر درباره نگرفتن کفش طلایش پس از آقای گلی در لیگ ایران گفت: کفش طلا را ندادند و واقعا چیزی بود که قلبم را به درد آورد. چیزی که مرا واقعا اذیت می‌کند این است که هیچ‌کس در باشگاه استقلال به سمت من نیامد که بگوید شما لایق این جایزه هستید و باید آن را به دست بیاورید. هواداران از جانب من جنگیدند و برای همین من هیچ‌وقت به روی خودم نیاوردم. این جایزه به من تعلق داشت و اینکه این جایزه را به من ندادند ناراحت‌کننده بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان