رنو مگان ئی-تک؛ اولین مدل از نسل جدید مدل‌های الکتریکی

مگان الکتریکی بر اساس پلتفرمی ساخته شده که رنو آن را با همکاری شریکش نیسان ساخته است. نیسان بر روی این پلتفرم به زودی مدل آریا را به بازار می‌فرستد. ماشین را می‌توان با دو موتور الکتریکی ۱۳۰ یا ۲۲۰ اسب بخاری سفارش داد. گران‌ترین مدل با هر بار شارژ می‌تواند تا ۴۷۰ کیلومتر حرکت کند.

رنو مگان ئی-تک؛ اولین مدل از نسل جدید مدل‌های الکتریکی

رنو در نمایشگاه مونیخ اولین مدل از نسل جدید مدل‌های الکتریکی خود را نمایش داد. رنو مگان ئی-تک با فولکس‌واگن ID 3 و مدل‌های الکتریکی پژو رقابت می‌کند و از بهار آینده به بازار خواهد آمد.

مگان الکتریکی بر اساس پلتفرمی ساخته شده که رنو آن را با همکاری شریکش نیسان ساخته است. نیسان بر روی این پلتفرم به زودی مدل آریا را به بازار می‌فرستد. ماشین را می‌توان با دو موتور الکتریکی 130 یا 220 اسب بخاری سفارش داد. گران‌ترین مدل با هر بار شارژ می‌تواند تا 470 کیلومتر حرکت کند.

نمایشگر‌ها در داشبورد جدید با سیستم عامل اندروید کنترل می‌شود

مدل جدید رنو فرمی بین یک هچ‌بک و یک شاسی‌بلند کوچک دارد. علاوه بر ظاهر جدید، مگان اولین مدل رنو است که با داشبورد جدید رنو عرضه می‌شود. نمایشگر‌ها در این داشبورد جدید به شکل حرف انگلیسی L چیده شده و با سیستم عامل اندروید ساخت گوگل کنترل می‌شود.

مگان ئی-تک اولین ماشینی است که تحت مدیریت لوکا دی مئو، مدیر جدید رنو ساخته می‌شود. آقای دی مئو می‌خواهد رنو از ساخت ماشین‌های کوچک که سود کمی دارند فاصله بگیرد و در عوض ماشین‌های متوسط و بزرگ بیشتری تولید کند. در حال حاضر هفتاد درصد درآمد رنو از فروش ماشین‌های کوچک به دست می‌آید.

گران‌ترین مدل مگان با هر بار شارژ تا 470 کیلومتر حرکت می‌کند

این استراتژی اگر چه منطقی به نظر می‌رسد اما موفقیتش تضمین شده نیست. رنو می‌خواهد سهمش را در بازاری افزایش دهد که رقابت در آن بسیار شدید است و محصولات کنونی رنو در آن رو به افول است. این بخش چهل درصد از بازار اروپا را شامل می‌شود و رنو امیدوار است مگان با فن‌آوری‌های تازه و ظاهر زیبایش باعث شود مشتریان با محصولات رنو آشتی کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان