حالا نوبت فرهاد است

بفرما نتیجه بگیر!

دنیای اقتصاد : با انجام تغییرات مدیریتی در استقلال، آخرین بهانه‌های فرهاد مجیدی هم برای ناکامی احتمالی در فصل پیش رو از بین رفت

   خبری از نکونام نبود

در روزهایی که شایعات درباره مدیرعاملی مصطفی آجورلو در استقلال به اوج رسیده بود، خیلی‌ها حدس می‌زدند در صورت وقوع این اتفاق جواد نکونام گزینه نهایی سرمربیگری استقلال باشد. نکو در پاس تهران سابقه همکاری با آجورلو را دارد. او به عنوان یکی از مهم‌ترین بازیکنان آن نسل پاس در کنار آجورلو به عنوان مدیرعامل باشگاه موفق به کسب جام قهرمانی لیگ سوم حرفه‌ای شدند. بنابراین شاید گمان می‌شد مدیرعامل جدید با حضور در استقلال، از نکونام که تیم ندارد دعوت به همکاری کند. اتفاقی که رخ داد اما دقیقا عکس این بود. آجورلو ابتدا طی بیانیه‌ای مجیدی را «سرمایه» استقلال خواند و به حمایت از او پرداخت و بعد هم قراردادش را حتی پیش از شروع فصل، به مدت سه سال تمدید کرد.

   همه‌چیز برای فرهاد

غیر از تمدید قرارداد خود مجیدی، سایر اتفاقاتی هم که در این مدت رخ داده کاملا به سود و میل سرمربی استقلال بوده است. مدیریت قبلی بالاخره توانست مقدمات حضور گابریل پین، دستیار ایتالیایی مد نظر مجیدی در استقلال را فراهم کند. پین در بازی با الهلال روی نیمکت نشست و حالا هم در تهران تمرینات را طراحی می‌کند. همچنین مجیدی این فصل برای نخستین بار استقلال را با نظر و سلیقه خودش بسته است. بازیکنان بدی جذب نشده‌اند. شاید فرهاد مهره‌های دیگری را هم می‌خواسته، اما طبیعتا امکان جذب تمام نفرات مورد نظر مربیان وجود ندارد و مجیدی باید به همین مقدار قانع باشد. از سوی دیگر برادر او هم در تیم حفظ شد. فرزاد مجیدی که قبلا کمک سرپرست استقلال بود، حالا در حد یکی از اعضای کادر فنی ارتقای درجه پیدا کرده است. به علاوه مهدی پاشازاده هم که با آخرین حکم مددی به عنوان مدیر ورزشی منصوب شد، بعد از تنها 15 روز کار از استقلال جدا شد. او اخیرا انتقادهای زیادی از مجیدی کرده بود و بعید است فرهاد از رفتن پاشازاده ناراحت شود. نکته دیگر اینکه تغییرات مدیریتی در شرایطی اتفاق افتاد که هنوز سرنوشت رشید مظاهری و فرشید اسماعیلی مشخص نشده بود. بنابراین در این زمینه هم تصمیم نهایی با خود مجیدی خواهد بود. از همه اینها که بگذریم آجورلو برای تهیه یک زمین تمرین مناسب هم دست به کار شده و به نظر می‌رسد گلایه ازلی و ابدی آبی‌ها در این مورد نیز در آستانه رفع شدن است.

   بفرمایید نتیجه بگیرید

مجیدی در سه مقطع سرمربی استقلال بوده و هر بار بهانه‌هایی برای عدم کسب نتایج مطلوب داشته است. حالا اما برای لیگ 21 واقعا جای هیچ توجیهی باقی نمانده و حتی افراطی‌ترین هواداران فرهاد هم ناکامی احتمالی را نخواهند پذیرفت. تمام شرایط به دلخواه او مهیا شده تا موفق باشد؛ دولت جدید، مدیریت جدید، بازیکنان جدید و... پس از این به بعد فقط موفقیت قابل قبول خواهد بود. آیا فرهاد این‌بار با استفاده از بستر مطلوب فراهم شده با استقلال به منزل مقصود خواهد رسید؟

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان