معرفی رنگ موی پاستیلی و ۲ فرمول ترکیب محبوب آن + عکس

در این مطلب فرمول های ترکیبی رنگ موی پاستیلی و انواع مدل رنگ موهای پاستیلی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم این رنگ موها مورد توجه تان قرار بگیرند.

معرفی رنگ موی پاستیلی و 2 فرمول ترکیب محبوب آن + عکس

رنگ موی پاستیلی از انواع رنگ های خاص و زیبا در بین خانم ها می باشد و اگر شما تمایل دارید ظاهری متفاوت داشته باشید بهتر است از این رنگ زیبا برای رنگ کردن موهایتان استفاده نمایید.

رنگ موی پاستیلی زنانه و دخترانه

اغلب خانم ها تمایل دارند به کمک رنگ مو تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد نمایند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است علاوه بر رنگ موهای ساده از رنگ موهای فانتزی و پاستیلی نیز استفاده کنید.

رنگ موی پاستیلی

1. فرمول ترکیبی رنگ موی صورتی پاستیلی

این رنگ مو جزء رنگ های براق و جذاب می باشد و شما باید ابتدا موهایتان را به پایه 9 یا 10 دکلره برسانید بهتر است قبل از رنگساژ کردن موها از شامپوی ضد زردی استفاده نمایید سپس رنگساژ را روی موهای نمدار و تمیز خود قرار بدهید.

رنگ موی صورتی پاستیلی

فرمول ترکیبی

  • پودر دکلره صورتی : 1 پیمانه
  • واریاسیون بنفش : 2 سانت
  • رنگ ماگما : 1/4 تیوپ
  • اکسیدان شماره یک : 3 پیمانه

مواد را درون ظرفی مناسب بریزید و با یکدیگر ترکیب نمایید سپس رنگ مو را روی سطح موهایتان قرار بدهید و بعد از گذشت 20 دقیقه موها را آبکشی نمایید.

رنگ موی پاستیلی

2. فرمول ترکیبی رنگ پاستیلی ارغوانی

رنگ پاستیلی ارغوانی از انوع رنگ موهای منحصر به فرد می باشد و اگر شما تمایل دارید ظاهری متفاوت داشته باشید بهتر است از این رنگ جذاب برای رنگ زدن موهایتان استفاده نمایید.

رنگ موی ارغوانی

فرمول ترکیبی

  • رنگ موی بلوند ارغوانی : 1/2 تیوپ
  • رنگ موی یاسی : 1/4 تیوپ
  • رنگ موی دودی روشن : 1/4 تیوپ
  • واریاسیون بنفش : سه سانت
  • واریاسیون قرمز : یک سانت
  • اکسیدان شماره یک

مواد را درون ظرفی مناسب با یکدیگر ترکیب نمایید سپس رنگ مو را روی موهای نمدار و تمیز خود بزنید و بعد از مدت زمان لازم برای مکث ، موهایتان را به کمک آب ولرم بشویید و با ماسک مو رنگ موهایتان را تثبیت نمایید.

رنگ موی ارغوانی شیک

مدل رنگ موهای پاستیلی مخصوص خانم های جذاب

رنگ مو باعث جذابیت ظاهری خانم ها و دختران جوان می شود ولی اگر بدرستی انتخاب نشود باعث می شود تا ظاهر شما نامطلوب به نظر برسد.

رنگ موهای پاستیلی تغییرات قابل توجهی را در ظاهر خانم ها ایجاد می کنند و علاوه بر این باعث می شوند تا رنگ موهای شما امروزی تر به نظر برسند.

برخی از این رنگ موها به صورت تک رنگ هستند و برخی دیگر به صورت ترکیبی از رنگ های فانتزی می باشند که هر کدام از آن ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و اگر شما سلیقه ای متفاوت دارید بهتر است از رنگ موهای ترکیبی برای رنگ کردن موهای بلند و کوتاه خود استفاده نمایید. توجه داشته باشید که بعد از رنگ کردن موها باید آن ها را تثبیت کنید تا بعد از هر بار شستشو موهای شما کمتر تغییر رنگ بدهند.

توجه داشته باشید که قبل از رنگ زدن موها باید آن ها را به پایه دکلره مناسبی برسانید تا رنگ مو روی سطح موهایتان جذاب تر به نظر برسد.

رنگ موی فانتزی و زیبا رنگ موی زنانه پاستیلی رنگ موی جذاب پاستیلی رنگ موی پاستیلی جذاب رنگ موی پاستیلی خاص مدل های رنگ موی پاستیلی رنگ موی خاص و پاستیلی رنگ موی فانتزی مدل رنگ مو پاستیلی رنگ موی پاستیلی شیک و جذاب مدلهای رنگ موی پاستیلی رنگ موی پاستیلی رنگ موی پاستیلی شیک و جذاب مدل رنگ موی پاستیلی مدل رنگ موی زیبا پاستیلی رنگ مو پاستیلی رنگ موی پاستیلی خاص و متفاوت رنگ مو سبز پاستیلی

رنگ موی فانتزی رنگ موی زیبا پاستیلی رنگ موی جذاب پاستیلی رنگ مو پاستیلی رنگ موی صورتی

در این مطلب با انواع مدل رنگ موهای پاستیلی آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان