برنامه‌های رسمی و تجاری اکسپو ۲۰۲۰ دبی

برنامه رسمی اکسپو ۲۰۲۰ به کاربران این امکان را می‌دهد تا بازدید خود را از این نمایشگاه متناسب با علایق فردی برای ایجاد یک برنامه شخصی از رویدادها و جاذبه‌ها، در سایتی دو برابر اندازه موناکو، ایجاد کنند.

برنامه‌های رسمی و تجاری اکسپو 2020 دبی

اکسپو 2020 دبی برنامه رسمی بازدیدکنندگان خود و یک برنامه تجاری متمرکز را راه اندازی کرده است تا به میلیون ها بازدیدکننده از 1 اکتبر 2021 از 182 روز بصری چشمگیر و هیجان انگیز نمایشگاه حداکثر استفاده را ببرند.

برنامه رسمی اکسپو 2020 به کاربران این امکان را می‌دهد تا بازدید خود را از این نمایشگاه متناسب با علایق فردی برای ایجاد یک برنامه شخصی از رویدادها و جاذبه‌ها، در سایتی دو برابر اندازه موناکو، ایجاد کنند.

بازدیدکنندگان می‌توانند از این برنامه برای خرید بلیط، انتخاب بیش از 200 گزینه ناهارخوری و رویدادهای آشپزی موضوعی و مدیریت رزروهای سیستم هوشمند Smart Queue Expo 2020 استفاده کنند. به مهمانان این امکان را می‌دهند که یک فرصت مناسب برای بازدید از غرفه دلخواه خود رزرو کنند. اجتناب از صف یک برنامه کاربردی اطلاعاتی در مورد ایمن و لذت بخش بودن بازدید از نمایشگاه 2020 ارائه می‌دهد، از جمله جزئیات زمان باز شدن، گزینه‌های پارکینگ و نحوه دسترسی به نمایشگاه با استفاده از گزینه‌های گسترده حمل و نقل عمومی دبی.

محمد الهاشمی مدیر فناوری اکسپو 2020 دبی، می‌گوید:

“میزبانی جهان در یک مکان به مدت شش ماه، اکسپو 2020 به بازدیدکنندگان این فرصت را می‌دهد که در طول زندگی خود یکبار در مرزهای جدید کاوش کرده و در جشن خلاقیت و نوآوری شرکت کنند. پیشرفت و فرهنگ بشر “

 

جرادو کانتا، مدیرعامل ارشد و حامی اجرایی مشارکت Accenture با Expo 2020 دبی، اظهار داشت:

“Accenture ، با همکاری Etisalat Digital ، به توسعه کانال های دیجیتالی این رویداد از جمله برنامه رسمی Expo 2020 ، دستیار مجازی و وب سایت کمک کرد.

اکسپو 2020 دبی را قادر می‌سازد تا داستان خود را به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان برساند. برنامه تلفن همراه پنجره‌ای برای بازدیدکنندگان در سراسر جهان است که از نمایشگاه اکسپو 2020 دبی بیاموزند و بازدیدهای خود را از طریق سفرهای برنامه ریزی شده برنامه ریزی کنند تا از تجربه در دسترس و مرتبط برای همه اطمینان حاصل شود. “

به طور جداگانه، برنامه تجاری اکسپو 2020 کاربران را با علایق و اهداف مشابه در بین جامعه تجاری مطابقت می‌دهد، برای تسهیل تعاملات تجاری معنی دار با مشاغل (B2B) ، تجارت با دولت (B2G) و دولت با دولت (G2G) در مناطق جغرافیایی و صنایع.

با استفاده از هوش مصنوعی و در دسترس برای موبایل و دسکتاپ، مطابق با مشخصات، تخصص، اهداف و الگوهای تعامل آنها، کاربران احتمالی را برای کاربران پیشنهاد می کند. اطمینان از این که هر بازدید کننده تجاری می‌تواند اهداف تجاری خود را برآورده کند.

اکسپو 2020 دبی که از طریق WebApp ، App Store و Google Play موجود است، به کاربران اجازه می‌دهد تا ضمن انتخاب فیلترها و تحقیق در مورد شرکای مسابقه، مشخصات خود را ایجاد کرده و اطلاعات کلیدی و اطلاعات تماس را برجسته کنند. پس از برقراری ارتباط، کاربران می‌توانند شروع به مشارکت، چت و برنامه ریزی جلسات با سایر کاربران، مشاغل و نهادهای مورد علاقه برای برقراری روابط در طول و بعد از نمایشگاه کنند، که درهای خود را در 31 مارس 2022 می‌بندد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان