برترین جاذبه‌های گردشگری شهر برلین – بخش دوم

Charlottenburg Palace and Park

برترین جاذبه‌های گردشگری شهر برلین – بخش دوم

شهر برلین، پایتخت کشور آلمان است. این شهر با وجود خرابی‌های ناشی از جنگ جهانی دوم، توانسته تا خود را به خوبی بازسازی نماید. این شهر دارای جاذبه‌های گردشگری بسیار خوبی است که هر گردشگر و مسافری را جذب خود می‌کند.

در ادامه با ما همراه باشید تا برترین جاذبه‌های گردشگری شهر برلین را به شما معرفی کنیم.

8- پارک و کاخ چارلوتنبرگ

Charlottenburg Palace and Park

Charlottenburg Palace and Park

قدیمی‌ترین و بزرگترین بنای پروسیایی شهر برلین، کاخ چارلوتنبرگ است که در اواخر قرن هفدهم میلادی ساخته شده است. این کاخ برای دهه‌ها، محل سکونت اصلی خاندان سلطنتی آلمان بوده است. امروزه، این مکان به زیبایی بازسازی شده است. این کاخ دارای گنبد مرکزی بزرگی به ارتفاع 50 متر است. علاوه بر این، دارای باغ بسیار بزرگی است که از باغ‌های ورسالی الهام گرفته شده است.

9- گندارمن مارکت

Gendarmenmarkt

Gendarmenmarkt

گندارمن مارکت، یکی از بزرگترین میدان‌های شهر برلین است. این میدان بزرگ، دارای سه بنای تاریخی است. این سه بنای تاریخی نیز خانه کنسرت، کلیسای جامع فرانسوی و کلیسای جامع آلمانی است. این میدان قرن هفدهمی بسیار زیبا و تماشایی، اکنون یکی از برترین جاذبه‌های گردشگری شهر برلین به شمار می‌رود و هر ساله، محل برگزاری رویدادهای عمومی بسیاری است که شامل کنسرت‌های تابستانی و کلاسیک در خانه کنسرت است. در طی فصل زمستان نیز این مکان به مشهورترین بازار کریسمسی شهر تبدیل می‌گردد.

10- موزه یهودیت برلین

Jewish Museum Berlin

Jewish Museum Berlin

موزه یهودیت برلین توسط معمار و طراح دنیل لیبسکایند طراحی شده است و دارای نمای بیرونی متمایزی است که آن را به یکی از برجسته‌ترین مناظر و مکان‌ها در شهر برلین تبدیل می‌کند. این مکان در سال 2001 میلادی ساخته شده است و در داخل آن، بازدیدکنندگان و گردشگران می‌توانند طیف وسیعی از آثار تاریخی و مجموعه‌های اهدایی را مشاهده کنند که نمایانگر تاریخ طولانی و پر از چالش آلمانی‌های یهودی از قرون وسطی تا به امروز بوده است.

11- موزه تکنولوژی آلمان

German Museum of Technology ؛ Sergey Galyonkin / photo modified

German Museum of Technology ؛ Sergey Galyonkin / photo modified

موزه تکنولوژی آلمان، یکی از برترین جاذبه‌های گردشگری شهر برلین کشور آلمان است که گردشگران و مسافران باید حتما از آن دیدن کنند. این موزه در سال 1983 میلادی تاسیس شده است تا نمایانگر قدرت تکنولوژی و صنعتی کشور آلمان باشد. موارد دیدنی و تماشایی بسیار زیادی برای کودکان و خانواده‌ها در این موزه محبوب وجود دارد که شامل موارد نمایشی مربوط به انقلاب صنعتی است. علاوه بر این، این موزه نگاهی خیره‌کننده به وسائلی ارائه می‌کند که در طی مکانیزه‌شدن پیشرفت کردند.

12- یادبود یهودیان به قتل رسیده اروپا

Memorial to the Murdered Jews of Europe

Memorial to the Murdered Jews of Europe

یادبود یهودیان به قتل رسیده اروپا به نام یادبود هولوکاست نیز شناخته می‌شود و یکی دیگر از مناظر و مکان‌های گردشگری شهر برلین است که گردشگران و مسافران زیادی را از سرتاسر جهان به خود جذب می‌کند. این یادبود در سمت شرقی تایرگراتن قرار گرفته است و مجموعه‌ای از دو هزار و هفتصد و یازده قطعه بتنی است که میدانی حدود نوزده هزار متر مربعی را پوشانده است.

13- تیر گاردن

Grosser Tiergarten and the Victory Column

Grosser Tiergarten and the Victory Column

تیر گاردن که به معنای تحت الفظی به معنای باغ بزرگ حیوانات است، یکی دیگر از جاذبه‌های اصلی گردشگری شهر برلین به شمار می‌رود. این مکان اصالتا یک محل شکارگاه سلطنتی بوده است که در آن، آهو، خوک وحشی و دیگر حیوانات نگهداری می‌شده است و در سال 1700، تبدیل به یک پارک عمومی شد. این مکان پوشیده از درختان و مراتع سرسبز است. پارک تیر گاردن حدود دویست و ده هکتار را پوشش می‌دهد و نقطه بسیار خوبی برای استراحت، آرامش و قدم زدن به شمار می‌رود. این پارک همچنین دارای چندین بنا و مجسمه است که شامل مجسمه ملکه لوییس است که در سال 1880 میلادی ساخته شده است.

14- موزه پرگامون

Pergamon Museum

Pergamon Museum

پرگامون، پر بازدیدترین جاذبه گردشگری جزیره موزه به شمار می‌رود و علاوه بر این، یکی از مقاصد گردشگری بسیار زیبا و دیدنی شهر برلین به شمار می‌رود. این مکان دارای سه گالری اصلی است که هر کدام آنها، بخش عظیمی از ساختمان را اشغال کرده است که شامل موزه خاورمیانه، موزه هنر اسلامی و مجموعه روزگار باستان است. آثار این موزه که به سختی از جنگ جهانی دوم جان سالم به در بردند، توسط باستان شناسان آلمانی در طی قرن نوزدهم و بیستم میلادی از مصر، خاورمیانه و آسیا جمع‌آوری شده است.

15- انجمن هومبولت

The Humboldt Forum ؛ Jean-Pierre Dalbéra / photo modified

The Humboldt Forum ؛ Jean-Pierre Dalbéra / photo modified

یکی از مشهورترین جاذبه‌های گردشگری در جزیره موزه، انجمن هومبولت است که به تازگی افتتاح شده است. این مکان که در سال 2019 ساخته شده است، سازه‌ای بسیار تماشایی و دیدنی است. این مکان که با برترین موزه‌های سرتاسر جهان برابری می‌کنند، گردشگران و مسافران می‌تواند به راحتی بزرگترین مجموعه‌های گنجینه‌های غیر اروپایی در کشور آلمان را مشاهده کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان