۱۰ دکوراسیون سرویس بهداشتی ایرانی در خانه های لوکس!

سرویس بهداشتی: اگر چه سرویس بهداشتی یکی از مهجور ترین نقاط فضای داخلی محسوب می شود

سرویس بهداشتی: اگر چه سرویس بهداشتی یکی از مهجور ترین نقاط فضای داخلی محسوب می شود. اما هستند طراحان برجسته ای که به طراحی این فضا نیز به اندازه سایر فضاهای پرتردد اهمیت می دهند. شما هم به سادگی می توانید با ترکیب متریال ها و استفاده از عناصر و بافت های متفاوت دکوراسیون سرویس بهداشتی ایرانی خود را منحصر به فرد دکور کنید. برای اینکه با دکورهای لوکس و ایده آل سرویس های بهداشتی ایرانی بیشتر آشنا شوید با این مطلب از چیدانه همراه شوید.

روشویی یکی از مهمترین و تاثیر گذار ترین عوامل در دکوراسیون سرویس بهداشتی ایرانی شما محصوب می شود، شما می توانید با توجه به متراژ فضای سرویس بهداشتی خود از روشویی های منحصر به فرد برای این فضا استفاده کنیدو حتی می توانید قانون ها را بشکنید و رنگ های منحصر به فرد را برای این عنصر کاربردی و موثر انتخاب کنید تا جلوه سرویس بهداشتی شما دو چندان شود.

یک روشویی سنگی آینه و کابینت کار شده حتی به رنگ سفید هم می تواند دکوراسیون سرویس بهداشتی ایرانی شما را دگرگون کند. جذابیت این ترکیب را می توانید با سنگ مرمر دو چندان کنید و جلوه ی لوکس بی نظیری به آن ببخشید.

برای دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک می توانید با کمک رنگ ها و متریال خاص این فضا را از یک سرویس بهداشتی معمولی به یک سرویس بهداشتی لوکس تبدیل کنید، درخشش را در این فضا از دست ندهید، توجه داشته باشید که درخشش یک فضا تاثیر زیادی در جلوه ی لوکس آن خواهد داشت.

شاید استفاده از کاغذ دیواری در دکوراسیون سرویس بهداشتی ایرانی برای شما غیر معمول باشد اما همان طور که در تصویر می بینید آینه و روشویی با استفاده از یک کاغذ دیواری تبدیل به یک نقطه ی کانونی در فضای این سرویس بهداشتی بزرگ شده است.

استفاده از المان های آنتیک و همچنین انتخاب سنگ هایی با تم گرم برای فضای این سرویس بهداشتی کمک شایانی به لوکس شدن این فضا کرده است و توانسته فضایی همچون فضای سرویس های بهداشتی عمارت های اشرافی را ایجاد نماید.

ترکیب رنگ مشکی و طلایی همواره یکی از راه حل های سریع برای رسیدن به فضایی لوکس می باشد، کافی است این ترکیب رنگ منحصر به فرد را مهمان سرویس بهداشتی خود کنید و از فضای لوکستان لذت ببرید.

رنگ سفید یکی از منحصر به فردترین رنگ هایی است که می تواند فضای شما را تا حدی منحصر به فرد و بزرگ تر کند، ترکیب این رنگ با یک آبی ملایم می تواند چهره ی لوکس و منحصر به فرد دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک شما را دو چندان کند.

یک کاشی کاری منحصر به فرد و جذاب می تواند ظاهر فضای سرویس بهداشتی شما را متمایز کند، کاشی کاری به تنهایی می تواند چهره ی سرویس بهداشتی شما را دگرگون کند بدون آن که تغییری روی سایر عناصر این فضا لحاظ کنید.

شیرآلات توکار، روشوی کریستالی، کاشی کاری منحصر به فرد همه و همه نقش موثری در جذابیت فضای سرویس بهداشتی شما ایفا می کنند کافی است از آن ها در فضای سرویس بهداشتی خود به درستی استفاده کنید.

یک حمام قاب گرفته شده! همان چیزی است که برای داشتن دکوراسیون سرویس بهداشتی ایرانی منحصر به فرد به آن نیاز دارید، گاهی باید قواعد فضای خصوصی تان را خودتان تعریف کنید تا فضای شما تبدیل به یک فضای شاخص شود.

خوشحال می شویم شما هم ایده های خود را از طریق همکاری با تحریریه چیدانه برای ما ارسال کنید تا برای تولید مطالب از آن ها استفاده کنیم. 

نویسنده: ثمینا فراهانی ؛ تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر