دستور ترکیب انواع رنگ موی بلوند به همراه تصاویر

رنگ موی بلوند یکی از انواع رنگ موهای زیبا است که در بین خانم ها بسیار محبوبیت دارد. در ادامه این مطلب انواع فرمول های ترکیبی رنگ مو بلوند را به همراه تصاویر این رنگ مو در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

دستور ترکیب انواع رنگ موی بلوند به همراه تصاویر

رنگ موی بلوند رنگ بسیار مناسبی برای فصل تابستان است این رنگ موها برای افراد با پوست سفید و روشن می تواند ایده خوبی باشد. ترکیب های متفاوتی برای این رنگ موهای زیبا و روشن وجود دارد که در ادامه این بخش برخی از این فرمول های ترکیبی رنگ موهای بلوند را ملاحظه خواهید کرد.

اگر شما می خواهید موهایتان را بلوند کنید باید در هنگام روشن کردن موهای خود دقت داشته باشید که سایه رنگ موهای شما بیش از حد سفید و خاکستری نشود زیرا جذابیت موهای شما از بین می رود و هم چنین سفید و خاکستری شدن سایه موها باعث می شود که سن شما بیش از حد معمول به نظر برسد. رنگ موها بلوند هم چنین زیبایی و جذابیت خاصی را به موهای شما می دهد.

     مدل موی فر با رنگ بلوند

انواع فرمول های ترکیبی رنگ موی بلوند

اگر شما موهای خود را بلوند کرده اید باید توجه داشته باشید که این رنگ موها ممکن است در استخر شنا براثر قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی سبز شود شما می توانید برای پوشش دادن این سبزی از رنگ های گرم ( نظیر طلایی و یا قرمز ) و انواع شامپوهای براق کننده و شفاف کننده استفاده نمایید.

فرمول ترکیبی رنگ موی بلوند پلاتینه

رنگ موی بلوند بژ

فرمول ترکیبی رنگ موهای بلوند عسلی

رنگ موهای عسلی به رنگ موهای بلوند تیره نیز معروف هستند رنگ موهای بلوند عسلی برای اکثر پوست ها مناسب است و برای افراد با تن سرد رنگ پوست می تواند بهترین ایده باشد. اگر می خواهید رنگ موهای شما جذاب تر باشد بهتر است که موهایتان را دکلره کنید و تا پایه 8 برسانید. توجه داشته باشید که اندازه رنگ مو بلوند شکلاتی و بلوند طلایی باید در این ترکیب موها به میزان یکسانی استفاده شوند.

ترکیب رنگ موهای بلوند عسلی

رنگ مو بلوند شکلاتی متوسط
رنگ مو بلوند طلایی متوسط
رنگ مو بلوند متوسط : 2 سانت
اکسیدان 6 درصد
پایه 8 دکلره

فرمول ترکیبی رنگ موی بلوند عسلی

فرمول رنگ موهای بلوند دودی

رنگ مو C7 یا C6 (دودی بلوند تیره یا روشن ) : 2/3 تیوپ
واریاسیون دودی : 1/3
اکسیدان 6 درصد
آب
پایه 9 دکلره

فرمول رنگ موهای بلوند ابریشمی

رنگ موی 100.6 : 1/4 تیوپ
رنگ موی 900S : به میزان 1/4 تیوپ
رنگ موی 11.3 : 1/2 تیوپ
اکسیدان %6
پایه 9 دکلره

فرمول رنگ موی بلوند ابریشمی

فرمول ترکیبی رنگ موهای بلوند پلاتینه

رنگ موهای N10 +90.01 : به میزان 1/2 تیوپ + اکسیدان نمره 1 : به میران دو برابر رنگ + واریاسیون نقره ای + پایه 10 دکلره

رنگ موی بلوند پلاتینه

فرمول ترکیبی رنگ موهای بلوند فندقی

این رنگ مو ترکیبی را می توانید با دو فرمول مجزا تهیه کنید توجه داشته باشد که با استفاده از هر یک از فرمول زیر یک رنگ مو مشابه دست می آید .

فرمول شماره 1 :

رنگ موی شماره 6.75 : 2/3 تیوپ + رنگ موی شماره 7.77 : 2/3 تیوپ + اکسیدان %9

فرمول شماره 2 :

رنگ موی شماره 7.3 : 2/3 تیوپ + رنگ موی شماره 7.75 : 2/3 تیوپ + اکسیدان %9

رنگ مو بلوند فندقی

فرمول رنگ موهای با تم بلوند دودی زیتونی

1/2 تیوپ از رنگ موی شماره 8.11 + 1/2 تیوپ از رنگ موی شماره 7.2 + اکسیدان %6 درصد : به نسبت 2 به 1 ( 40سی سی ) + آب ( 20 سی سی )+ پایه 8 دکلره مو + مدت مکث برای رنگ مو 25 دقیقه

رنگ مو با تم بلوند دودی زیتونی

آموزش فرمول ترکیبی رنگ موهای بلوند هاوایی

رنگ مو 901S : به میزان 1/2 تیوپ
رنگ موی شماره 8 : 1/2 تیوپ
رنگ موی شماره 6.7 : 2 سانت
اکسیدان %6
پایه دکلره 9 یا پایه دکلره 10

فرمول ترکیبی رنگ موی بلوند هاوایی

آیا می توان موها را بدون استفاده از دکلره بلوند و روشن کرد ؟

برای این که بتوانید موهای تیره خود را بدون استفاده از دکلره بلوند کنید باید در انتخاب رنگ و اکسیدان حساسیت لازم را به خرج بدهید. اکسیدان ها با شماره 1 ( %6 ) و شماره 2 (%9 ) و شماره 3 (%12 ) موجود می باشند که شما می توانید با توجه به رنگ مو دلخواهتان از اکسیدان مناسب استفاده نمایید.

فرمول ترکیبی رنگ موی بلوند

طریقه بلوند کردن موها بدون استفاده از دکلره

  1. اگر موهای شما نازک است و تا به حال موهایتان را رنگ نکرده اید و می خواهید موهایتان را 3 درجه روشن تر از رنگ مو طبیعی خود کنید می توانید رنگ مو روشن دلخواه خود را با اکسیدان نمره 2 ( %9 ) مخلوط نمایید.
  2. اگر موهای شما ضخیم و تیره تر است باید از اکسیدان ها با درصد بالاتر استفاده نمایید.
  3. اگر می خواهید موهایتان را تنها 1 درجه روشن نمایید می توانید از اکسیدان شماره 1 استفاده نمایید. و اگر می خواهید موهایتان را 4 یا 5 درجه روشن تر کنید از اکسیدان نمره 3 (%12 ) باید استفاده نمایید.
  4. توجه داشته باشید که برای بلوند کردن موهای خود اکسیدان و رنگ مو به تنهایی هیچ اثری بر روی موهایتان نخواهند داشت و باید از ترکیب هر دوی آن ها برای روشن کردن موهای خود استفاده نمایید.
  5. اگر سفیدی موهای شما بیش از 50 درصد است باید از رنگ موهای دو صفر (.. ) استفاده نمایید.
  6. رنگ موها با برندهای معروف نظیر اسپیشیال بلوند اگر با اکسیدان مناسب استفاده شوند بدون پودر دکلره می توانید موهایتان را تا 6 درجه هم روشن نمایید.
  7. رنگ مو و اکسیدان را باید با توجه به جنس و پایه اصلی موهای طبیعی خود انتخاب نمایید. اگر در انتخاب رنگ مو و اکسیدان نهایت دقت و حساسیت را به خرج دهید به رنگ مو روشن دلخواه خود نزدیک می شوید.

رنگ موی زیبا و جذاب بلوند

انواع مدل رنگ موهای بلوند

رنگ مو در زیبایی و جذابیت موهای افراد تاثیر زیادی دارد و شما می توانید با انتخاب یک رنگ مو زیبا و جذاب تغییرات مثبت و مطلوبی را در چهره خود ایجاد کنید هم چنین رنگ مو در شادابی چهره شما تاثیر گذار است. رنگ مو بلوند یکی از انواع رنگ مو های پرطرفدار است که تصاویر این رنگ موجذاب و محبوب را در ادامه این مطلب مشاهده خواهید کرد.

رنگ موی بلوند زیبا و متفاوترنگ موی زیبا و جذاب بلوندرنگ مو بلوند زیبامدل موی کوتاه بلوندرنگ مو بلوند زیبارنگ موی ترکیبی بلوندانواع فرمول های ترکیبی رنگ موی روشن و بلوندعکس رنگ مو بلوند روغنی

رنگ مو بلوند روغنی

رنگ مو بلوند روشن

رنگ مو بلوند روشن

مدل موی بلند با رنگ بلوندرنگ موی ترکیبی بلوند قهوه ای

رنگ مو بلوند قهوه ای

رنگ موی جذاب بلوندتصاویر رنگ موی ترکیبی بلوندرنگ موی بلوندرنگ موی زیبا بلوندرنگ مو بلوند تیرهرنگ موی زیبا و جذاب بلوند

مدلهای متنوع تری از رنگ موهای بلوند

تحقیقی که د رسال 2015 انجام گرفت نشان می دهد؛ حدود 75 درصد خانوم ها علاقمندند که موهای بلوند داشته باشند، این بدین معنی است که از بین هر 3 نفر در دنیا، 2 نفر آنها  دوست دارند موهایشان را بلوند کنند، اما تنها 2 درصد مردم جهان دارای رنگ موهای بلوند به شکل مادرزادی هستند، از این رو اینطور نتیجه گیری می شود که رنگ موهای بلوند جزو محبوب ترین و پرطرفدارترین رنگ موها در جهان می باشند.

تصور بسیاری افراد ممکن است این باشد که رنگ موهای بلوند به معنی از تیره به روشن درآمدن است، با وجود اینکه طیف گسترده ای از رنگ موهای بلوند وجود دارد که با توجه به رنگ پوست و فرم چهره و مدل موهای هر فرد می تواند انتخاب شود، در ادامه با انواع جذابی از مدل موهای بلوند آشنا می شوید.

بلوند طلایی خاکی

مناسب دختران با چشمان سبز یا قهوه ای روشن است. سایه طلایی خاکی یک نوع بلوند با رنگ متوسط است که دارای برخی طیف های گندمی رنگ بوده و برای افرادی که رنگ پوست آنها گندمگون است، بسیار مناسب می باشد.

مدلی از رنگ مو بلوند

رنگ بلوند خاکی

استفاده از این رنگ مو بسیار بی دردسر بوده و به منظور حفظ آن نیاز به حداقل توجه می باشد، این نوع رنگ مو نه خیلی تیره بوده و نه روشن. حال افرادی که دارای چشمان سبز، خاکستری و یا قهوه ای تیره هستند، می توانند از این رنگ مو استفاده کنند.

رنگ مو بلوند

بلوند خاکستری

خانوم هایی که آرایش غلیظ را دوست دارند، استفاده ا زاین رنگ موها برای آنها مناسب می باشد، ترکیب رنگ پوست و چشم های روشن و رنگ موی خاکستری می تواند زیبایی کم نظیری را ایجاد نماید.

رنگ مو بلوند خاص

بلوند شنی

اگر به دنبال رنگ بلوند روشن و زیبا هستید، بلوند شنی پیشنهاد مناسبی است و از این نوع رنگ موها می توانید در محیط های باز استفاده کنید.

مدل رنگ مو بلوند

بلوند یخی

یکی از زیباترین و حرفه ای ترین سایه بلوند در نمودار رنگ موها؛ بلوند یخی است که در بین دختران با رنگ پوست کمرنگ و سفید با چشمان آبی، سبز یا خاکستری کاربرد زیادی می تواند داشته باشد.

رنگ موی بلوند جذاب

تصاویر انواع رنگ موهای بلوند و فرمول های ترکیبی این رنگ موها را در این بخش از آرایش و زیبایی مجله آرگا مشاهده کردید که امیدواریم این رنگ موها مورد پسند شما قرار بگیرند و راهنمای خوبی برای رسیدن شما به رنگ موهای دلخواهتان باشند. در صورت تمایل می توایند برای مشاده فرمول های ترکیبی رنگ موهای مختلف و متنوع به بخش ترکیب رنگ مو و رنگ مو مراجعه نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان