۷ دیوارکوب تزیینی برای طراحی دیوار منزل

دیوار: تزیین دیوار هواره نقش موثری در زیبا سازی و جلوه بخشیدن به فضای دکوراسیون داخلی شما دارد، دیوارکوب ها در این زمینه شرایط ایده آلی را برای تزیین و جلوه بخشیدن به فضای دکوراسیون داخلی شما ایجاد می کند. دیوارکوب ها انواع مختلفی دارند که به عنوان پوشش های دیواری در بخش های مختلف فضای داخلی مورد استفاده قرار می گیرند. امروز در چیدانه می خواهیم دیوارکوب ها را بخش های مختلف دکوراسیون بررسی کنیم با ما همراه باشید.

دیوارکوب ورودی

استفاده از دیوار کوب در فضای ورودی خانه ها می تواند جذابیت این فضا را دو چندان کند، اگر می خواهید چهره ی متفاوتی به فضای ورودی خود ببخشید این دیوارکوب ها می تواند در قالب پوشش دیوار و یا دیوارکوب تزیینی اجرا شود. حتی می توانید از انواع مختلف دیوار کوب برای این فضا استفاده کنید.

 

دیوارکوب فضای نشیمن

دیوارکوب در فضای نشیمن می تواند به گونه های مختلف ایجاد شود. در واقع تغییر یک دیوار در فضای نشیمن می تواند تغییر منحصر به فردی در فضای شما ایجاد نماید کافی است یکی از دیوارهای خود را انتخاب کنید و با استفاده از دیوارکوب های خاص آن را تغییر دهید.

 

دیوارکوب پلکسی گونه ای دیگر از دیوار کوب های پر طرفدار هستند که در طرح ها و رنگ های متفاوت می توانید در دکوراسیون نشیمن خود از آن ها استفاده نمایید.

 

دیوارکوب فضای آشپزخانه

این دیوارکوب معمولا برای دیوار بین کابینت انتخاب می شود. و چهره ی منحصر به فردی به فضای آشپزخانه شما می بخشد این دیوارکوب می تواند از هر جنسی انتخاب شود و ظاهر فضای شما را تغییر دهد.

 

دیوارکوب فضای اتاق خواب

دیوار کوب فضای اتاق خواب معمولا برای بخش هایی مانند دیوار پشت تخت استفاده می شود و چهره ی متفاوتی به فضای شما می بخشد.

 

بخشی از یک دیوار هم می تواند نقطه ی قوتی برای دکوراسیون اتاق شما محسوب شود و ظاهر خاصی با دیوار کوب های متفاوت مانند دیوارکوب mdf و دیوارکوب pvc و.. به آن ببخشید.

 

دیوارکوب اتاق کودک

این دیوار کوب می تواند در طرح ها و نقش های خاص فانتزی حتی دیوارکوب سه بعدی مورد استفاده قرار بگیرند و ظاهر اتاق کودک شما را تغییر اساسی بدهید.

 


خوشحال می شویم اگر شما هم ایده های خود را از طریق همکاری با تحریریه چیدانه برای ما ارسال کنید تا برای تولید مطالب از آن ها استفاده کنیم. 


نویسنده: ثمینا فراهانی ؛ تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان