گریم هومن برق نورد در ساخت ایران ۳ + عکس

اولین عکس از تست گریم هومن برق‌نورد در سریال «ساخت ایران ۳» به کارگردانی بهمن گودرزی منتشر شد

گریم هومن برق نورد در ساخت ایران 3 + عکس
ایلنا : هومن برق نورد یکی از بازیگران سریال  «ساخت ایران 3» با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از تست گریم و اولین عکس خود در این سریال رونمایی کرد.


فصل سوم سریال «ساخت ایران» به کارگردانی بهمن گودرزی، تهیه‌کنندگی سیدامیر پروین حسینی و نویسندگی امیر عربی که چندی پیش پروانه ساخت آن از سوی سازمان سینمایی صادر شده بود، دوشنبه 18 مرداد به صورت رسمی کلید خورد و این روزها در حال تصویربرداری است. 


هومن برق‌نورد، امین حیایی و مجید صالحی بازیگران فصل سوم سریال «ساخت ایران» هستند. 

هومن برق نورد در ساخت ایران 3


«ساخت ایران 3» مانند 2 فصل گذشته خود ژانری کمدی دارد و با توجه به اعلام سازمان سینمایی حداقل دارای 20 قسمت است. مجید گل‌سفیدی مدیر فیلمبرداری این اثر است. 

گودرزی پیش از این ساخت فیلم‌های «شیش و بش»، «آتیش بازی» و «ثبت با سند برابر است» را در کارنامه دارد و «ساخت ایران» نخستین تجربه سریال‌سازی او در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود. 

بازیگران ساخت ایران 3

امین حیایی و محمدرضا گلزار، محسن کیایی، سحردولت شاهی، سارا بهرامی، مهران احمدی، امیرحسین رستمی از بازیگران ایرانی فصل دوم این مجموعه بودند که به کارگردانی برزو نیک‌نژاد ساخته و پخش شد. 

فصل اول «ساخت ایران» به کارگردانی محمدحسین لطیفی تولید سال 1390 است که بخشی از آن در لبنان فیلمبرداری شد. این سریال ابتدا در شبکه نمایش خانگی و سپس در شبکه آی‌فیلم و نسیم پخش شد. 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان