اولین رولزرویس الکتریکی

عکس‌هایی که رولزرویس از ماشین منتشر کرده نشان می‌دهد که اسپکتر یک کوپه است. بدنه ماشین استتار شده تا شکل آن کاملا مشخص نباشد

اولین رولزرویس الکتریکی

رولزرویس تصاویری از اولین مدل کاملا الکتریکی خود منتشر کرد. این ماشین که نامش “اسپکتر” (Spectre) است در سال 2023 به بازار خواهد آمد.

عکس‌هایی که رولزرویس از ماشین منتشر کرده نشان می‌دهد که اسپکتر یک کوپه است. بدنه ماشین استتار شده تا شکل آن کاملا مشخص نباشد. انتخاب فرم کوپه توجه بیشتر این کارخانه به ثروتمندان جوان در چین و آمریکا را نشان می‌دهد. رولزرویس می‌گوید برخلاف تصور عمومی، میانگین سن مالکان محصولات این کارخانه 43 سال است و هشتاد درصدشان شوفر ندارند و خودشان پشت فرمان می‌نشینند.

خودروساز انگلیسی به جز این عکس‌ها و نام ماشین، اطلاعات دیگری از اسپکتر منتشر نکرده و تنها تاکید کرده که ماشین بر روی پلتفرمی کاملا جدید ساخته خواهد شد.

اولین رولزرویس الکتریکی

اولین رولزرویس الکتریکی

رولزرویس می‌گوید دو بنیانگذار این کارخانه بیش از صد سال پیش از پتانسیل موتورهای الکتریکی آگاه بودند. این شرکت نقل قولی از چارلز رولز در سال 1900 منتشر کرده که پس از راندن یک ماشین الکتریکی آمریکایی گفته موتورهای الکتریکی به دلیل بی‌صدا و کم تکان بودن بهترین انتخاب برای ماشین‌های لوکس هستند. آقای رولز پیش‌بینی کرده بود که این موتورها در آینده‌ای دور و زمانی که شبکه‌ای مناسب از شارژر‌ها ساخته شود پرطرفدار خواهند شد.

اولین رولزرویس الکتریکی

اولین رولزرویس الکتریکی

مدل الکتریکی بعدی رولزرویس پس از اسپکتر، یک شاسی‌بلند الکتریکی است که در سال 2024 به بازار می‌آید. این کارخانه اعلام کرده که همه مدل‌هایش تا سال 2030 الکتریکی خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان