آشنایی با لیست بهترین متخصصین گوش و حلق و بینی در سایت پذیرش ۲۴

امروزه تخصص گوش و حلق و بینی یا به اختصار ENT یکی از پرمخاطب‌ترین و پرکاربرد‌ترین تخصص‌های پزشکی است. بطوریکه درصد قابل توجهی از مردم پس از سن بلوغ یا قبل از آن با مشکلات این زمینه روبرو هستند.

آشنایی با لیست بهترین متخصصین گوش و حلق و بینی در سایت پذیرش 24

امروزه تخصص گوش و حلق و بینی یا به اختصار ENT یکی از پرمخاطب‌ترین و پرکاربرد‌ترین تخصص‌های پزشکی است. بطوریکه درصد قابل توجهی از مردم پس از سن بلوغ یا قبل از آن با مشکلات این زمینه روبرو هستند.

ما نیز در این مقاله با شماییم تا به بررسی این تخصص و نهایتا به بررسی بهترین پزشکان متخصص گوش و حلق و بینی در سایت پذیرش 24 بپردازیم پس با ما در ادامه همراه باشید.

 

آشنایی با تخصص گوش و حلق و بینی

پیش از هر چیز به بررسی دقیق‌تر این تخصص می‌پردازیم. گوش و حلق و بینی یکی از شاخه‌های پزشکی است که امروزه مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. این شاخه بصورت تخصصی به درمان بیماری‌های مربوط به گوش، حلق، بینی و سر و گردن می‌پردازد.

از آنجا که تمام بیماری‌های این زمینه با یکدیگر در ارتباط اند، همه توسط یک متخصص درمان می‌شوند. این تخصص به زبان لاتین ENT نام دارد که مختصر شده کلمات گوش، حلق یا گلو و بینی است.

بهترین متخصصان گوش و حلق و بینی سایت پذیرش 24

بهترین متخصصان گوش و حلق و بینی بر اساس پرنوبت‌ترین و محبوب‌ترین در سایت نوبت 24 به شرح زیر اند:

  1. دکتر جلال محمودی جراح گوش و حلق و بینی دارای فلوشیپ اتولوژی و نورواتولوژی که اکنون با شماره نظام پزشکی 77 در مجتمع بیمارستان امیراعلم در خیابان انقلاب تهران مشغول به کار اند. افراد بسیاری مراجعه به ایشان را در سایت پذیرش 24 توصیه کرده‌اند.
  2. دکتر رضا عرفانیان عظیم زاده که در خیابان حافظ، در بیمارستان مروستی مشغول به کار اند.
  3. دکتر شیرین ایرانی با 86 درصد رضایت از 79 نظر تاکنون نیز در بیمارستان امیراعلم در خیابان انقلاب تهران و بیمارستان مروستی در خیابان حافظ مشغول به درمان بیماران اند.
  4. دکتر مهدی احمدی با 88 درصد رضایت از 71 نظر کاربران در کلینیک بیمارستان نیکان در خیابان 22 بهمن مشغول به کار اند.
  5. دکتر فاطمه سادات میراشرفی ایشان نیز با 90 درصد رضایت از 61 نظر تا به حال در بیمارستان مرکز طبی کودکان در انتهای بلوار کشاورز فعالیت می‌کنند.
  6. دکتر سعید سراب پور در مجتمع بیمارستانی یاس در خیابان کریم‌خان تهران با 45 نظر مشغول به درمان اند.
  7. دکتر زهرا السادات خاتمی نیز با 70 نظر در بیمارستان بهارلو در میدان بهداری تهران مشغول به فعالیت اند.
  8. دکتر عبدالحمید حسین نیا با 57 نظر فوق تخصص گوش و حلق و بینی اطفال اند. ایشان در بیمارستان تخصصی پارسا چهارراه امیریه‌ی تهران مشغول اند.
  9. دکتر وارسته وکیلی با 10 سال تجربه و 73 نظر و امکان مشاوره‌ آنلاین بیمارستان ضیائیان خیابان قزوین تهران مشغول به کار اند.
  10. دکتر لیلا اسلامی با 42 نظر در بیمارستان ضیائیان در خیابان قزوین و در مطب شخصی خود در پاسداران تهران به عنوان متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن فعالیت می‌کنند
  11. دکتر نسرین یزدانی مشغول به فعالیت در خیابان ولی عصر در ساختمان پزشکان دی هستند. ایشان در نظرات کاربران بیش از 90 درصد رضایت کسب کرده‌ اند.
  12. دکتر محسن عدالت خواه با 90 درصد رضایت از 143 نظر کاربران و به عنوان فوق تخصص جراحی گوش و قاعده جمجمه در خیابان کاشانی بیمارستان مرتاض به درمان بیماران می‌پردازند.
  13. دکتر فاطمه سادات میراشرفی با 90 درصد رضایت از 61 نظر در بیمارستان مرکز طبی کودکان در انتهای بلوار کشاورز مشغول به فعالیت اند.
  14. دکتر سعید گل پروران متخصص گوش و حلق و بینی جراحی پلاستیک و ترمیمی صورت که از نظرات کاربران تاکنون 89 درصد رضایت را کسب کرده اند. ایشان در بیمارستان پوست رازی تهران فعالیت می‌کنند.
  15. دکتر رضا کبود خانی با 89 درصد رضایت از نظر کاربران که به فعالیت در مرکز شهید مطهری شیراز مشغول اند.
  16. دکتر رضا جهانگیری نیز در مرکز شهید مطهری شیراز مشغول اند و از 64 نظر کاربران که در مورد ایشان تاکنون ثبت شده است که از این تعداد 88 درصد رضایت را کسب کرده اند.
  17. دکتر محمدرضا وحیدی با 88 درصد رضایت از 110 نظر کاربران در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان مرتاض در خیابان کاشانی یزد به درمان می‌پردازند. ضمنا امکان دریافت مشاوره آنلاین در سایت توسط ایشان وجود دارد.
  18. دکتر مجتبی سهراب پور با 87 درصد رضایت از سمت کاربران در شهر فسا در بلوار بعثت فعالیت می‌کنند.
  19. دکتر بیژن خادمی با 87 درصد رضایت مشغول در مرکز شهید مطهری شیراز
  20. دکتر سید علی موسوی با 86 درصد رضایت در یزد خیابان آیت‌الله کاشانی

در این مقاله سعی داشتیم تا شما را با لیست متخصصین گوش و حلق و بینی پذیرش 24 آشنا کنیم. این لیست شامل 20 متخصص از پرنوبت‌ترین و محبوب‌ترین متخصصان گوش و حلق و بینی از شهرهای مختلف در سایت است.

تمام متخصصین نام برده شده در لیست را می‌توانید در سایت پذیرش 24 مشاهده کرده، در صورت نیاز نوبت اینترنتی یا بعضا مشاوره آنلاین دریافت کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان