مدیرکل ثبت اسناد و املاک بوشهر:

الکترونیکی کردن پرونده‌های ثبتی بوشهر پایان یافت

پیرهادی مدیرکل ثبت اسناد و املاک بوشهر گفت: در حال حاضر روند اسکن و الکترونیکی کردن پرونده‌های ثبتی شهرستان بوشهر به اتمام رسیده و امیدوارم به زودی کلیه پرونده‌های ثبتی استان بوشهر اسکن شده و به صورت پرونده‌های الکترونیک آرشیو شوند.

اصغر پیرهادی مدیرکل ثبت اسناد بوشهربه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، آئین تودیع و معارفه رئیس ثبت اسناد و املاک شهرستان تنگستان با حضور اصغر پیرهادی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر، فرماندار تنگستان، معاون املاک و کاداستر و جمعی از مسولان اداری و کارکنان ثبت اسناد واملاک تنگستان، برگزار شد.

اصغر پیرهادی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر هدف از جابجایی مدیران را با توجه به برنامه‌ها و سیاست‌های کلان سازمان ثبت اسناد برون رفت از روزمرگی و ایجاد نشاط و تحریک خلاقیت‌ها دانست و گفت: در قانون مدیریت خدمات کشوری هم قانونگذار این موضوع را پیش بینی کرده است.

پیرهادی در ادامه اظهار کرد: در حوزه املاک یکی از دغدغه‌ها در بحث نقشه برداری و تعیین مختصات املاک با دستگاه جی پی اس دستی بود که دارای خطا در حد 4  الی 5 متر است که این موضوع، مشکلاتی را در دراز مدت ایجاد می‌کرد.

وی گفت: برای حل این مشکل سامانه شمیم شروع به کار کرده است که خطای نقشه برداری به سه الی چهار سانتی متر کاهش پیدا کرده است.

مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان بوشهر آرشیو کردن پرونده‌های ثبتی به صورت الکترونیکی را از دیگر برنامه‌های مهم  و در دست اقدام سازمان ثبت اسناد دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه پرونده‌های ثبتی و استمرار این پرونده‌ها و همچنین شرایط نامناسب در نگهداری پرونده‌های ثبتی به خصوص در استان بوشهر سازمان ثبت اسناد شروع به اسکن و آرشیو الکترونیکی پرونده‌های ثبتی کرده است.

پیرهادی گفت: در حال حاضر روند اسکن و الکترونیکی کردن پرونده‌های ثبتی شهرستان بوشهر  به اتمام رسیده و امیدوارم به زودی کلیه پرونده‌های ثبتی استان بوشهر اسکن شده و  به صورت پرونده‌های الکترونیک آرشیو شوند.

گفتنی است در پایان این مراسم با تقدیر و تشکر از زحمات علی زنگنه رئیس اسبق اداره ثبت اسناد شهرستان تنگستان، حکم ریاست بهمن بهزادی به عنوان رئیس جدید این اداره توسط مدیرکل ثبت اسناد استان بوشهر به وی اهدا شد.




قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان