تبریک افتتاحیه با انواع متن ها و جملات رسمی و صمیمانه

در این مطلب گلچینی از متن تبریک افتتاحیه با مضامین پرمحتوا و دلنشین را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از بین آن ها بتوانید پیامک تبریک زیبایی را برای ارسال انتخاب نمایید.

تبریک افتتاحیه با انواع متن ها و جملات رسمی و صمیمانه

در دنیای امروزی ما اغلب شاهد این هستیم که اطرافیان کسب و کاری جدید را راه اندازی می کنند و اگر آشنایان و دوستان یا اعضای خانواده شما در کسب و کاری جدید به تازگی مشغول به کار شده اند می توانید پیامک تبریک افتتاحیه را برای آن ها در شبکه های مجازی یا به عنوان اس ام اس ارسال کنید.

پیامک تبریک افتتاحیه با مضامین رسمی و دوستانه

ارسال پیام تبریک برای شروع کار جدید برای هر نوع کسب و کاری متفاوت می باشد و شما باید پیامک های تبریک افتتاحیه مربوط به همان کار را برای فرد مورد نظر خود ارسال کنید.

پیامک تبریک افتتاحیه

جملاتی برای افتتاحیه

ضمن عرض تبریک برای افتتاحیه …….. سلیقه شما برای برپایی آن ستودنی است. آرزوی بازدیدی هرچه پربارتر را برای شما آرزو می‌کنم تا هم دل علاقه‌مندان آرام بگیرد هم کسب‌وکار شما رونق.

************

بی‌تردید با افتتاحیه …… شما، دل علاقه‌مندان به‌شور آمده و با استقبال کم‌نظیری روبه‌رو خواهد شد. عرض تبریک من را بابت افتتاح آن بپذیرید، با آرزوی این‌که در امر برگزاری و توسعه آن موفق باشید.

************

با عرض تبریک فراوان برای افتتاح ……. جدید، از خدای بزرگ برای شما طلب سلامتی و تندرستی را دارم تا به این شکل توانایی و قدرت یاری رساندن به بیماران را در مطب خود داشته باشید.

جملات تبریک افتتاحیه

متن برای افتتاحیه مطب و باشگاه ورزشی

تلاش پزشکان برای بهبود اوضاع درمانی جامعه قابل ستایش است و شما با افتتاح این مطب گامی بزرگ در عرصه درمانی شهر برداشته‌اید. ضمن عرض تبریک بابت افتتاح مطب امید این می‌رود که همیشه با سلامتی کامل به جامعه خود خدمت کنید.

************

باشگاه مکانی است برای پرورش روح و جسم که بی‌شک با تلاش و کوشش همه‌جانبه موجب شروع به‌کار آن شدید. با عرض تبریک خدمت شما بابت افتتاح باشگاه ورزشی، کسب موفقیت در این مسیر را برای شما آرزومندم.

************

باشگاه‌ها محل تجمع جوانان برای پرورش جسمانی و روحیه پهلوانی است که در جهت پیش‌برد سلامت جامعه تأثیر به‌سزایی دارد. ضمن عرض تبریک برای افتتاح این باشگاه، توسعه هرچه بیشتر آن را برای شما از خداوند مهربان طلب می‌کنم.

پیامک تبریک افتتاحیه مطب و باشگاه

متن برای افتتاحیه رستوران و مدرسه

رستوران‌داری و آشپزی جایی است که هنر طعم پیدا می‌کند. افتتاح این هنر پرمزه را به شما تبریک عرض می‌کنم. با امید به آن‌که میزهای رستوران همیشه سرتاسر پر از میهمان و کارتان مستمر در جریان باشد.

************

ضمن عرض تبریک بابت افتتاح و شروع به‌کار رستوران جدید که در آن به‌گرمی پذیرای میهمانان خواهید بود، در کسب موفقیت و ارتقاء شغلی هم برای شما در همه مراحل کاری آرزوی موفقیتی روزافزون را خواهان هستم.

************

 مدرسه مکانی برای تعالی روح، افزایش دانش و پیدا کردن مسیر آینده است. افتتاح این مکان را به شما و همه دانش آموزان تبریک می‌گوییم. با آرزوی موفقیت معلمان در مهر پروری و دانش‌آموزان در علم اندوزی هرچه شتابان‌تر به استقبال گشایش آن می‌رویم.

************

افتتاح مدرسه شروع مسیر دانستن است، بی‌صبرانه برای شروع به‌کار آن در کنار شما و دانش‌آموزان هستیم. با امید به این‌که حضور فعال معلمین و دانش‌آموزان بتواند آینده‌ای پربار برای جامعه و شهروندان کشور عزیزمان رقم بزند.

************

گرچه پاییز شروع گشایش مدارس است، اما دل‌های همه ما در لحظه افتتاحیه مدارس بهاری است. بهاری که با آموزش‌های مؤثر دانش‌آموزان در آینده به‌بار می‌نشیند. تبریک‌های پرشمار خود را برای چنین شروع باشکوهی خدمت مسئولین، معلمان و دانش‌آموزان عرض می‌کنم.

متن برای افتتاحیه رستوران و مدرسه

اس ام اس برای افتتاحیه  کافه و رستوران

 افتتاح یک کافه مانند کودکی نو رسیده می‌ماند که با خود شور می‌آفریند. فراموش نکنیم که استمرار این شور نیازمند محبتی همیشگی است. امیدوارم کافه‌تان هر روز همچون وجود یک کودک، پذیرای محبت و سرشار از صمیمت باشد.

************

افتتاح هر کافه به معنای مکانی جدید برای قرارهای دوستانه است. جایی که با یک فنجان قهوه می‌توانی دوستانت را مهمان محبتت کنی. تبریک بابت این شروع و با آرزوی وجود همیشگی محفل‌های دوستانه در کافه شما.

************

تبریک‌های بسیار برای شروع به‌کار جایی که میزبان، مهمانانی از همه اقشار جامعه است. حضور این میهمانان پر استمرار و میزبانی شما مستدام تا هم مهربانی در کافه شما جاری باشد هم رونق و روزی مستمر.

************

 آرایشگری یعنی نوسازی ظاهر، خوشحالم جایی را افتتاح کردید که هر روز مانند یک هنرمند در آن زیبایی می‌آفرینید. امید می‌رود دستان توانمند شما همانطور که هرروز برای زیباسازی ظاهر در حال حرکت هستند رونق کسب‌وکارتان هم پر گردش باشد.

************

خلق شادی و زیبایی لحظه به لحظه در مقابل آیینه نوعی هنر است که از آرایشگران برمی‌خیزد. افتتاح آرایشگاه به‌مانند افتتاح مکانی برای هنر آفرینی است. با عرض تبریک فراوان به شما برای شروع کسب‌وکاری در رابطه با زیبایی، موفقیت در آن را برای شما آرزومندم.

************

نقاش بر بوم شکلی می‌کشد خراط بر چوب طرحی می‌زند اما آرایشگر بر زیبایی چهره انسان نقش می‌آفریند. افتتاح چنین مکانی موجب خوشحالی شده و شروع کارتان را تبریک عرض می‌کنم همچنین در کنار این‌ها موفقیت در کارتان را از خداوند بزرگ طلب دارم.

اس ام اس برای تبریک افتتاحیه کافه و رستوران

جملاتی برای افتتاحیه کافی شاپ

تبریک برای افتتاح مکانی آرام و مناسب برای فاصله گرفتن از شلوغی روز که با انواع نوشیدنی و… میزبان ما خواهد بود. آرزومندم که همیشه در میزبانی از مهمانان موفق و کسب‌وکارتان پر رفت و آمد باشد.

************

موفقیت را از صمیم قلب برای شما آرزو می‌کنم که با افتتاح این کافی‌شاپ میزبان آرامش هستید. کافی‌شاپ شما همیشه پر از میهمان، محفل شما سرشار از آرامش و کسب‌وکارتان دارای موفقیتی مداوم.

************

با افتتاح این کافی‌شاپ شما شایسته دو تبریک هستید، یکی برای شروع کسب‌وکاری جدید و دیگری بابت میزبانی در فضای آرام از میهمانان. امید می‌رود با چنین شرایطی پیشرفت مستمر حاصل تلاشتان باشد.

جملاتی برای تبریک افتتاحیه کافی شاپ

جملات تبریک برای افتتاحیه مغازه یا فروشگاه

بی‌شک بزرگترین بخش از موفقیت در کسب‌وکار شروع آن است. شروع کسب‌وکار نوپا و افتتاح آن را به فال نیک می‌گیریم و آرزوی رونقی پایدار برای شما آرزومندیم. باشد که افتتاح فروشگاه جدید سبب متعالی شدن اهداف کاری شما گردد.

************

برداشتن قدم اول، پیمودن نیمی از مسیر موفقیت است. به امید آن‌که افتتاح فروشگاه جدید مسیر کسب روزی شما را هموارتر و به پلکانی برای متعالی شدن اهداف مادی و معنوی شما تبدیل شود.

************

شروع هر کاری نشان‌گر توانایی در آن است. مطمئن هستم توانایی موفقیت در کسب‌وکار جدید را داشته‌اید که موفق به افتتاح آن شده‌اید. با آرزوی توسعه کسب‌وکار به استقبال افتتاح آن می‌رویم.

جملاتی برای افتتاحیه مغازه

متن کوتاه برای افتتاحیه نمایشگاه

ضمن عرض تبریک برای افتتاحیه نمایشگاه، سلیقه شما برای برپایی آن ستودنی است. آرزوی بازدیدی هرچه پربارتر را برای شما آرزو می‌کنم تا هم دل علاقه‌مندان آرام بگیرد هم کسب‌وکار شما رونق.

************

بی‌تردید با افتتاح نمایشگاه شما، دل علاقه‌مندان به‌شور آمده و با استقبال کم‌نظیری روبه‌رو خواهد شد. عرض تبریک من را بابت افتتاح آن بپذیرید، با آرزوی این‌که در امر برگزاری و توسعه آن موفق باشید.

************

موفقیت شما در برپایی نمایشگاه مورد علاقه‌تان را تبریک عرض می‌کنم و مطمئنم که در برگزاری و توسعه آن توانایی به‌دست آوردن دل علاقه‌مندان را دارید همچنین همراه با آن آرزوی موفقیتی روزافزون در کسب‌وکارتان را از خداوند خواهانم.

جملات تبریک برای تبریک افتتاحیه نمایشگاه

در این بخش از سرگرمی مجله آرگا مجموعه ای از متن افتتاحیه را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم از مطالعه آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان