کوین یامگا از ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ دانمارک می‌آید؛

مدافع خارجی موردنظر استقلال را بیشتر بشناسید +کارنامه و عکس

کوین یامگا مدافع فرانسوی مدنظر باشگاه استقلال که برای پیوستن به این تیم بامداد امروز پنجشنبه بیست و سوم مهر ماه وارد تهران شد از ضعیف‌ترین خط دفاعی فصل قبل دانمارک به ایران آمده است.

به گزارش مشرق، یکی از بازیکنانی که فرهاد مجیدی در آخرین مصاحبه خود با سایت رسمی باشگاه استقلال انجام داد بامداد امروز پنجشنبه بیست و سوم مهر ماه وارد کشورمان شد.

فرهاد مجیدی در آخرین صحبت هایی که درباره تیمش انجام داد اعلام کرد قرار است این هفته دو بازیکن خارجی مدنظرش وارد تهران شده و یک بازیکن خارجی دیگر را هم که باشگاه استقلال در حال مذاکره با اوست هفته بعد به ایران می‌آید.

آفریقایی متولد شهر پاریس اما بزرگ شده ایتالیا

کوین یامگا مدافع فرانسوی مورد نظر تیم استقلال که متولد شهر پاریس است 25 سال سن و اصلیتی کامرونی دارد. این بازیکن دارای وزنی در حدود 81 کیلو و قد 187 سانتی متری بوده که در تاریخ هفتم سپتامبر 1996 دیده به جهان گشود و به زودی وارد بیست و ششمین سال زندگی‌اش می‌شود. کوین یامگا فوتبال پایه خود را در ایتالیا و در تیم های پایه کیه وو آغاز کرد و سپس به تیم جوانان همان باشگاه راه یافت که توانست یک عنوان قهرمانی در لیگ جوانان ایتالیا را هم با تیم کیه وو به دست بیاورد. در واقع او همه سالهای نوجوانی‌اش را در ایتالیا سپری کرده است چون تا سال 2019 هم عضو باشگاه پسکارا در سری B ایتالیا بود.

بازیکن تیم ته جدولی

این بازیکن 25 ساله فرانسوی که از لیگ دانمارک به استقلال می‌آید فصل قبل هم در لیگ دانمارک توپ می‌زد. او پس از جدایی از باشگاه "دسپورتیوا آوز" از ابتدای فصل 2020 -2021 به عضویت تیم وایله در دانمارک درآمد که یکی از تیم‌های پایین جدولی لیگ دانمارک بشمار می‌رود.

ایرانی ها را می‌شناسد

کوین یامگا در تیمی توپ می‌زده که سعید عزت اللهی هافبک دفاعی تیم ملی کشورمان در آن تیم عضویت دارد و از این نظر شناخت نسبی از ایرانی ها دارد و برای ورود به تیمی که همه نفراتش ایرانی هستند مشکل خیلی زیادی نخواهد داشت. او در آخرین بازی هایش برای تیم دانمارکی نیز کنار عزت اللهی توپ زد.

دو سوم مسابقات فصل قبل روی نیمکت بود

این مدافع فصل گذشته از مجموع 22 بازی وایله در 20 بازی به مدت 1016 دقیقه برای تیمش به میدان رفت که میانگین هر بازی 50 دقیقه را برای او ثبت کرد. یامگا از این تعداد تنها در 7 مسابقه (یک سوم مجموع بازیهایش) به طور کامل در ترکیب تیم وایله حضور داشت و در سایر مسابقات به صورت بازیکن تعویضی در ترکیب تیمش به میدان رفت.

مدافع ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ دانمارک در استقلال!/ تفاضل گل تیم مایگا منفی 22 است

مربی‌اش او را نخواست

مدافع فرانسوی مورد نظر تیم استقلال در فصل جدید لیگ برتر دانمارک که یازده هفته از آن سپری شده در 7 مسابقه به مدت 500 دقیقه در ترکیب تیمش به میدان رفته است. این بازیکن در چهار بازی از هفت بازی، 90 دقیقه در ترکیب حضور داشته اما به تدریج در بازی های آخر شمار دقایق حضورش در ترکیب اصلی تیم وایله کم و کمتر شده تا اینکه "کریته فالچ" سرمربی 44 ساله دانمارکی این تیم کوین را در لیست فروش خود گذاشت.

سه هفته بازی نکرده

از آخرین بازی یامگا برای تیم وایله 18 روز می‌گذرد در واقع او تقریباً ظرف سه هفته اخیر در هیچ مسابقه ای شرکت نکرده است. ضمن اینکه یامگا دو بازی آخر خود برای تیم دانمارکی با فاصله ای حدوداً سی و پنج روزه در ترکیب تیمش به میدان رفته است. این بازیکن ابتدا در تاریخ اول شهریور ماه سال جاری در 22 دقیقه پایانی بازی مقابل "نوردلند" از دقیقه 68 به میدان رفت و سپس در تاریخ چهارم مهرماه از دقیقه 59 بازی به مدت 31 دقیقه مقابل تیم "سیلکبورگ" در ترکیب تیمش حضور یافت.

کمکی به تیمش نکرد

تیم وایله در پایان فصل گذشته لیگ برتر دانمارک در جمع 12 تیم در رده دهم قرار گرفت و در خطر سقوط بود. این تیم در فصل جاری در حال حاضر با 2 امتیاز از 11 بازی (9 باخت و 2 تساوی) در قعر جدول قرار گرفته است و این بازیکن نتوانست کمکی به تقویت خط دفاعی تیمش بکند.

مدافع ضعیف‌ترین خط دفاع دانمارک

تیم وایله که یامگا از آن تیم به استقلال می‌آید در پنج مسابقه آخر این فصل خود 4 باخت و یک تساوی داشته و 29 گل را در یازده بازی دریافت کرده است که نشان دهنده ضعف این تیم در خط دفاعی است. تیم وایله در حال حاضر با تفاضل گل منفی 22 از این نظر بدترین خط دفاعی لیگ برتر دانمارک را به خود اختصاص داده است. تیم وایله فصل گذشته نیز با تفاضل گل منفی 12 سومین خط دفاعی ضعیف لیگ برتر دانمارک را پس از دو تیم سقوط کرده به دسته پایین تر یعنی تیم های "هورسنس" و لاین بای" به خود اختصاص داده بود.

مدافع ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ دانمارک در استقلال!/ تفاضل گل تیم مایگا منفی 22 است

هیچ تجربه بین المللی ندارد

کوین یامگا بازیکن سیه چرده مورد نظر تیم استقلال در کارنامه بازی خود هیچ سابقه بین المللی نداشته و در هیچ یک از لیگ های اروپایی اعم از یورولیگ، سوپر لیگ یا لیگ قهرمانان اروپا توپ نزده است. یامگا در رده ملی هم هیچ سابقه بازی ندارد و در هیچ یک از تیم های ملی نوجوانان، جوانان یا المپیک فرانسه بازی نکرده است.

هر 14 بازی یک گل زده

یامگا مدافع گلزنی هم نیست. این بازیکن که از فصل 2015 یعنی 6 سال پیش فوتبالش را در سری C ایتالیا آغاز کرده تاکنون در 128 بازی برای تیم های مختلف میدان دیده که تنها 9 گل به ثمر رسانده است که میانگین تقریبی هر 14 بازی یک گل را برای او ثبت می‌کند.

جایگزین موسوی

این بازیکن راست پاست و در دفاع راست توپ می‌زند که با توجه به قرار گرفتن سید احمد موسوی در لیست فروش باشگاه استقلال مشخصاً فرهاد مجیدی قصد دارد این بازیکن را در دفاع راست تیمش به میدان بفرستد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان