وضعیت بازار مسکن در منطقه شش تهران

بررسی فایل‌های فروش آپارتمان‌های مسکونی منطقه شش تهران در یک ماه گذشته که در یکی از استارت‌آپ‌های جست‌و‌جوی املاک ثبت شده، نشان می‌دهد با وجود کم بودن فایل‌های نوساز، همچنان تب فروش بالاست و هر چند از شدت فایل شدن آپارتمان‌ها -که از ابتدای مهر اوج گرفته بود- کاسته شده، اما عمده فروشندگان کماکان قیمت‌هایی متعادل و حتی کمتر از میانگین محله پیشنهاد ...

Untitled-2

به گزارش «دنیای اقتصاد»، تحقیقات میدانی از بازار فروش مسکن در محدوده مرکزی شهر تهران نشان‌دهنده آن است که دامنه قیمت فروش مسکن در این منطقه وسیع است و قیمت‌های پایین، متوسط و نسبتا بالا را می‌توان در میان آپارتمان‌های  فایل شده برای فروش مشاهده کرد.

بازه قیمت از حدود 25 میلیون تومان به ازای هر متر مربع در مورد املاک کهنه‌ساز شروع می‌شود و تا حول و حوش 70 میلیون تومان در هر مترمربع امتداد دارد. چنین بازه عریض و متنوعی از قیمت‌های پیشنهادی در کمتر منطقه‌ای از سطح تهران قابل مشاهده است.

نکته مهم دیگر در میان فایل‌های فروش بررسی شده در منطقه شش، وجود تعداد زیاد آپارتمان مسن در هسته مرکزی شهر با وجود کم شدن عرضه نوسازهاست که می‌تواند شاهدی بر کاهش فعالیت سازندگان در این منطقه باشد. بخش وسیعی از این منطقه نیز کاربری اداری دارد و در محدوده طرح اصلی ترافیک تهران نیز هم قرار گرفته است؛ مختصاتی که می‌تواند بر کاهش رغبت برای سکونت در این منطقه و به تبع آن کاهش جذابیت برای سازندگان یا مشارکت‌کنندگان در ساخت تاثیر بگذارد.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان