رتبه‌بندی تمام فیلم‌های Transporter

فیلم مامور انتقال (The Transporter) در سال ۲۰۰۲ میلادی بر روی پرده سینماها به اکران درآمد. در این فیلم، جیسون استیتهام نقش یک پیک آزادکار در دنیای جنایی به نام فرانک مارتین را به تصویر می‌کشد

رتبه‌بندی تمام فیلم‌های Transporter

در این مطلب، قرار است تمام فیلم‌های مامور انتقال (Transporter) را رتبه‌بندی کنیم. جیسون استیتهام موفق شد تا با این مجموعه فیلم، خود را به عنوان یک ستاره ژانر اکشن معرفی نماید. در ادامه با ما همراه باشید تا این فیلم‌ها را از ضعیف‌ترین به بهترین رتبه‌بندی کنیم.

فیلم مامور انتقال (The Transporter) در سال 2002 میلادی بر روی پرده سینماها به اکران درآمد. در این فیلم، جیسون استیتهام نقش یک پیک آزادکار در دنیای جنایی به نام فرانک مارتین را به تصویر می‌کشد. قوانین فرانک در طی کار بسیار ساده هستند، بدون نام، بدون باز شدن بسته و شرایط قرارداد همیشگی است. با این حال، در هر کدام از این فیلم‌ها، حداقل یکی از این قوانین شکسته می‌شود و فرانک را مجبور می‌کند تا با شرایط وفق پیدا کند.

جیسون استیتهام، قدرت فیزیکی و کاریزما را به مجموعه فیلم‌های مامور انتقال آورد و نقش فرانک مارتین را به عنوان نقش برجسته خود معرفی کرد. بعدا، بر اساس این فیلم، یک سریال دو فصلی با بازی کریس وانس (Chris Vance) و یک فیلم بازسازی با بازی اد اسکرین (Ed Skrein) در سال 2015 ساخته شده است.

5- فیلم وثیقه (Collateral)

Collateral

Collateral

فیلم وثیقه یک فیلم مامور انتقال به شمار نمی‌رود بلکه در حقیقت، فصلی در دنیای سینمایی مامور انتقال است. فیلم وثیقه به کارگردانی مایکل مان است. در این فیلم، جیمی فاکس (Jamie Foxx) نقش یک راننده تاکسی را بازی می‌کند که توسط یک آدمکش به نام وینسنت با بازی تام کروز (Tom Cruise) به خدمت گرفته می‌شود تا او را در داخل شهر لس آنجلس بگرداند. گرچه این فیلم چندان ارتباط چندانی با فیلم‌های مامور انتقال ندارد اما همچنان با حضور جیسون استیتهام در نقش فرانک مارتین، حتی به صورت مختصر، با دنیای سینمایی مامور انتقال مرتبط شده است.

4- فیلم مامور انتقال: سوخت‌گیری مجدد (The Transporter Refueled)

The Transporter Refueled

The Transporter Refueled

در حالی که فیلم مامور انتقال: سوخت‌گیری مجدد به دنبال آن است تا این مجموعه فیلم را از نو راه‌اندازی کند اما عمدتا، یک اثر فراموش‌شدنی است. نقش فرانک مارتین را در این فیلم، اد اسکرین به تصویر می‌شود. او در این فیلم، وظیفه انتقال یک زن به نام آنا با بازی لوان چابانول (Loan Chabanol) را از یک بانک دارد. او به زودی متوجه می‌شود که وارد یک داستان انتقامی شده است که توسط آنا و سه زن دیگری علیه یک رییس مافیان به نام آرکادی کاراسوف راه‌اندازی شده است. غیبت جیسون استیتهام در این فیلم به خوبی احساس می‌شود و نبود او در این فیلم سبب شده تا این فیلم نتواند رو به جلو حرکت کند. البته نبود استیتهام، تنها مشکل این فیلم به شمار نمی‌رود.

3- فیلم مامور انتقال 3 (Transporter 3)

 Transporter 3

Transporter 3

فیلم مامور انتقال 3 به جای تولید توسط کمپانی فاکس قرن بیستم، توسط کمپانی لاینزگیت تولید شده است. این فیلم در سال 2008 میلادی به اکران در آمد و در بین سه‌گانه مامور انتقال با بازی جیسون استیتهام، بدترین فیلم به شمار می‌رود. با اینکه فیلم اول و دوم مامور انتقال دارای صحنه‌های اکشن بسیار خوب و برجسته‌ای بودند اما فیلم مامور انتقال 3 دارای اکشن خوبی نیست و تصویربرداری لرزان آن نیز به دل نمی‌نشیند.

2- فیلم مامور انتقال (The Transporter)

The Transporter

The Transporter

فیلم مامور انتقال در سال 2002 میلادی، آغازگر مجموعه مامور انتقال بوده است. این فیلم باعث شد تا جیسون استیتهام به عنوان یک بازیگر برجسته اکشن شناخته شود. این فیلم، یک فیلم اکشن خوب به شمار می‌رود. کارگردانی فیلم بر عهده لوییس لتریر و کوری یوئن بوده است. یکی از آنها به عنوان کارگردان هنری فعال بوده و دیگری وظیفه کارگردانی اکشن را در دست داشته است. فیلم مامور انتقال سرشار از صحنه‌های اکشن و تعقیب و گریز است که هر طرفدار این ژانر را به وجود می‌آورد.

1- فیلم مامور انتقال 2 (Transporter 2)

Transporter 2

Transporter 2

فیلم مامور انتقال 2 در سال 2005 میلادی بر روی پرده سینماها اکران شد. این فیلم، یک دنباله بی‌امان، با اعتماد به نفس بیشتر و پر از اکشن برای فیلم مامور انتقال بوده است. فیلم مامور انتقال 2 نسبت به فیلم قبلی دارای اعتماد به نفس بیشتری است. این فیلم موفق شده تا صحنه‌های اکشن و تعقیب و گریز قدرت‌مندی را به نمایش بگذارد و همچنین مبارزه‌های رزمی بهتری را ارائه کند. این فیلم، اعتماد به نفس و اطمینانی همانند فیلم‌های جان ویک () دارد و دنباله‌ای است که یک موفقیت قابل توجه به شمار می‌رود و می‌خواهد تا بینندگان بیشتری را با داستان خود سرگرم نماید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر