پیغام سرخ‌ها برای سایر مدعیان

پرسپولیس را فراموش نکنید

دنیای اقتصاد : شاید بعد از بازی پرسپولیس و الهلال و ثبت آن شکست تلخ و سنگین، خیلی‌ها تصور می‌کردند پرسپولیس در مسابقات داخلی هم به مشکل بخورد. با این حال نمایش هفته اول سرخ‌ها به کلی روی این فرضیه خط بطلان کشید. لیگ بیست‌ویکم فوتبال برای پرسپولیس، روز جمعه با نبرد در خانه فولاد خوزستان آغاز شد.

بعد از یک نیمه کسالت‌بار که به نظر می‌رسید ادامه همان نمایش بازی با الهلال است، سرخ‌ها ناگهان غریدند و در وقت دوم سه گل به فولاد زدند. به این ترتیب تیم گردن‌کلفت اهوازی بعد از ماه‌ها در خانه متحمل شکست شد. هرچند فولاد در فصل نقل‌وانتقالات ریزش‌های زیادی داشته، اما به هر حال نمایش خوب پرسپولیس در این دیدار قابل کتمان نیست.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در فولاد آره‌نا با صدای بلند یک پیام برای سایر مدعیان قهرمانی در لیگ برتر ارسال کردند؛ اینکه قرار نیست به این راحتی کوتاه بیایند و امسال هم برای فتح لیگ برتر خواهند جنگید. پرسپولیس قهرمان پنج دوره اخیر این مسابقات است و امسال برای کسب شش‌گانه یا به قول فوتبالی‌ها «دبل هت‌تریک» خیز برداشته است. شاید تکراری شدن این عنوان برای پرسپولیس، جدایی برخی بازیکنان کلیدی این تیم و نیز تراژدی ریاض باعث شده بود در شروع فصل جدید کمتر کسی روی این تیم حساب کند، اما پرسپولیس در اهواز معادلات را به هم زد. دو گل از سه گل سرخ‌پوشان را خریدهای جدید این تیم به ثمر رساندند. رضا اسدی که از زمان پیوستن به پرسپولیس به‌شدت تحت فشار انتقادات بود، نخستین گل فصل پرسپولیس را به ثمر رساند و حامد پاکدل هم با زدن گلی دیگر، خیلی زودتر از حد انتظار خودش را از زیر فشارها رهاند. گل سوم پرسپولیس را هم عیسی آل‌کثیر زد تا از همین ابتدای فصل نشان بدهد برای کسب عنوان آقای گلی برنامه دارد.

با توجه به آنچه پرسپولیس در اهواز نشان داد، به نظر می‌رسد امسال رقابت قهرمانی در لیگ برتر بسیار داغ خواهد بود. اگر قرار به عقب نکشیدن سرخ‌ها باشد، با توجه به بضاعت سپاهان و آنچه از استقلال و گل‌گهر دیدیم، می‌شود حدس زد رقابت در بالای جدول بسیار داغ و نزدیک خواهد بود. صد البته هنوز برای قضاوت بسیار زود است، اما دست‌کم می‌توانیم «آرزو» کنیم این پیشگویی درست از آب در بیاید و هفته به هفته بر جذابیت و حساسیت مسابقات افزوده شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان