ماهان شبکه ایرانیان

با سینی های دکوراتیو به دکوراسیون منزل نظم دهید!

لوازم دکوری: ذهن ما تمایل به دسته بندی و طبقه بندی اطلاعات دارد

لوازم دکوری: ذهن ما تمایل به دسته بندی و طبقه بندی اطلاعات دارد. ما می توانیم از این ویژگی درونی ارزشمند در بیرون از وجود خود نیز بهره بگیریم. یکی از زمینه هایی که نظم به اندازه ی زیبایی حائز اهمیت است، در چیدمان دکوراسیون داخلی منزل است. این بار می خواهیم برای نظم بخشی به دکوراسیون، وسیله ی دکوری بسیار مفید و در عین حال جذابی را معرفی کنیم که به سادگی و بدون هیچ هزینه ی گزافی اشیای شما را دسته بندی و در نتیجه منظم می کند. این وسیله در اشکال، جنس ها و اندازه های بی شماری وجود دارد و می تواند در هر فضایی استفاده شود. سینی های دکوراتیو وسیله های کاربردی و زیبا برای آوردن نظم به زندگی روزانه ی شما هستند. با چیدانه همراه باشید تا نمونه هایی از کاربرد این سینی ها را با هم مرور کنیم...

سینی دکوراتیو در دکوراسیون ورودی منزل

با استفاده از یک سینی چوبی بزرگ برای نگهداری کفش ها در نزدیکی درب ورودی، حس نظم و ترتیب را به سرعت منتقل کنید. در موقعیت هایی خاص مانند آب و هوای بد، این سینی ها کفش های کثیف شما را نگه داشته و کف منزل را تمیز حفظ می کنند.

سینی دکوراتیو در دکوراسیون نشیمن

سینی ها وسیله های چندمنظوره و نظم دهنده های مناسبی برای میزهای قهوه خوری هستند. برای هر سبک دکوراسیون سینی مناسبی موجود هست که می توان با فضا ست کرد. یک جعبه ی چوبی روستیک با تعدادی صدف، شمع و گیاهان سبز می تواند صحنه ی چشم گیری ایجاد کند.

اگر می خواهید ظاهر لوکس تری ایجاد کنید، متریال های بسیار درخشان مانند فلز و شیشه را با گل هایی به رنگ خنثی و یک جاشمعی فاخر ترکیب کنید. در این تصویر گلبرگ های گل به صورت جذابی با طرح های جاشمعی هماهنگ شده اند و سینی مانند قابی کل آن ها را در بر گرفته است.

سینی دکوراتیو در دکوراسیون آشپزخانه

اگر می خواهید سطح کانتر آشپزخانه را از ریخت و پاش دور نگه دارید، از یک سینی برای نگهداری روغن و سرکه و دیگر محصولاتی که روزانه به کار می برید، استفاده کنید. با قرار دادن تخته گوشت در پشت این چیدمان، یک صحنه ی دوست داشتنی وینتیج ایجاد می شودکه کاربردی نیز است.

جزیره های بزرگ آشپزخانه بستر مناسبی برای ریخت و پاش و شلوغی هستند. با کمک یک سینی برای نگهداری میوه ها، این آشپزخانه ی سنتی مرتب و منظم به نظر می رسد.

سینی دکوراتیو در دکوراسیون غذاخوری

برای به نمایش گذاشتن آب میوه ها و نوشیدنی های رنگارنگ خود در هنگام مهمانی و صرف غذا می توانید از این سینی ها استفاده کنید. ظرف لیموها و دسته ای از گل های زیبا می توانند به عنوان تزیین این چیدمان به کار روند.

سینی دکوراتیو در دکوراسیون پذیرایی

در این فضای خانوادگی به سبک انتقالی، یک مبل عثمانی چرم بزرگ به میز قهوه خوری تبدیل شده است. یک سینی تقریبا کوچک تر با جنس چوبی متضاد که با کتاب ها، یک مجسمه ی چوبی و رگه هایی از زرد و سبز دکور شده است، نه تنها صحنه ی خیره کننده ای ایجاد کرده بلکه سطح صافی روی مبل (در اینجا میز) فراهم آورده است.

سینی دکوراتیو در دکوراسیون بالکن

ایده ای مشابه ایده ی قبل می تواند در فضاهای بیرونی به کار رود. در این بالکن دنج، سینی چوبی بزرگ گرد این پوف عجیب را به میز قهوه خوری تبدیل کرده است – راه حلی عالی برای حداکثر استفاده از فضا در فضاهای کوچک.

سینی دکوراتیو در دکوراسیون اتاق خواب

از یک سینی چهارگوش کوچک برای نظم بخشی وسایل روی میز پاتختی استفاده کنید. در این تصویر رنگ زرد سینی، به فضای خنثی در اطرافش جذابیت بخشیده است.

اگر بتوانید از کشوهای میز پاتختی خود صرف نظر کنید، می توانید از نمونه هایی مانند آنچه در تصویر می بینید استفاده کنید که دارای سینی برای نگهداری وسایل هستند و شما می توانید در مواقعی که نیازی ندارید آن ها را جع کنید و فضای بیشتری در اتاق خواب کوچک خود فراهم آورید.

سینی دکوراتیور روی میز توالت

اکسسوری ها و زیورآلات خود را درون یک سینی زیبا بچینید و فضایی منحصر به فرد روی میز توالت خود ایجاد کنید.

سینی دکوراتیو در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی

این نوع سینی با چهارپایه ی زیرش در این حمام تمیز به عنوان فضایی کمکی برای نگهداری وسایل بین دو سینک روشویی عمل می کند و به طور هم زمان به عنوان عنصری شاخص در تضاد با فضای اطرافش به نظر می رسد. این وسیله می تواند به راحتی به مکانی دیگر انتقال داده یا تا شود.

با اشیای کوچک می توان به خانه انرژی و شادی بخشید. این جعبه ی مستطیلی ساده نه تنها صابون و لوسیون دست را سامان داده، بلکه با جا دادن یک گلدان زیبا در خود، به عنصری دکوری و چشم نواز تبدیل شده است. این چیدمان باعث می شود هر بار که وارد سرویس بهداشتی می شوید، ناخودآگاه لبخند بر لبتان بنشیند.

اکنون شما بگویید...
آیا از چنین وسایل نظم دهنده ی ساده ای در دکوراسیون داخلی منزل تان استفاده می کنید؟ تورهای چیدانه مشتاق تهیه ی گزارش از ایده های خلاقانه ی شما در دکوراسیون منزل تان است. برای شرکت در این تورها، از طریق همکاری با تحریریه اقدام کنید.

مطالب بیشتر:
8 چیدمان چشم نواز تابلوها در دکوراسیون منزل!
بهترین چیدمان لوازم دکوری روی انواع میز
با این سفالینه های قدیمی دکوراسیون منزل تان را به روز کنید

ایده های جذاب چیدن لوازم دکوری روی کنسول ها!
جای عکس های چاپی قدیمی در دکوراسیون منزل تان خالی است!

منبع: Houzz ؛ مترجم: فاطمه افشاریان ؛ تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان