ماهان شبکه ایرانیان

ترسناک‌ترین مکان‌های جهان – بخش چهارم

در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از ترسناک‌ترین مکان‌های جهان را به شما معرفی کنیم.

ترسناک‌ترین مکان‌های جهان – بخش چهارم

مکان‌هایی شامل قلعه‌های قدیمی و زندان‌های متروکه و دیگر مکان‌های تسخیرشده در سرتاسر جهان وجود دارند که شما را به مورمور می‌اندازد و باعث ترس و وحشت شما می‌شوند.

در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از ترسناک‌ترین مکان‌های جهان را به شما معرفی کنیم.

خانه هوفی، ایسلند

Höfði House, Reykjavík, Iceland

Höfði House, Reykjavík, Iceland

در دور دست‌ها و در پشت خانه هوفی، آب‌هایی پوشیده از مه و کوهستان‌هایی پوشیده از برف قرار گرفته است که این خانه را حتی ترسناک‌تر و مخوف‌تر می‌کند. این خانه منزوی در سال 1909 میلادی ساخته شده است و مکانی برای ملاقات‌های بسیار مهمی در طی سال‌ها بوده است. یکی از مشهورترین این ملاقات‌ها بین رییس جمهور آمریکا رونالد ریگان و رهبر اتحاد جماهیر شوروی میخائیل گوباچف در سال 1986 میلادی بوده است که قدمی برای پایان جنگ سرد بوده است. در طی سال‌ها، در این خانه، گزارش‌هایی از صداهای عجیب وجود داشته است.

قلعه لارنک، داندین، نیوزیلند

Larnach Castle, Dunedin, New Zealand

Larnach Castle, Dunedin, New Zealand

قلعه لارنک، تنها قلعه نیوزیلند به شمار می‌رود و بر روی شبه جزیره اوتاگو در سال 1971 میلادی برای سیاستمداری به نام ویلیام لارنک و همسرش به نام الیزا ساخته شده است. اگرچه این قلعه ویرانه شده بوده اما امروزه بازسازی شده و به شکوه و جلال گذشته خود بازگشته است. تاریخچه صد و پنجاه ساله این قلعه، پر از داستان‌هایی از غول‌ها و ارواح است.

مونته کریستو، ولز جنوبی، استرالیا

Monte Cristo Homestead, New South Wales, Australia

Monte Cristo Homestead, New South Wales, Australia

مونته کریستو به عنوان روح‌زده‌ترین خانه در کشور استرالیا شناخته می‌شود. این خانه دارای تاریخی ناراحت‌کننده است. این خانه در دهه 1880 میلادی برای کشاورزی به نام کریستوفر کراولی و همسرش الیزابت ساخته شده است. اما در سال 1910 میلادی، کریستوفر می‌میرد و الیزابت، خودش را از دیگران منزوی می‌کند. او در نهایت بر اثر آپاندیس از دنیا رفته است. گفته شده که روح الیزابت همچنان در درون خانه است.

قلعه کریگداروک، ویکتوریا، کانادا

Craigdarroch Castle, Victoria, British Columbia, Canada

Craigdarroch Castle, Victoria, British Columbia, Canada

این قلعه برای شخص برجسته‌ای به نام رابرت دانسمویر در قرن نوزدهم میلادی ساخته شده است. این قلعه دارای شیروانی‌ها، برج‌های مخروطی شکل و پنجره‌های طاق‌دار است که ظاهری ترسناک و مخوف به آن داده است. این قلعه مدتی به عنوان یک بیمارستان ارتشی مورد استفاده قرار گرفته است و امروزه نیز، داستان‌های ارواح زیادی پیرامون آن وجود دارد. گفته شده که اعضای فوت شده خاندان دانسمویر همچنان در این قلعه هستند.

برج لندن، لندن، انگلیس

Tower of London, London, England, UK

Tower of London, London, England, UK

برج لندن، یک قلعه قرن یازدهمی است که در کناره رودانه تامز ساخته شده است. داستان‌ها و تاریخچه ترسناکی از این برج وجود دارد که نشات گرفته شده از زندانیان و اعدام‌های خوفناک در این مکان بوده است. گفته شده که همسر دوم هنری هشتم، همچنان در محل اعدام خود در برج گرین دیده می‌‌شود. گزارش‌هایی از دیده شدن روح یک خرس بزرگ نیز وجود داشته است.

فانوس گیبرالتار پوینت، تورنتو، کانادا

Gibraltar Point Lighthouse, Toronto, Ontario, Canada

Gibraltar Point Lighthouse, Toronto, Ontario, Canada

یکی از قدیمی‌ترین فانوس‌های دریایی در منطقه دریاچه‌های بزرگ، فانوس دریایی گیبرالتار پوینت است که قدمت آن به سال 1808 میلادی باز می‌گردد. محافظ فانوس به نام جی پی رادمولر در طی جنگ در سال 1812 میلادی، از این فانوس محافظت می‌کرده است اما بدون هیچ ردی در سال 1815 میلادی ناپدید شده است.گفته شده که او به طرز وحشتناکی به قتل رسیده است و روح او همچنان در این مکان است.

قلعه کریگ نوس، پنیاکه، ولز

Craig y Nos Castle, Penycae, Powys, Wales, UK

Craig y Nos Castle, Penycae, Powys, Wales, UK

قلعه کریگ نوس امروزه به یک هتل زیبا و دلنشین تبدیل شده است. این قلعه در درون پارک ملی برکون بیکونز قرار گرفته است و زمانی، محل زندگی یک خواننده مشهور ایتالیایی به نام آدلینا پاتی بوده است. یکی از بهترین نقاط این قلعه، تئاتر پاتی است که در آنجا، روح یک بانوی سیاه پوش دیده شده است.

هلفایر کلاب، دابلین، ایرلند

The Hellfire Club, Dublin, Ireland

The Hellfire Club, Dublin, Ireland

این ویرانه در کوهستان ویکلو قرار گرفته است. این مکان، دارای ظاهری ترسناک و روح‌زده و تاریخی مخوف است. گفته شده که این مکان بر روی یک سنگ قبر بسیار مهم ساخته شده است و از همین رو، ارواح به دنبال تخریب و تسخیر آن بودند. گفته شده که این مکان، محل فرماندهی گروهی به نام هلفایر کلاب بوده است. این گروه درگیر کارهایی همچون جادوی سیاه، شیطان پرستی و دیگر مواردی از این دست بودند. علاوه بر این، گفته شده که خود شیطان در این مکان ظاهر شده است.

درگشولم اسلات، زیلند، دانمارک

Dragsholm Slot, Zealand, Denmark

Dragsholm Slot, Zealand, Denmark

درگشولم اسلات از یک قلعه قرون وسطایی به یک قلعه زیبا با سبک باروک تغییر ظاهر داده است و تغییرات زیادی را در طی قدمت هشتصد ساله خود تجربه کرده است. همانند قلعه‌های بسیار دیگر در سرتاسر اروپا، این قلعه نیز دارای گذشته آشفته‌ای است. این مکان برای مدتی به عنوان یک زندان برای افراد مهم استفاده شده است و به دنبال یک حمله نیز بسیار آسیب دیده است. امروزه این قلعه به یک هتل تبدیل شده است اما همچنان تاریخچه مخوف خود را به دنبال می‌کشد.

زندان فرینمنتل، استرالیای غربی، استرالیا

Fremantle Prison, Western Australia, Australia

Fremantle Prison, Western Australia, Australia

مطمئنا زندانی با قدمت صد و هفتاد ساله، پر از داستان‌هایی مربوط به ارواح خواهد بود. این زندان توسط کار اجباری زندانیان ساخته شده و در دهه 1850 میلادی افتتاح شده است. حدود ده هزار زندانی در این زندان نگه‌داری می‌شدند. به دنبال شورش‌های خطرناک و شرایطی دیگر، این زندان در دهه 1990 میلادی از رده خارج شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان