برترین سریال‌های نیکول کیدمن

سریال نه غریبه کامل (Nine Perfect Strangers) با بازی نیکول کیدمن (Nicole Kidman) به تازگی از سرویس آنلاین هولو عرضه شده است

برترین سریال‌های نیکول کیدمن

سریال نه غریبه کامل (Nine Perfect Strangers) با بازی نیکول کیدمن (Nicole Kidman) به تازگی از سرویس آنلاین هولو عرضه شده است. با اینکه نیکول کیدمن بیشتر برای نقش‌های خود در دنیای سینما شناخته می‌شود اما در طی سال‌های اخیر، در دنیای سریال نیز حضوری پر رنگ داشته است و نقش‌های خوبی در سریال‌هایی برجسته و موفق، بازی کرده است. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی برترین سریال‌هایی که او در آنها نقش‌آفرینی کرده است را معرفی کنیم. در ادامه همراه با ما باشید.

5- سریال بانکوک هیلتون (Bangkok Hilton)

Bangkok Hilton

Bangkok Hilton

نیکول کیدمن حرفه بازیگری خود را در چندین فیلم تلویزیونی و مینی سریال در کشور استرالیا آغاز کرده است که از جمله آن می‌توان به سریال ویتنام (Vietnam) در سال 1987 میلادی اشاره کرد. این سریال به کارگردانی کریس نونان و جان دویگان بوده است. در سال 1989 میلادی، نیکول کیدمن در یک مینی سریال دیگر در مورد دخالت کشور استرالیا در جنگ ویتنام تحت عنوان بانکوک هیلتون بازی کرد. او در این سریال، نقش شخصی به نام کیت استنتون را بازی می‌کند که در طی جنگ، در ویتنام شمالی زندانی شده است. با اینکه نقش‌های کیدمن در طی دهه هشتاد میلادی عالی هستند اما او در دهه‌های بعدی، توانسته تا مهارت‌های خود را بهتر کند و در آثار بهتری ایفای نقش نماید.

4- سریال فروپاشی (The Undoing)

The Undoing

The Undoing

در مینی سریال فروپاشی محصول شبکه اچ‌بی‌او، نیکول کیدمن نقش یک همسر و مادر وظیفه‌شناس به نام گریس فریزر را بازی می‌کند. او یک روانپزشک است که با همسری جذاب و در عین حال، منحرف با بازی هیو گرنت (Hugh Grant) ازدواج کرده است. به نظر می‌رسد که نیکول کیدمن در مورد نقش‌های خود در دنیای سریال، یک سبک خاص مد نظر دارد و قادر است تا این نقش‌های پیچیده را به خوبی به نمایش بگذارد و آنها را به نقطه قوت سریال‌ها تبدیل نماید. با اینکه عمق و ژرفایی که در نقش‌های قبلی او بوده، در این سریال کمتر دیده می‌شود اما به نظر می‌رسد که این موضوع مربوط به نویسندگان است نه نقش‌آفرینی نیکول کیدمن. این سریال، بر اساس رمانی هیجانی و روانشناختی نوشته ژان هنف کوریلیتز ساخته شده است. با اینکه نیکول کیدمن با توجه به داستان و نقشش، بیشترین تلاش خود را کرده است اما هیجان و جذابیت این سریال به گرد پای دیگر آثار این فهرست نمی‌رسد.

3- سریال نه غریبه کامل (Nine Perfect Strangers)

Nine Perfect Strangers

Nine Perfect Strangers

سریال نه غریبه کامل، بر اساس کتابی به همین نام نوشته لیان موریارتی است. این مینی سریال هشت قسمتی محصول سرویس آنلاین هولو است. این سریال با بازی نیکول کیدمن در نقش یک متصدی سلامت در مرکز ترنکویلیوم است و وظیفه دارد تا از مهمانان این مرکز در طی ده روز اقامت آنها در این مکان مراقبت کند. این سریال با نقدهای متوسطی از سوی منتقدان روبه‌رو شد. دلیل آن نیز عرضه بسیار نزدیک این سریال با سریال لوتوس سفید (The White Lotus) از شبکه اچ‌بی‌او است که توانسته تا با موضوعاتی تقریبا مشابه، به موفقیت بیشتری دست پیدا کند. در هر صورت، نقش‌آفرینی نیکول کیدمن در سریال نه غریبه کامل، یکی از دلایلی است که باید این سریال را تماشا کرد. علاوه بر این، این نقش وی نسبت به دیگر نقش‌های او متفاوت و جالب توجه است.

2- سریال بالای دریاچه (Top Of The Lake)

Top Of The Lake

Top Of The Lake

سریال بالای دریاچه، سریالی درام و جنایی ساخته جین کمپیون (Jane Campion) است. در این سریال، نیکول کیدمن نقش شخصی به نام جولیا ادواردز را بازی می‌کند. او، مادرخوانده دختر کاراگاه رابین گریفین با بازی الیزابت ماس (Elisabeth Moss) است. نیکول کیدمن در این سریال، نقش شخصیت مسن‌تر از خودش را بازی می‌کند و به همین دلیل، باید گریم زیادی می‌کرده است. این شخصیت به دنبال مشکلاتی، به دنبال آن است تا اوضاع خانه و خانواده‌اش را آرام نگه دارد و سعی کند تا دخترش را برای همیشه از دست ندهد. گرچه این نقش نسبت به نقش‌های قبلی نیکول کیدمن، نقشی کوچک محسوب می‌شود اما از آن دسته نقش‌هایی است که کیدمن، آنها را به بهترین شکل ممکن به تصویر می‌کشد.

1- سریال دروغ‌های کوچک بزرگ (Big Little Lies)

Big Little Lies

Big Little Lies

گرچه نیکول کیدمن سریال بالای دریاچه را زودتر از سریال دروغ‌های کوچک بزرگ فیلمبرداری کرده بود اما این سریال زودتر پخش شد. این سریال درام محصول شبکه اچ‌بی‌او، بر اساس کتابی به همین نام نوشته لیان موریارتی است. در سریال دروغ‌های کوچک بزرگ، نیکول کیدمن نقش یک همسر و مادری را بازی می‌کند که یک راز پنهان دارد. با اینکه او آرام و متین است اما همسرش با بازی الکساندر اسکارسگارد (Alexander Skarsgård)، بر خلاف ظاهر جذابش، فردی خشن و متخاصم است. سریال دروغ‌های کوچک بزرگ را می‌توان موفق‌ترین نقش نیکول کیدمن در دنیای سریال دانست. نیکول کیدمن برای نقش‌آفرینی در این سریال، برنده جایزه امی بهترین بازیگر زن شده بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان