مدل شومیز سفید شیک و مجلسی در طرح های متفاوت

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل شومیز سفید رنگ مخصوص خانم ها و دختران شیک پوش و امروزی را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با الگوبرداری از آن ها بتوانید شومیزی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل شومیز سفید شیک و مجلسی در طرح های متفاوت

مدل شومیز سفید از انواع لباس هایی می باشد که شما می توانید آن را به راحتی با هر سبک استایلی ست نمایید همچنین می توانید در پوشش روزانه و رسمی خود از این رنگ شومیز استفاده نمایید.

مدل شومیز سفید شیک و خاص

هر خانمی بهتر است در کمد لباس خود شومیزی به رنگ سفید داشته باشد زیرا این طرح شومیز کاربردی و خاص است و شما می توانید آن را به راحتی با سایر لباس ها و اکسسوری هایتان ست نمایید و تیپی بدون نقص و جذاب داشته باشید.

شومیز سفید و شیک

طرح های شومیز زنانه و دخترانه

شومیز از انواع لباس های کاربردی برای خانم ها و دختران جوان به شمار می رود. شومیزها در انواع طرح های شومیز مجلسی و شومیز ساده و … موجود می باشند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان از بین آن ها طرحی مناسب را انتخاب نمایید.

اگر تمایل دارید استایلی جذاب داشته باشید بهتر است شومیز سفید رنگ را با کت تک بپوشید همچنین شومیز را باید به گونه ای انتخاب نمایید که فیت تن باشد. برای زیبایی بیشتر استایل تان می توانید از گردنبند بلند نیز استفاده کنید همچنین می توانید شومیز را به همراه دامن مجلسی بپوشید که در این صورت تیپ شما زنانه و جذاب تر به نظر می رسد.

شومیز سفید در انواع مدلهای طرح دار و ساده موجود می باشد و اگر شما تمایل دارید استایلی خاص تر داشته باشید بهتر است این طرح شومیز را با لباس های طرحدار یا گلدار ست نمایید همچنین می توانید شومیز ساده و سفید رنگ را در پوشش خود با لباس های رنگ روشن و جذاب ست نمایید.

مدل شومیز آستین دار شومیز سفید رنگ مدل شومیز آستین دار و زیبا مدل شومیز دکمه دار مدل شومیز ساده و سفید مدل شومیز آستین دار و زیبا شومیز زنانه و دخترانه شومیز شیک و سفید طرح های شومیز سفید و ساده مدل شومیز سفید مجلسی   مدل شومیز با تن پوش شیک مدل شومیز زنانه با طرح و رنگ زیبا

شومیز سفید رنگ برای روزهای گرم تابستان و بهار انتخابی مناسب می باشد همچنین این طرح شومیز به صورت آستین دار و آستین سه ربع دوخته می شود. برای دوخت شومیز نیز از یقه باز یا یقه بسته استفاده می گردد که بهتر است شما با توجه فرم بالا تنه خود مدل یقه را انتخاب نمایید. اگر استایلی متناسب یا لاغر دارید در انتخاب طرح شومیز محدودیتی نخواهید داشت ولی اگر استایل شما درشت و چاق می باشد بهتر است طرح شومیز را به گونه ای انتخاب نمایید که فرم اندام تان کمی لاغرتر به نظر برسد همچنین اگر فرم اندام شما بیش از اندازه چاق می باشد بهتر است از پوشیدن شومیز سفید رنگ خودداری نمایید زیرا رنگ های روشن و سفید باعث می شوند تا اندام چاق تر به نظر برسد.

به دلیل خنثی بودن رنگ شومیز سفید می توانید آن را به راحتی با سایر رنگ های روشن و تیره و خنثی در استایل تان ست نمایید همچنین اگر تمایل دارید استایلی جذاب تر داشته باشید بهتر است این رنگ شومیز را با لباس ها و اکسسوری هایی رنگ روشن بپوشید.

 شومیز آستین دار مدل شومیز دخترانه مجلسی شومیز دخترانه شیک مدل شومیز دخترانه سفید مدل شومیز سفید زنانه با طرح جدید شومیز خاص و زیبا شومیز آستین دار شومیز سفید یقه هفت شومیز زیبا و جدید شومیز با طرح و رنگ زیبا شومیز زنانه بلند مدل شومیز دخترانه شومیز آستین دار و زیبا طرح های شومیز شومیز دخترانه طرح های شومیز سفید مدل شومیز گیپور و شیک

در این مطلب توجه شما عزیزان را به انواع طرح های شومیز سفید رنگ جلب خواهیم کرد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید شومیز با تن پوش مناسب را برای پوشیدن در مراسم ها و دورهمی های مختلف انتخاب نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان