۸ سرویس خواب چوبی شیک برای دکوراسیون اتاق خواب

اتاق خواب: سرویس خواب های چوبی محبوب ترین مبلمان اتاق خواب هستند

اتاق خواب: سرویس خواب های چوبی محبوب ترین مبلمان اتاق خواب هستند. چون این سرویس خواب ها از چوب ساخته می شوند می توانند حس طبیعت را در دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان جاری کنند. برای تهیه این سرویس خواب ها باید اطلاعات کافی در اختیار داشته باشید. این مطلب شما را با انواع سرویس خواب های چوبی اشنا می کند و نکته هایی را با شما در میان می گذارد. البته نا گفته نماند که تجربیات گروه سرویس خواب هنر چوب آرنیکا بسیار در نوشتن این مطلب به ما کمک کرد. پس تا انتهای این مطلب جذاب با چیدانه همراه باشید. 

سرویس خواب مدل آنیتا هنر چوب آرنیکا

سرویس خواب مدل آنیتا هنر چوب آرنیکا

1700000تومان

1. سرویس خواب چوبی سفید 

وقتی تصمیم می گیرید که سرویس خواب چوبی تان را به رنگ سفید انتخاب کنید، در واقع جرات و جسارت زیادی را به خرج داده اید، اما می توانید مطمئن باشید که وقتی آن را تحویل می گیرید، یک سرویس خواب کاملا منحصر به فرد خواهید داشت. سرویس خواب چوبی سفید با همه نوع دکوراسیونی ست می شود و شما لزومی ندارد که نگران ترکیب رنگ فرش و دیگر لوازم دکوراسیونی با سرویس خواب تان داشته باشید. 

سرویس خواب مدل اطلسی هنرچوب آرنیکا

سرویس خواب مدل اطلسی هنرچوب آرنیکا

1700000تومان

2. سرویس خواب چوبی به رنگ قهوه ای تیره 

اگر می خواهید سرویس خواب چوبی تان حسابی در دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان غوغا به پا کند، باید به سراغ سرویس خواب های چوبی به رنگ قهوه ای تیره بروید. این سرویس خواب های چوبی می توانند با ملحفه های رنگ روشن ست شوند و با ایجاد یک تضاد دوست داشتنی در دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان شما را خوشحال کنند، در بین محصولات گروه سرویس خواب هنر چوب ارنیکا می توانید این نوع سرویس خواب های چوبی را ببینید. 

سرویس خواب مدل ویکتوریا هنر چوب آرنیکا

سرویس خواب مدل ویکتوریا هنر چوب آرنیکا

1700000تومان

3. سرویس خواب چوبی با ظاهر پتینه شده 

سرویس خواب های چوبی یک قابلیت جالبی دارند و آن این است که می توانند در عین مدرن بودن ریشه هایی از سبک کلاسیک و بعضا روستیک را نیز در دل خود داشته باشند. مثلا همین سرویس خواب چوبی که از محصولات گروه سرویس خواب هنر چوبی آرنیکا است را ببینید؛ این سرویس خواب چوبی دارای ظاهری است که انگار روی آن پتینه شده است و این مساله فقط به خاطر تنوع بافت چوب هایی است که از آن ها در طراحی این سرویس های خواب چوبی استفاده می شود. 

سرویس خواب مدل سنگی هنر چوب آرنیکا

سرویس خواب مدل سنگی هنر چوب آرنیکا

1700000تومان

4. سرویس خواب چوبی به رنگ قهوه ای روشن 

برای اتاق های که رنگ در و دیوار آن ها سفید است، این نوع سرویس خواب چوبی بهترین گزینه است. این نوع رنگ چوب طبیعی ترین رنگ چوب است؛ بنابراین می تواند بازتابی از طبیعت درطراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان باشد. 

سرویس خواب مدل باران هنر چوب آرنیکا

سرویس خواب مدل باران هنر چوب آرنیکا

1800000تومان

5. طراحی متفاوت پشتی های سرویس خواب 

تزیین تخت خواب ها معمولا به طراحی پشتی آن ها ختم می شود، ممکن است پایه های آن هم کمی تا تزیین شوند اما وظیفه اصلی زیبایی بر عهده پشتی ها است. درست است که این سرویس خواب ها چوبی هستند، اما جنس متریالی که در پشتی ها استفاده می شود می تواند متفاوت باشد. معمولا از پارچه های چرم و مخملی برای تزیین این قسمت استفاده می شود. نمونه ای از این تزیینات را می توانید در عکس بالا که یکی از محصولات گروه سرویس خواب هنر چوب آرنیکا است ببینید. 

سرویس خواب مدل چرمی هنر چوب آرنیکا

سرویس خواب مدل چرمی هنر چوب آرنیکا

1900000تومان

6. سرویس خواب چوبی و تزیین آن با دیگر متریال ها 

سرویس خواب های چوبی هم می توانند به وسیله چوب هایی با رنگ های مختلف تزیین شوند و هم می توانند با مواد و مصالح دیگر ترکیب شوند. یکی از این متریال ها همان طور که در بند قبل هم به آن اشاره کردیم، پارچه های چرم هستند. راه های زیادی وجود دارد که به وسیله آن ها می توان سرویس خواب های چوبی تزیین کرد. عکس بالا نمونه خوبی است که شما با این تزیینات آشنا شوید. 

سرویس خواب مدل شبکه ای هنر چوب آرنیکا

سرویس خواب مدل شبکه ای هنر چوب آرنیکا

1700000تومان

7. سرویس خواب چوبی با ارتفاع کم 

ارتفاع سرویس خواب ها می تواند متفاوت باشد این کاملا بسته به سلیقه و نظر شما دارد. شما هم می توانید سرویس خواب هایی با ارتفاع کم را انتخاب کنید و هم سرویس خواب های چوبی با ارتفاع زیاد. تا به اینجا عکس هایی که با هم دیده ایم همه از سرویس خواب های چوبی با ارتفاع زیاد بوده اند، اما این عکس یکی از سرویس خواب های چوبی کم ارتفاع را به شما نشان می دهد. 

سرویس خواب مدل ساحل هنر چوب آرنیکا

سرویس خواب مدل ساحل هنر چوب آرنیکا

1700000تومان

8. لوازم دکوری روی سرویس خواب های چوبی 

اگر طراح خلاقی باشید، می توانید روی پشتی سرویس خواب ها جایی برای تعبیه لوازم دکوری درنظر بگیرید با این کار چهره ساده تخت خواب های تان هم عوض می شود و شما جایی بیشتری در اتاق برای گذاشتن لوازم دکوری تان دارید. 

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر و به دست اوردن اطلاعات تماس این گروه می توانید به وبسایت گروه سرویس خواب هنر چوب ارنیکا مراجعه کنید.

نویسنده: شمیم آقازاده؛ تحریریه چیدانه 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان