مجموعه‌های نمایشی برای پخش در ماه‌های ‌آینده آماده می‌شوند

سریال‌سازها مشغول کارند

دنیای‌اقتصاد : حرف و حدیث‌ها درباره تعطیلی سریال‌های در حال تولید سیما در هفته گذشته جنجال زیادی به پا کرد

سلمان فارسی: این سریال به کارگردانی داوود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری از آثار مهم و فاخر مرکز سیما فیلم است که هم‌اینک گروه در حال آماده‌سازی مقدمات برای بازگشت به قشم و ضبط سکانس های مرتبط با بخش زمستانی این فصل هستند. تصویربرداری آن از 20 آذر 1398 آغاز شده‌ و قرار است در 50 قسمت ساخته شود. در این پروژه 1500 بازیگر حضور دارند. بخش باقی‌مانده این سریال قرار است به زودی در جزیره قشم تصویربرداری شود. در این سریال بازیگران مطرح سینما و تلویزیون به ایفای نقش می‌پردازند. فرهاد اصلانی در این مجموعه تاریخی نقش «تاجر» را بازی می‌کند. همچنین زنده‌یاد چنگیز جلیلوند، احترام برومند، محمدرضا هدایتی و... به ایفای نقش می‌پردازند.

طلاق: این مجموعه نمایشی هم به کارگردانی ابوالقاسم طالبی یکی از آثار تلویزیونی با موضوع مفاسد اقتصادی است که روزهای پایانی تولید را از سر می‌گذراند و تاکنون 70درصد از تصویربرداری آن به پایان رسیده است. گروه به‌زودی برای ضبط صحنه‌های مرتبط عازم خارج از کشور می‌شوند و تا اواخر سال فیلم‌برداری این مجموعه به پایان خواهد رسید. در این سریال جعفر دهقان، محمدرضا رهبری، حمید گودرزی و... بازی می‌کنند.

جشن سربرون: به کارگردانی مجتبی راعی و تهیه‌کنندگی حسن نجاریان یکی از آثار فاخر مرکز سیمافیلم است که از آثار تاریخی مرتبط با دوره قاجار به شمار می‌آید و در آن به زندگی ایلاتی توجه شده است. در این مجموعه پربازیگر تلاش شده به وقایع مهم آن سال‌ها توجه شود. فیلم‌برداری این سریال پربازیگر که پیش‌بینی می‌شود توان بالایی درجذب مخاطب  داشته باشد، تا پایان فصل پاییز به اتمام می‌رسد و مراحل فنی مجموعه در حال پیشروی است.  در جشن سربرون محمود پاک‌نیت، لاله اسکندری، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصرنصیر، مهدی فقیه و... بازی می‌کنند.

موسی: به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و تهیه‌کنندگی سیداحمد میرعلایی یکی از آثار فاخر و مهم مرکز سیما فیلم به شمار می‌آید که براساس قصص قرآنی و زندگی حضرت موسی (ع) نگارش شده و حاتمی‌کیا در حال بازنویسی فیلم‌نامه است.  همزمان کارگاه‌های پیش‌تولید (صحنه و لباس) مشغول آماده‌سازی برای تولید سریال هستند و شنیده می‌شود که در بهار 1401 این سریال عظیم جلوی دوربین خواهد رفت.

خودخواسته: با مضمون کمدی به کارگردانی علیرضا بذرافشان و تهیه‌کنندگی امیرحسین طالبی‌کاشانی مراحل فنی را سپری می‌کند و فیلم‌برداری آن به اتمام رسیده است. این سریال از تولیدات شبکه یک سیما به شمار می‌آید. این مجموعه از سال 1320 شروع می‌شود و ادامه آن به سال 90 می‌رسد. ابتدای قصه سریال جوانی است که در ادامه 70 سال بعد روایتش را بیان می‌کند.  در این مجموعه حسین پاکدل و محمد صدیق‌مهر نقش اول این سریال را برعهده دارند و همین‌طور سهیلا گلستانی، محیا دهقانی، محمد نادری، علیرضا آرا، عزت‌الله مهرآوران، علیرضا استادی و... به ایفای نقش می‌پردازند.

خوشنام: به کارگردانی احمد نجف‌زاده و تهیه‌کنندگی احمد زالی با موضوع طنز در حال فیلم‌برداری است در این سریال از بازیگران طنز تلویزیون استفاده شده و در خلاصه داستان آن آمده است: از مکافات عمل غافل نشو، گندم از گندم بروید جو ز جو ! در این مجموعه هومن حاج عبداللهی، شهره لرستانی، فریده سپاه‌منصور، نیلوفر رجایی فر، محمدرضا داودنژاد و... بازیگران سریال تلویزیونی‌اند.

از سرنوشت4: به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی علی اکبر تحویلیان یکی از آثار پرطرفدار تلویزیون است که در شبکه دو سیما تولید و پخش می‌شود. این مجموعه با نگاهی به مسایل و مشکلات جوانان در عرصه‌های مختلف از جمله تولید و اشتغال در 50 قسمت آماده می‌شود و گروه در حال تصویربرداری این مجموعه‌اند. حسین پاکدل، دارا حیایی، لیلا بلوکات و... در این فصل حضور دارند.

بی‌نشان: سریال «بی‌نشان» به کارگردانی راما قویدل و تهیه‌کنندگی مرتضی رزاق‌کریمی از تولیدات شبکه سه سیما است که درحال تصویربرداری است. این سریال به مسائل اجتماعی روز جامعه توجه دارد و در آن از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون استفاده شده است. نیوشا ضیغمی، مجید واشقانی، نیلوفر پارسا، پرویز فلاحی‌پور، سعید زارعی و هلن نقی‌لو از جمله بازیگرانی هستند که  اسامی آنها تاکنون رسانه‌ای شده است.

نجلا2: به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور این روزها در حال فیلم‌برداری است. این مجموعه که در فصل اول خود با اقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد، در بخش دوم به بخش‌هایی از دفاع مقدس و اوایل جنگ توجه دارد. شنیده می‌شود این مجموعه یکی از گزینه‌های پخش در ماه مبارک رمضان خواهد بود.

زیرخاکی3: سریال «زیرخاکی3» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا مراحل پیش‌تولید را سپری می‌کند و هنوز جلوی دوربین نرفته است و به زودی جلوی دوربین می‌رود. این مجموعه از تولیدات مرکز سیما فیلم به شمار می‌آید که با نگاهی طنز به وقایع تاریخ معاصر توانسته است نظر مخاطب را با خود همراه کند. این سریال که جزو سریال‌های پرمخاطب تلویزیون در سال‌های اخیر بوده، برای نوروز 1401 آماده خواهد شد. در این مجموعه پژمان جمشیدی و ژاله صامتی از بازیگران مطرح سینما هستند که در مدیوم تلویزیون به خوبی از عهده نقش برآمدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان