ماهان شبکه ایرانیان

رئیس الاهلی استعفا کرده است؛

ضرری که حریف پرسپولیس به خاطر مشکلات سیاسی داد

باشگاه الاهلی عربستان در روزهای اخیر چالش‌هایی را در بحث مدیریتی و مالی داشته است.

ضرری که حریف پرسپولیس به خاطر مشکلات سیاسی داد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال الاهلی عربستان حریف پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد. این باشگاه عربستانی طی روزهای اخیر با چالش های مختلفی دست و پنجه نرم کرده است که مدیررسانه ای الاهلی درباره آن توضیحاتی داده است.

یکی از چالش های باشگاه الاهلی، بحث فسخ قرارداد با اسپانسر این باشگاه یعنی هواپیمایی قطر است. الاهلی برجسته ترین تیم عربستانی بود که هواپیمایی قطر را به عنوان اسپانسر انتخاب کرده بود ولی با بالاگرفتن تنش های سیاسی بین قطر و عربستان، مسئولان باشگاه عربستانی به سرعت برای فسخ قرارداد دست به کار شدند.

«ماجد الفهمی» مدیر رسانه ای الاهلی در این خصوص از ضرورت فسخ سریع این قرارداد صحبت و تاکید کرد: الاهلی از این اتفاق متضرر می شود ولی منافع کشورمان برای ما در اولویت قرار دارد.

دیگر موضوعی که باشگاه الاهلی را تحت تاثیر خود قرار داده، استعفای «احمد المرزوقی» رئیس این باشگاه است. ماجد الفهمی در این خصوص هم گفت: قرار است به زودی کمیته سه نفره ای برای تعیین رئیس تشکیل بدهیم. 25 روز دیگر مجمع باشگاه برای انتخاب رئیس جدید برگزار می شود.

مدیر رسانه ای باشگاه الاهلی همچنین در خصوص شایعات جدایی «عمر السومه» مهاجم سوریه ای از این تیم، گفت: الاهلی خانه سومه است و این بازیکن در خانه خودش بازنشسته می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان