مدل مو رنگ شده پسرانه و مردانه در استایل های جذاب

در این بخش از آرایش مو مجله آرگا انواع مدل مو رنگ شده پسرانه را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید رنگ مویی متفاوت را برای خود انتخاب نمایید.

مدل مو رنگ شده پسرانه و مردانه در استایل های جذاب

برای رنگ کردن موی پسران و مردان رنگ موهای متنوعی وجود دارد و بهتر است شما از بین انواع مدل مو رنگ شده پسرانه رنگی مناسب و جذاب را انتخاب نمایید و تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد نمایید.

مدل مو رنگ شده پسرانه با انواع رنگ های روشن و تیره

برای رنگ کردن موهای خود می توانید از انواع رنگ موی تیره و رنگ موی روشن استفاده نمایید ولی بهتر است رنگ مویتان را به گونه ای انتخاب نمایید که یک یا دو درجه روشن تر یا تیره تر از رنگ موی طبیعی تان باشد. در ادامه با انواع مدل رنگ موی پسرانه جذاب و خاص آشنا خواهید شد که امیدواریم این رنگ موها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل مو رنگ شده پسرانه شیک

مدل رنگ موی پسرانه

برای انتخاب رنگ مو بهتر است به رنگ پوست و رنگ موی طبیعی و سایر ویژگی های ظاهری تان توجه داشته باشید سپس رنگ مویی مناسب را برای رنگ زدن موهای خود انتخاب نمایید.

اگر رنگدانه موی شما قرمز است بهتر است از رنگ ها با تن گرم برای رنگ کردن موهای خود استفاده نمایید و اگر رنگدانه موهایتان قرمز نیست می توانید از رنگ موها با تن سرد استفاده نمایید.

توجه به تن پوست برای انتخاب رنگ نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد اگر تن پوست شما گرم می باشد بهتر است از رنگ موی مشکی یا قهوه ای برای رنگ کردن موهای خود استفاده نمایید و اگر تن پوستی سرد دارید بهتر است برای رنگ کردن موهایتان از رنگ موی روشنی که متناسب با رنگ پوست تان است استفاده نمایید.

برای تشخیص تن پوست به رنگ های زیر پوستی روی ساعد خود توجه کنید اگر این رنگ ها آبی هستند رنگ پوست شما سرد است و اگر این رنگ ها سبز هستند رنگ پوست شما گرم است.

رنگ موی پسرانه روشن مدل موی پسرانه فانتزی مدل رنگ موی شیک و خاص پسرانه مدل رنگ موی پسرانه موی رنگ شده پسرانه مدل مو رنگ شده پسرانه شیک و جذاب مدل رنگ موی امروزی پسرانه مدل مو رنگ شده پسرانه با متدهای جدید مدل رنگ موی بنفش پسرانه مدل رنگ موی آبی پسرانه رنگ مو پسرانه جذاب رنگ موی روشن پسرانه مدل مو بلند رنگ شده پسرانه

توجه داشته باشید که بعد از انتخاب رنگ موی مورد نظر خود باید رنگ موها را به درستی با یکدیگر ترکیب نمایید زیرا عدم ترکیب صحیح رنگ ها با یکدیگر باعث می شود تا رنگ موهایتان نامطلوب به نظر برسد بعد از آغشته کردن موها به رنگ باید موها را شانه بزنید تا رنگ مو به صورت یکنواخت روی موها پخش شوند. مدت زمان مناسب مکث برای رنگ مو نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

در صورت تمایل می توانید در قسمتی از موهایتان هایلایت ایجاد کنید که در این صورت رنگ هایلایت باید با رنگ موی شما مطابقت و همخوانی داشته باشد تا جذابیت ظاهری تان تکمیل شود.

قبل از رنگ زدن موها نیز بهتر است موهایتان را به کمک مدل موی پسرانه کوتاه یا مدل موی پسرانه بلند فرم و حالت دهید سپس رنگ مورد نظرتان را روی موها بزنید.

توجه داشته باشید که بهتر است در صورت امکان از رنگ موی فانتزی استفاده نکنید زیرا این رنگ ها برای آقایان انتخابی مناسب نمی باشند اگرچه امروزه اغلب پسران علاقه مند به مد و زیبایی تمایل دارند از این رنگ ها برای ایجاد تغییر در ظاهر خود استفاده نمایید.

مدل مو بلند رنگ شده پسرانه مدل مو رنگ شده و جذاب پسرانه مدل رنگ موی روشن پسرانه مدل مو رنگ شده پسرانه با متدهای جدید مدل رنگ مو روشن مخصوص پسران امروزی مدل رنگ موی تیره پسرانه مدل مو رنگ شده شیک مخصوص پسران مدل مو بلند رنگ شده پسرانه مدل مو رنگ شده و متفاوت پسرانه مدل مو بلند رنگ شده و جذاب پسرانه مدل مو رنگ شده و هایلایت شده پسرانه مدل های جذاب رنگ موی پسرانه مدل مو رنگ شده پسرانه برای افراد مدگرا مدل مو رنگ شده رنگ موی روشن و جذاب مدل مو رنگ شده پسرانه با متدهایی جدید و امروزی رنگ موی تیره پسرانه مخصوص موهای صاف

در این مطلب انواع مدل رنگ موی پسرانه را پیش رو داشتید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان