ساخت کاردستی پروانه با چند ایده جذاب برای کودکان

کاردستی پروانه از جمله کاردستی های زیبا و آسان می باشد، که با ایده های جالب و در مدل های مختلف می توان به راحتی آن را ساخت و به کودکان نیز روش ساخت آن را آموزش داد.

ساخت کاردستی پروانه با چند ایده جذاب برای کودکان

 با استفاده از وسایل ساده، غیر قابل مصرف و دور ریختنی و با کمی خلاقیت می توانید به راحتی انواع پروانه را بسازید و همچنین برای تزیین اتاق کودک می توان این کارهای دست ساز زیبا و بسیار جالب را مورد استفاده قرار داد، در ادامه مطلب با کاردستی پروانه آشنا خواهید شد.

ساخت پروانه به شکل زیبا

خلاقیت های زیبا در ساخت کاردستی پروانه

ساخت انواع پروانه کاغذی بسیار ساده می باشد و برای تهیه این نوع حشره دوست داشتنی به وسایلی همچون کاغذ رنگی، روبان، مقوا، چسب، چوب بستنی، قیچی، رول دستمال کاغذی، چوب کبریت نیاز خواهید داشت. که روش ساخت آن بسیار ساده است و با نگاه کردن به تصاویر زیر به راحتی می توانید پروانه های زیبایی را بسازید.

تنوع در ساخت پروانه

ساخت پروانه تزئینی با کاغذ رنگی

کاردستی جالب و زیبای پروانهساخت پروانه با ایده های جالب

ساخت پروانه های کاغذی

ساخت پروانه های رنگی و زیباساخت پروانه با چوب بستنی

ساخت پروانه با وسایل دور ریختنیمدل کاردستی رول دستمال کاغذی به شکل حشرات دوست داشتنی

یکی دیگر از وسایلی که می توان با آن پروانه ساخت گیره لباس می باشد. در ادامه می توانید، چند مدل پروانه که با استفاده از تعدادی نی رنگی، بند کفش، چشم عروسکی و گیره ساخته شده است را ببینید.

ساخت پروانه با نی رنگی

کاردستی زیبای پروانهمراحل ساخت پروانه با گیره

کاردستی های خاص و زیبا به شکل پروانه

ساخت پروانه با استفاده از گیرهساخت انواع پروانه با گیره

همچنین پروانه را می توان با نخ کاموا و کاغذ کادو و همچنین به شکل بافتنی ساخت.

ساخت پروانه برای کودکان

ساخت هنرمندانه پروانه با وسایل ساده

کاردستی پروانه

نقاشی پروانه

ساخت خلاقانه پروانهساختن پروانه با نخ کاموا

روش دیگر برای ساخت پروانه به این صورت است، که دست خود را بر روی تکه مقوا یا کاغذ رنگی بگذارید، بعد با خودکار شکل دست خود را بر روی کاغذ بکشید. سپس با استفاده از قیچی شکل دستان را برش بزنید و  از آن به عنوان بال پروانه استفاده کنید و همانند تصاویر زیر پروانه های زیبا بسازید.

کاردستی با کاغذ به شکل پروانهساخت پروانه با مقوا

کاردستی بامزه پروانه ساختن پروانه با قاشق یک بار مصرف

مدل های دیگری نیز برای ساختن پروانه به عنوان کار دست ساز کودکانه وجود دارد، که با مشاهده هر یک از نمونه های ارائه شده در این بخش می توانید، با روش ساخت آن ها آشنا شوید.

کاردستی پروانه

ایده های جالب برای ساخت پروانه

آموزش مرحله به مرحله ساخت پروانه

ایده برای ساخت پروانه  مراحل ساخت خلاقانه پروانه کاغذی

مدل های جدید برای ساخت پروانهساخت تابلوی پروانه کاغذی

انواع آویز با پروانه پروانه

ساخت آویز زیبای پروانهساخت آویزهای زیبا با پروانه کاغذی

ساخت دم کنی با مدل پروانه  ساخت دم کنی با مدل پروانه

ساختن پروانه با وسایل سادهساخت پروانه با مدل های جالب

مدل های جدید ساخت پروانهمدل زیبای ساخت پروانه با درب بطری

کاردستی با مدل پروانهساخت خلاقانه پروانه

جدیدتذین مدل های ساخت پروانه

همانطور که می دانید ساخت کار دستی یکی از سرگرمی بسیار جالب در بین کودکان است که با وسایل ساده و دوریختنی می توانید کار دستی های زیبا و خاصی را بسازید و یکی از کار دستی های جالب و دوست داشتنی در بین کودکان کار دستی پروانه است که کودکان علاقه زیادی به ساخت آن دارند زیرا، خیلی راحت و با چند وسیله ساده می توان آن را ساخت.

ساخت پروانه زیبا

ساختن پروانه با کاغذ رنگی یکی ایده های پرطرفدار و جالب برای کودکان می باشد که با ساده وسایل می توانید اینکار را انجام دهید فقط کافی است، کمی خلاقیت و ابتکار به خرج دهید تا بتوانید پروانه های زیبا و جالبی بسازید  و برای تزیین اتاق خواب تان از آن استفاده کنید، در ادامه مطلب جدیدترین نمونه های کار دستی پروانه را گرد آوری کرده ایم و در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا ایده گرفتن از آن ها بتوانید خیلی شیک و ساده کار دستی پروانه زیبایی بسازید، بنابراین اگر شما عزیزان نیز به دنبال ایده خاص برای ساخت کار دستی پروانه هستد بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید.

 ساخت پروانه با ایده خلاقانهساخت پروانه زیبا و شیکمراحل ساخت پروانهساخت پروانه زیبا و دوست داشتنیساخت پروانه به شکل جامدادیساخت پروانه با کاغذ و مقواساخت خلاقانه پروانهکاردستی پروانه با ایده های خاصساخت کاردستی پروانهکاردستی پروانه با ایده جذابایده های متنوع برای ساخت پروانهساخت پروانه شیک و خاصساخت پروانه کاغذی

ضمن سپاس از همراهی شما با این مطلب، امیدواریم از تماشایی انواع کار دستی های زیبای پروانه لذت برده باشد و با بهره گیری از نمونه های ارائه شده، به زیباترین شکل ممکن این کارهای دست ساز را در منزل بسازید، جهت آشنایی بیشتر با انواع کاردستی می توانید بر روی لینک کلیک نمایید و با کار دستی مورد نظرتان آشنا شوید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان