سریال‌های مشابه با سریال Only Murders in the Building

سریال فقط قتل‌های درون ساختمان، با بازی استیو مارتین، مارتین شورت (Martin Short) و سلنا گومز (Selena Gomez) در نقش‌های اصلی است

سریال‌های مشابه با سریال Only Murders in the Building

اگر به دنبال آن هستید تا داستانی سرگرم‌کننده و رازآلود همانند سریال فقط قتل‌های درون ساختمان (Only Murders in the Building) را مشاهده کنید، پس در ادامه همراه با ما باشید. سریال فقط قتل‌های درون ساختمان، سریالی محصول سرویس آنلاین هولو است که به افرادی می‌پردازند که شیفته داستان‌های واقعی جنایی هستند. این سریال توسط جان هافمن (John Hoffman) و استیو مارتین (Steve Martin) ساخته شده است.

سریال فقط قتل‌های درون ساختمان، با بازی استیو مارتین، مارتین شورت (Martin Short) و سلنا گومز (Selena Gomez) در نقش‌های اصلی است. در این سریال، آنها نقش سه نفر را بازی می‌کنند که سعی دارند تا راز قتل رخ داده در ساختمان خود را حل کنند و برای آن، یک پادکست تولید کردند. سریال فقط قتل‌های درون ساختمان برای فصل دوم تمدید شده است. این سریال، پر بازدیدترین سریال کمدی در تاریخ سرویس هولو بوده است. در ادامه، هفت سریال مشابه با سریال فقط قتل‌های درون ساختمان را به شما معرفی خواهیم کرد.

گروه جستجو (Search Party)

Search Party

Search Party

سریال گروه جستجو، سریال کمدی تیره و هیجانی است که اتفاقات آن در شهر نیویورک رخ می‌دهد. این سریال توسط مایکل شووالتر (Michael Showalter)، سارا وایولت بلیس (Sarah Violet-Bliss) و چارلز راجرز (Charles Rogers) ساخته شده است. این سریال محصول شبکه اچ‌بی‌او است. سریال گروه جستو، داستان چهار دوست را دنبال می‌کند که به دنبال پیدا کردن یکی از هم‌کلاسی‌های گمشده خود هستند. این سریال با بازی آلیا شاوکت (Alia Shawkat)، جان رینولدز (John Reynolds)، جان ارلی (John Early) و مریدت هاگنر (Meredith Hagner) است. این سریال به تازگی برای فصل پنجم تمدید شده است. فیلم‌نامه کمدی و نقش‌آفرینی‌های آن در بهترین حالت ممکن قرار دارد.

سریال مهماندار هواپیما (The Flight Attendant)

The Flight Attendant

The Flight Attendant

یکی از محبوب‌ترین سریال‌های اصیل سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس، سریال کمدی و هیجانی مهماندار هواپیما است. این سریال بر اساس کتابی به همین نام نوشته کریس بوهجالیان (Chris Bohjalian) است. سریال مهماندار هواپیما با بازی کیلی کوکو (Kaley Cuoco)، گریفین متیوز (Griffin Matthews)، رزی پرز (Rosie Perez) و میشل هاسمن (Michiel Husman) است. سریال مهماندار هواپیما، در ابتدا قرار بوده تا یک سریال محدود باشد اما به تازگی برای فصل دوم تمدید شده است و در حال حاضر، فیلمبرداری آن در جریان است. از جمله بازیگران جدید این فصل می‌توان به چریل هینز (Cheryl Hines)، مو مک‌رای (Mo McRae)، مای مارتین (Mae Martin)، مارگارت چو (Margaret Cho) و جسی انیس (Jessie Ennis) اشاره کرد.

سریال ابتدایی (Elementary)

Elementary

Elementary

سریال ابتدایی، داستانی اقتباسی از داستان‌های شرلوک هولمز به شمار می‌رود. سریال ابتدایی محصول شبکه سی‌بی‌اس است و با بازی جانی لی میلر (Jonny Lee Miller) در نقش کاراگاه باهوش است. اتفاقات این سریال به جای لندن، در زمان حال و در شهر نیویورک رخ می‌‌دهد. در این سریال بر خلاف دیگر اقتباس‌ها از داستان شرلوک هولمز خبری از دکتر جان واتسون نیست. در عوض، در سریال ابتدایی، لوسی لیو (Lucy Liu) نقش دکتر جوان واتسون را بازی می‌کند. این دو، در حال همکاری با پلیس نیویوک برای حل رازهای حل نشده هستند و کم کم، به دوستانی صمیمی تبدیل می‌شوند. این سریال دارای هفت فصل است.

سریال برای من مرده (Dead to Me)

Dead to Me

Dead to Me

سریال برای من مرده، سریالی کمدی تیره است. این سریال توسط لیز فلدمن (Liz Feldman) ساخته شده است. این سریال بر داستان دو بیوه تمرکز دارد. در این سریال، کریستینا اپلگیت (Christina Applegate) و لیندا کاردلینی (Linda Cardellini) نقش این دو بیوه را به تصویر کشیده‌اند. سریال برای من مرده به خوبی توانسته تا آشفتگی و در هم بودن زندگی را به نمایش بگذارد. در بیشتر موارد، این سریال به اندوه، دوستی و ناراحتی می‌پردازد. کمپانی نتفلیکس، این سریال را برای فصل سوم و پایانی تمدید کرده است که فیلمبرداری آن در حال حاضر در جریان است.

سریال آژانس کارآگاهی جامع دیرک جنتلی (Dirk Gently’s Holistic Detective Agency)

Dirk Gently’s Holistic Detective Agency

Dirk Gently’s Holistic Detective Agency

این سریال محصولی از شبکه بی‌بی‌سی آمریکا است که ترکیبی بسیار سرگرم‌کننده و درهم از ژانرهای مختلف به نظر می‌رسد. سریال آژانس کاراگاهی جامع دیرک جنتلی، سریالی کمدی و راز آلود و علمی – تخیلی محسوب می‌شود. این سریال با بازی الیجا وود (Samuel Barnett) و ساموئل بارنت (Samuel Barnett) در نقش‌های اصلی است. این سریال، یک اثر بسیار جذاب و هیجان‌انگیز از دیوانگی و رازآلود بودن است.

سریال ورونیکا مارس (Veronica Mars)

Veronica Mars

Veronica Mars

سریال ورونیکا مارس، داستان یک دانش‌آموز دبیرستانی به نام ورونیکا مارس با بازی کریستن بل (Kristen Bell) را دنبال می‌کند که اوقات فراغت خود را با حل معماها و رازهای شهر نپتون در کالیفرنیا سپری می‌کند. پس از به قتل رسیدن بهترین دوستش به نام لیلی با بازی آماندا سیفرید (Amanda Seyfried) و اخراج شدن پدرش به نام کیت با بازی انریکو کولانتونی (Enrico Colantoni) از کلانتری، ورونیکا مصمم است تا هویت این قاتل را پیدا کند. در طی این مسیر، دوستش والاس با بازی پرسی داگز سوم (Percy Daggs III) به او کمک می‌کند. این سریال از سال 2004 تا 2007 پخش شده اما به طور ناگهانی کنسل شده بود. با این حال، در سال 2014، فیلمی از آن با بازیگران اصلی ساخته شد. در سال 2019 میلادی، سرویس آنلاین هولو، این سریال را احیا کرد و هشت قسمت دیگر با بازی کریستن بل ساخت.

سریال فروپاشی (The Undoing)

The Undoing

The Undoing

سریال محدود فروپاشی، تاریک‌ترین و جدی‌ترین سریال در این فهرست به شمار می‌رود. این سریال بر اساس رمانی به نام You Should Have Known نوشته جین هانف کورلیتز (Jean Hanff Korelitz) است. نوشتن این اقتباس را دیوید ای کلی (David E. Kelley) در دست داشته است. این سریال هیجانی و روانشناختی دارای شش قسمت است که از شبکه اچ‌بی‌او پخش شده است. این سریال با بازی نیکول کیدمن (Nicole Kidman)، هیو گرنت (Hugh Grant)، نوآ جوپ (Noah Jupe) و ماتیلدا دی آنجلیس (Matilda De Angelis) است. سریال فروپاشی، اثری سرشار از هیجان است که در هر لحظه، شما را به وجد می‌آورد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان