وزیر ارشاد:

لزوم اعتمادسازی در سطح ملی برای برندسازی است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد که باید تلاش برای اعتمادسازی در سطح ملی به‌منظور برندسازی مد نظر قرار گیرد.

لزوم اعتمادسازی در سطح ملی برای برندسازی است

به گزارش ایسنا، سیدرضا صالحی امیری در مراسم جشنواره برندهای برتر ایرانی با تاکید بر این‌که باید باور و اعتماد عمومی نسبت به کالا، تولیدات و برند داخلی ایجاد شود، گفت: این مسائل ضرورت جامعه است و باید در دستور کار قرار گیرد. در جامعهای که اعتماد عمومی و مشارکت اجتماعی افزایش مییابد. بنابراین باورها نسبت به تولید داخل نیز بهبود یافته و در همین رابطه اعتماد به برند شرایط مطلوبی پیدا میکند.

او ادامه داد: باید تلاش به‌منظور اعتمادسازی در سطح ملی برای برندسازی در دستور کار قرار گیرد. اگر میخواهیم برندسازی را مد نظر قرار دهیم، باید به اعتمادسازی، بالا بردن کیفیت، شناخت و درک واقعیتهای فرهنگی توجه کنیم. برند تنها یک محصول نیست و میتواند کالا، شخص، ساختمان و موارد دیگری باشد. بنابراین در ایران نیازمند یک جریان بزرگ اجتماعی برای برندسازی هستیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به این‌که سه واژه هویت، قدرت و برند با یکدیگر رابطه دارند و موجب تداوم حیات یک جامعه میشوند، بیان کرد: جامعه بدون هویت دچار سرگشتگی میشود. قدرت کالا و تولید ملی به‌عنوان عناصر جدید قدرت ملی مطرح هستند.

صالحی امیری گفت: جامعهای که قدرت چانهزنی از طریق دیپلماسی را دارد، جامعه قدرتمندی است. دولت ما نیز توانست از طریق دیپلماسی که یکی از عناصر قدرت نرم است، منافع ملت ایران را تامین کند. پس از این، دومین مقوله رسانهها هستند که تبدیل به یک کانون قدرت نرم شدهاند و از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند.

وی با اشاره به این‌که مشهد، شهر برند در جهان اسلام معرفی شده است، تاکید کرد: در همین راستا از منظر توریسم فرهنگی باید به این شهر توجه شود، چون به‌عنوان شهر برند در جهان اسلام معرفی شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر