برترین سریال‌های علمی و تخیلی مشابه سریال La Brea – بخش دوم

سریال لا بریا (La Brea)، جدیدترین سریال علمی و تخیلی و درام شبکه ان‌بی‌سی است. این سریال برای فصل دوم تمدید شده است

برترین سریال‌های علمی و تخیلی مشابه سریال La Brea – بخش دوم

سریال لا بریا (La Brea)، جدیدترین سریال علمی و تخیلی و درام شبکه ان‌بی‌سی است. این سریال برای فصل دوم تمدید شده است. این سریال درام، داستان گروهی از افراد را دنبال می‌کند که به درون یک گودال سقوط می‌کنند و متوجه می‌شود که در لس‌آنجلس زمان گذشته هستند. کسانی که در درون این گودال هستند، باید سعی کنند تا از خطرات محیط اطراف خود در امان بمانند و کسانی که در لس آنجلس مدرن هستند، نیز باید این معمای مرموز را حل کنند. در ادامه همراه با ما باشید تا برترین سریال‌های علمی و تخیلی مشابه با سریال لابریا را به شما معرفی کنیم.

سریال جامعه (The Society)

The Society

The Society

در ابتدا سریال جامعه برای فصل دوم تمدید شده بود اما در نهایت، به دلیل شیوع ویروس کرونا، به تعویق افتاد و در نهایت، کنسل گردید. با این حال، این سریال همچنان اثری هیجان‌انگیز به شمار می‌رود. همانند سریال لا بریا، سریال جامعه بر محوریت گروهی از نوجوانان است که به پس از یک گردش به شهر خود باز می‌گردند و متوجه می‌شوند که همه افراد گمشده‌اند. نوجوانان مجبور می‌شوند تا قوانین خودشان را وضع کنند و جامعه خود را شکل دهند. شرایط واقعیت جدید این افراد، آنها را به حد و مرز جدید هل می‌دهد. سریال جامعه، اثری گیرا و جذاب است که مطمئنا پس از تماشای سریال لا بریا، لذت‌بخش خواهد بود.

سریال وایلدز (The Wilds)

The Wilds

The Wilds

اولین فصل از سریال وایلدز پخش شده است و دومین فصل آن در راه است. سریال وایلدز دارای داستانی در مورد بقاء است. سریال وایلدز همانند این است که سریال لاست، با کاراکترهای زن می‌بوده است. سریال وایلدز، زنان از پس‌زمینه‌های متفاوت را به تصویر می‌کشد که مشابه با سریال لا بریا است. انتخاب کاراکترهای خوب و متناسب، چیزی است که در یک سریال بقاء ضروری است و سریال وایلدز دارای این ویژگی است. سریال وایلدز در طی مسیر خود دارای پیچش‌های داستانی بسیاری است. اگرچه این سریال یک اثر علمی و تخیلی محسوب نمی‌شود اما این سریال نگاهی دقیق بر پیوندهایی دارد که در طی آسیب‌ها شکل می‌گیرد و چطور ارتباط‌ها در ساخته یا شکسته می‌شوند. مطمئنا از تماشای سریال وایلدز پشیمان نخواهید شد.

سریال نانسی درو (Nancy Drew)

Nancy Drew

Nancy Drew

سریال نانسی درو محصول شبکه سی دبلیو است و اندکی زمان می‌برد تا نظر شما را جلب کند. در فصل دوم سریال، این سریال واقعا جذاب و گیرا می‌شود. حل معماهای مرموز در این سریال سبب شده تا این سریال برای طرفداران سریال لا بریا بسیار جذاب به نظر برسد. در حال حاضر، فصل سوم سریال نانسی درو در حال پخش است. هر کدام از کاراکترهای سریال نانسی درو، در طی سریال به پیچیدگی خاص خود دست پیدا کردند و سبب شده تا بیننده‌ها جذب آنها شوند. این موضوعی است که هنوز سریال لا بریا موفق نشده تا به آن دست پیدا کند.

سریال او ای (The OA)

The OA

The OA

اگر به دنبال تماشای یک سریال عجیب هستید، پس باید سریال او ای را مشاهده کنید. این سریال کوتاه، داستانی شخصی به نام پریری جانسون را دنبال می‌کند که پس از هفت سال گمشدن، به خانه‌اش باز می‌گردد. این سریال، یک اثر علمی و تخیلی و مرموز است که دارای داستانی منحصربه‌فرد بر محوریت تجربیات نزدیک به مرگ و مولتی ورس است اما این سریال از لحاظ پیوند میان کاراکترها بسیار برجسته است. داستان آرام سریال او ای در ابتدای خود مشابه با داستان روایت خانواده اصلی در سریال لا بریا است. مطمئنا همین باعث خواهد شد که طرفداران سریال لا بریا، از تماشای سریال او ای لذت کامل ببرند.

سریال روزول، نیو مکزیکو (Roswell, New Mexico)

Roswell, New Mexico

Roswell, New Mexico

سریال روزول، نیومکزیکو، بر اساس داستانی نوشته ملیندا متز است. این سریال داستانی یک خانوادگی از بیگانه‌ها و رازهای پیرامون آنها را بازگو می‌کند. در حالی که این رازها ترکیبی از فراطبیعی و علمی – تخیلی هستند اما پویایی کاراکترها و تنش زیاد سریال بسیار شبیه به سریال لا بریا است. سریال روزول، نیومکزیکو، سریالی پر از تنش، بی‌اعتمادی، وفاداری‌های در حال تغییر است. سریال روزول، نیومکزیکو برای فصل چهارم تمدید شده است. پس اگر به دنبال درام و فراطبیعی هستید، منتظر نمانید و این سریال را تماشا کنید.

سریال دوازده میمون (12 Monkeys)

12 Monkeys

12 Monkeys

سریال دوازده میمون، سریالی علمی و تخیلی است. این سریال که به تازگی فصل چهارم آن تمدید شده است، بر اساس فیلمی به همین نام است. این سریال، یک اثر مربوط به سفر در زمان بسیار عالی محسوب می‌گردد. در سریال دوازده میمون، در مورد مردی از آینده است که به گذشته سفر می‌کند تا جلوی گسترش ویروسی مرگبار را بگیرد. اگرچه شباهت بسیار زیادی به سریال لا بریا ندارد اما سریال دوازده میمون، دارای بیش از 47 قسمت است و داستان یک خانواده در نبردی برای نجات بشریت را نشان می‌دهد. پس اگر به دنبال آن هستید تا سریالی علمی و تخیلی جذابی را تماشا کنید، پس حتما این سریال را مشاهده کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان