روزگار طلسم و تحسین

دنیای‌اقتصاد : روزگار مهاجم ایرانی پورتو جالب است. هفت بازی پیاپی است که مهدی طارمی برای تیم پرتغالی گل نزده است و از این نظر تحت فشار قرار دارد

به نظر می‌رسد این اواخر نقش طارمی در تاکتیک تیمی پورتو عوض شده است. در شرایط جدید او کمی دور از دروازه بازی می‌کند و نفش بیشتری در بازی‌سازی برای همبازیانش دارد. طارمی در این پست هم از پس وظایف محوله برآمده و عملکرد او مورد تحسین قرار گرفته است. به‌عنوان مثال صفحه رسمی باشگاه پورتو در اینستاگرام بعد از بازی اخیر با پورتیموننزه به اثرگذاری مهدی روی 15 گل این تیم در فصل جاری اشاره کرد و به ستایش از بازیکن ایرانی پرداخت. با این همه اما امیدواریم طلسم گل نزدن‌های طارمی هم هر چه زودتر بشکند و او روی دور گشودن دروازه رقبا برگردد. طارمی یکی از دو مهاجم اصلی تیم ملی ایران است و نیاز دارد که با اعتماد به نفس بالا، آمار خوبی در گلزنی داشته باشد.

بازی بعدی پورتو سه‌شنبه‌شب برابر اتلتیکو مادرید در هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. این بازی از اهمیت فوق‌العاده زیادی برخوردار است. پورتو در صورت پیروزی بر اتلتیکو مادرید می‌تواند به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان صعود کند و البته که این بهترین فرصت، برای شروع دوباره گلزنی‌های طارمی است. آیا او دوباره به کانون توجهات باز خواهد گشت؟

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان