سفر به کیش در دوران کرونا

جزیره زیبای کیش بهترین مقصد برای سفر در روزهای سرد به حساب می‌آید. گرمای دل انگیز کیش و سواحل خیره‌کننده‌اش با یک بار سفر به آن در ذهن گردشگران تا ابد باقی می‌ماند

سفر به کیش در دوران کرونا

سفر به کیش، بهترین مقصد برای سفر در روزهای سرد به حساب می‌آید. با خدمات فلای تودی می توانید از پرواز و اقامت در این جزیره ی زیبا حداکثر لذت را ببرید. پس با ما همراه باشید.

جزیره زیبای کیش بهترین مقصد برای سفر در روزهای سرد به حساب می‌آید. گرمای دل انگیز کیش و سواحل خیره‌کننده‌اش با یک بار سفر به آن در ذهن گردشگران تا ابد باقی می‌ماند. بسیاری از مردم سفر به کیش را متفاوت‌تر از هر منطقه‌ای می‌دانند. این درحالی بود که با گسترش ویروس کرونا، محدودیت‌های سفر به کیش به وجود آمد. به طوری که امکان خرید بلیط کیش با قیمت مناسب حتی در فصل‌های گرم هم فراهم نبود. اما حالا با واکسیناسیون گسترده سفر به کیش برای بسیاری گردشگران راحت‌تر از قبل شده است.

کیش را بهتر بشناسیم

جزیره‌ای که در نزدیکی دریای خلیج فارس قرار دارد و آب و هوایی گرم و مطبوعی دارد. فصل سرد در این جزیره حال و هوایی مطلوبی دارد و شرایط سفر برای مردم فراهم است. کیش برای دوری از هرگونه قیل و قال توصیه می‌شود. چرا که در جزیره کیش رفت و آمد راحت خواهد بود. مسافران از مترو و وسایل نقلیه شلوغ بی نیاز هستند. تاکسی‌های لوکس و باکیفیتی برای ارائه سرویس در خدمت مسافران و گردشگران است. بسیاری از مسافران می‌خواهند که به جای استفاده از تاکسی، ماشین شخصی اجاره کنند. غالبا ماشین‌های مدل بالا  و وارداتی با قیمتی بالا برای اجاره مسافران در جزیره کیش وجود دارد.

اگر می‌خواهید به جای سفر خارجی، شهری را در ایران انتخاب کنید که علاوه بر کم هزینه بودن، جایگزین سفر خارجی هم باشد. اگر می‌خواهید هزینه کمتری پرداخت کنید، سفر در فصل تابستان می‌تواند انتخاب خوبی باشد. البته، بلیط لحظه آخری هم قیمت‌های مناسبی را برای مسافران ارائه می‌دهد.

بلیط کیش

تفریحات متنوع جزیره کیش

بسیاری از مردم تصور می‌کنند که جزیره کیش تنها می‌توان از تفریح‌های آبی و مراکز خرید متنوع آن استفاده کرد. در حالی که این جزیره سحرآمیز، جاذبه‌های گردشگری و تاریخی بسیاری دارد. درخت سبز یکی از جاذبه‌های تاریخی طبیعی این منطقه به حساب می‌آید. این درخت 5 قرن عمر دارد و بین مردمان محلی احترام بالایی دارد. به طوری که تکه پارچه‌های رنگی به شاخ و برگ این درخت بسته شده است. آنها اعتقاد دارند که این درخت دعاها و آرزوهای آنان را برآورده می‌کند. یکی از جاذبه‌های تاریخی دیگر این جزیره، دنیای زیرزمینی 2000 ساله است که دهلیزها و کانال‌هایی که برای راهی کردن آب‌های قنات ساخته شده بود را نشان می‌دهد.

گردشگران می‌توانند راه‌های ورود و خروج آب را که در گذشته ساخته شده بود را تماشا کنند و در چایخانه و رستوران اطراف آن لحظات رویایی را تجربه کنند. خانه اعیانی کیش در شهر باستانی حریره قرار دارد و قدمت آن به 8 قرن پیش برمی‌گردد. این خانه اعیانی محل اسکان چند خانواده بوده و اکنون جزو بناهای تاریخی جزیره کیش به حساب می‌آید. شاید برایتان سوال شود که چرا این خانه را اعیانی می‌نامند، دلیل آن، کشف کاشی‌های ستاره‌ای بوده که نشان از ثروتمند بودن ساکنین این خانه داشته است. دیدنی‌های جزیره کیش به این موارد محدود نمی‌شود و جاذبه‌های بسیاری مانند شهر باستانی حریره، شهر زیرزمینی کاریز و کشتی یونانی دارد. برای اینکه با حوصله و وقت کافی به این آثار و بناهای دیدنی بروید،‌ توصیه می‌شود در هتل های کیش اقامت داشته باشید. اگر نمی‌دانید کدام هتل برای اقامت شما مناسب است، در اینجا برخی از هتل‌های معتبر و با کیفیت را معرفی خواهیم کرد.

غواصی در کیش

هتل های پیشنهادی جزیره کیش

هتل داریوش کیش برای مسافرانی که یکبار به این جزیره سفر کرده باشند، نامی آشنا است. شکوه این هتل 5 ستاره، لوکس بودن جزیره کیش را به رخ می‌کشد. 500 اتاق این هتل، تمامی امکانات رفاهی مهمانان را به بهترین نحو برآورده می‌کند. جالب است بدانید که برای ساخت این هتل نزدیک به 125 میلیون دلار هزینه شده است.

هتل ارم هم یکی از بزرگترین هتل‌های جزیره کیش است که امکانات متنوع و باکیفیتی را برای مهمانان فراهم می‌کند. اگر به این هتل بروید شکوه و زیبایی آن توجه شما را به خوبی جلب خواهد کرد.

اگر می‌خواهید در ایران به مالدیو بروید، هتل ترنج کیش را از دست ندهید. تمامی اتاق‌های این هتل به سبک هتل های مالدیو برروی آب‌های نیلگون خلیج فارس ساخته شده است. رستوران ساحلی، کافی شاپ‌های ساحلی و سالن‌های ورزشی با کف شیشه‌ای فضایی دل انگیز و رویایی را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

هتل های کیش

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان