اصول و قواعد آرایش لب باریک

در این مطلب آموزش آرایش لب باریک در چند مرحله ساده را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار خواهیم داد که امیدواریم با توجه به مراحل ذکر شده بتوانید میکاپ بی نظیر و بدون نقصی را برای لب هایتان داشته باشید.

اصول و قواعد آرایش لب باریک

لب ها تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهری خانم ها دارند از این رو بهتر است شما در زمان میکاپ لب هایتان حساسیت لازم را به خرج بدهید و با توجه به فرم لب ها از آرایش لب باریک یا آرایش لب درشت و … برای میکاپ لب هایتان استفاده نمایید.

نحوه آرایش لب باریک

خانم هایی که دارای لب هایی نازک و باریک هستند تمایل دارند به برجسته سازی لب های خود بپردازند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا بتوانید با اصول میکاپ لب نازک و باریک آشنا شوید.

نحوه میکاپ لب باریک

چگونه لب های باریک را به کمک میکاپ برجسته کنیم ؟

1.ابتدا به کمک یک اسکراب لب هایتان را لایه برداری کنید سپس بالم لب یا مرطوب کننده را روی لب ها بزنید. یکی از بهترین روش ها برای لایه برداری لب ها استفاده از مسواک و شکر است و شما می توانید مسواک را به مقداری شکر آغشته نمایید سپس مسواک را به کمک حرکت دورانی روی سطح لب ها بکشید تا پوست های مرده لب از بین بروند سپس لب هایتان را آبکشی نمایید و مقداری مرطوب کننده یا بالم روی لب ها بزنید.

2. مقداری کانسیلر روی لب ها بزنید تا ماندگاری رژلب بیشتر شود.

3. در این مرحله می توانید لب ها را کانتور کنید که برای کانتورینگ لب ها باید مقداری پودر یا کرم کانتور رنگی را در قسمت مرکزی بالای لب های بالا و زیر لب های پایین بزنید.

آرایش لب نازک

4. به کمک یک هایلایتر خم بالای لب هایتان را مقداری برجسته نمایید. سعی کنید از رنگی برای هایلایت کردن لب ها استفاده نمایید که به رنگ پوست تان نزدیک تر باشد همچنین هایلایتر را می توانید به کمک انگشت یا قلم مویی نرم روی لب ها بزنید.

5. برای کشیدن خط لب ابتدا مداد خط لب با رنگی مناسب را انتخاب نمایید سپس به کمک مداد یک X را روی لب بالایی خود بکشید و آن را ادامه بدهید تا حاشیه بالای لب شما کامل شود. حاشیه لب پایین را باید پر رنگ تر کنید سپس دو خط را به هم متصل نمایید. قسمت داخلی این خطوط حاشیه ای را به کمک رژلب پر نمایید و هر چقدر رژلب به سمت مرکز لب ها می رود باید به صورت محوتر زده شود. به کمک رژلب رنگ روشن می توانید قسمت مرکزی لب ها را روشن و برجسته تر نمایید.

نحوه برجسته کردن لب نازک

مناسب ترین رنگ رژلب برای لب های باریک

اگر شما لب هایی باریک دارید بهتر است برای میکاپ آن ها از رژلب صورتی یا قرمز استفاده نمایید زیرا این رنگ ها باعث می شود تا لب ها برجسته تر به نظر برسند. توجه داشته باشید که رنگ های نود رژلب درخشندگی بیشتری را به لب ها می بخشند ولی رنگ های تیره رژلب باعث می شوند تا لب ها نازک و صاف تر به نظر برسند.

اصول میکاپ لب نازک

برای برجسته سازی لب ها می توانید از برق لب رنگ نود استفاده نمایید که در این صورت باید برق لب را روی قسمت مرکزی لب های خود بزنید. توجه داشته باشید با انجام این تکنیک لب هایی خوش فرم و برجسته خواهید داشت.

آرایش لب باریک و نازک با اصولی ساده

همانطور که در این مطلب مطالعه کردید برای حجیم کردن لب های باریک نیازی نیست سراغ تزریق ژل و جراحی زیبایی بروید می توانید با یادگیری تکنیک های میکاپ لب باریک به لب هایتان حالت و فرم بی نظیری را ببخشید و جذابیت ظاهری تان را تکمیل نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان