امن‌ترین شهرهای جهان در سال ۲۰۲۱ – بخش دوم

در ادامه همراه با ما باشید تا امن‌ترین شهرهای جهان در سال ۲۰۲۱ میلادی را به شما معرفی کنیم.

امن‌ترین شهرهای جهان در سال 2021 – بخش دوم

هر گردشگر و مسافری که قصد سفر به کشور و شهرهای دیگر را دارد باید در ابتدا شرایط امن بودن و همچنین خطرات آن برای مسافران خارجی را در نظر بگیرد. کمپانی واحد اطلاعات اکونومیست، اقدام به رتبه‌بندی امن‌ترین شهرهای جهان در سال 2021 کرده است.

در ادامه همراه با ما باشید تا امن‌ترین شهرهای جهان در سال 2021 میلادی را به شما معرفی کنیم.

5- شهر توکیو، ژاپن

Tokyo, Japan

Tokyo, Japan

شهر توکیو برای چهار سال پیاپی است که در فهرست ده شهر برتر جهان از لحاظ امنیت قرار می‌گیرد. امسال، شهر توکیو در رده پنجم فهرست قرار گرفته است. این شهر که پایتخت کشور ژاپن است، بالاترین نمره را برای خدمات سلامت بدست آورده است. نرخ جرم و جنایت در شهر توکیو در میان شهرهای ژاپن در کمترین میزان قرار دارد.

شهر توکیو برای بارهای کارائوکه، کافه‌های عجیب و جذابیت خود شناخته می‌شود. گردشگران و مسافرانی که علاقه به مانگا و انیمه دارند می‌توانند از کافه‌هایی با این تم دیدن کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند از منطقه خرید با نورهای نئونی به نام آکیهابارا دیدن کنند. برج توکیو که از برج ایفل الهام گرفته و مرکز تجاری آن به نام شیبویا، از جمله مکان‌های گردشگری به شمار می‌روند که باید از آن بازدید کرد.

4- شهر سیدنی، استرالیا

Sydney, Australia

Sydney, Australia

شهر سیدنی امسال در رده چهارم امن‌ترین شهرهای جهان قرار گرفته است. این شهر امتیاز بسیار بالایی در زمینه امنیت دیجیتالی بدست آورده است. این شهر بسیار تکنولوژی محور است و یکی از شهرهای هوشمند حال حاضر به شمار می‌رود. همین تکنولوژی پیشرفته به این شهر کمک کرده تا یکی از نوآورترین و قابل زندگی‌ترین شهرهای جهان به شمار برود.

شهر سیدنی مطمئنا یکی از برترین برنامه‌های فرهنگی و هنری در روی سیاره زمین را دارد. در این شهر، شما شاهد گالری‌ها، موزه‌ها و جاذبه‌های فرهنگی بی‌شماری خواهید بود. ساکنان شهر سیدنی بیشتر به غذاها و قهوه این مکان افتخار می‌کنند. خانه اپرا و باغ‌های سلطنتی گیاه‌شناسی از جمله مکان‌های گردشگری جذاب این شهر به شمار می‌روند که هر گردشگر و مسافری باید حتما از آن‌ها دیدن کند.

3- شهر سنگاپور

Singapore

Singapore

شهر سنگاپور دارای امنیت ساختاری و دیجیتالی بسیار بالایی است و از همین رو، امسال در رده سوم این فهرست جای گرفته است. به دلیل وجود دوربین‌های شهری بسیار زیاد، مجازات بسیار سنگین و فرهنگ انضباط، سطح جرم و جنایت در این شهر بسیار اندک است. علاوه بر این، کیفیت زندگی در این شهر از جمله برترین‌ها در جهان به شمار می‌رود. از همین رو، شهر سنگاپور، مقصد خوبی برای سفر محسوب می‌شود.

شهر سنگاپور، یکی از متراکم‌ترین شهرهای پر جمعیت به شمار می‌رود، با این حال، دارای امکانات بسیاری برای گردشگران و مسافران است. این شهر دارای قطارهای سریع السیری است که امکان جابه‌جایی به نقاط مختلف شهر را بسیار در دسترس قرار می‌دهد. باغ‌های گیاه‌شناسی سنگاپور که به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده‌اند و همچنین باغ‌های کنار خلیج، از جمله مکان‌های گردشگری جذاب این شهر محسوب می‌شوند.

2- تورنتو، کانادا

Toronto, Canada

Toronto, Canada

شهر تورنتو، اغلب در رده‌های بالا قرار دارد و به عنوان یکی از بهترین شهرها برای زندگی محسوب می‌شود. این شهر دارای چندین مسیر طبیعت‌گردی و پارک‌های عمومی مختلفی است و یکی از تمیزترین شهرهای بزرگ جهان است. از سال‌های گذشته، سطح جرم و جنایت در این شهر بسیار پایین بوده است. این شهر هر ساله در میان ده شهر برتر جهان از لحاظ امنیت قرار داشته است. امسال این شهر با فاصله امتیازی اندکی در رده دوم قرار گرفته است.

این شهر در کنار دریاچه آنتاریو قرار گرفته است و افق آن بیشتر با برج سی ان شناخته می‌شود. شهر تورنتو، بزرگترین شهر کانادا محسوب می‌شود و از جمله مقاصد گردشگری جذاب است. علاوه بر داشتن موزه‌ها و گالری‌های برتر، این شهر دارای فرهنگی غنی است. پارک‌ها و مجمع‌الجزایر مختلفی در اطراف این شهر وجود دارند که می‌توان در آنجا از طبیعت لذت برد.

1- شهر کپنهاگ، دانمارک

Copenhagen, Denmark

Copenhagen, Denmark

شهر کپنهاگ، در طی یک دهه گذشته، پایین‌ترین سطح جرم و جنایت را داشته است و از جمله برترین شهرها از لحاظ کیفیت زندگی به شمار می‌رود. شهر کپنهاگ، در صدر فهرست امن‌ترین شهرهای اروپا و جهان قرار گرفته است و امتیاز 82.4 از صد را بدست آورده است. این شهر در بخش امنیت شخصی و همچنین امنیت محیطی امتیاز بالایی را بدست آورده است.

شهر کپنهاگ همچنین به عنوان یکی از شادترین مکان‌های روی سیاره زمین شناخته می‎شود. این شهر دارای امنیت اجتماعی بی‌نظیری است و بر طبق قانون کار، افراد تنها باید سی و سه ساعت در هفته کار کنند. شهر کپنهاگ، پایتخت کشور دانمارک است و فاصله طبقاتی در این شهر بسیار اندک است. از جمله مکان‌های گردشگری شهر کپنهاگ می‌توان به بندر تاریخی نایهاون، خانه‌های رنگارنگ آن، کاخ آمالینبورگ و باغ‌های بی‌نظیر تیوولی اشاره کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان